پرده چاپی از جمله لوازم دکوراتیو محسوب می شود که بیشتر در منزل و اماکن خصوصی به کار برده می شوند. با گذشت زمان دستگاه های چاپ نسوج پیشرفته تر از گذشته شده است که در نتیجۀ آن شاهد خرید و فروش پرده چاپی در طرح و رنگ بندی های متنوع و خلاقانه در سراسر کشور می باشیم. طرح، رنگ و جنس پرده تأثیر بسزایی در زیبایی نمای دکوراسیون و همچنین ارزش بخشیدن به ملک دارد. با همین نگرش است که مالکان ساختمان ها در همان ابتدای سکونت در ساختمان در صدد انتخاب و خرید بهترین پرده چاپی هستند. همانطور که می دانید کاربرد پرده، برای پوشاندن پنجره ها و برای رعایت حفظ حریم خصوصی می باشد. حال با استفاده عمومی که پرده ها در اکثر اماکن مسکونی دارد، تولید کنندگان تلاش کردند که طرح های خلاقانه ای را به بازار عرضه کنند که علاوه بر تنظیم نور و حفظ حریم خصوصی، به نوعی دارای طرح های زیبا و جذاب باشند. در بازار انواع پرده با پارچه های مختلفی چون حریر، کتان، مخمل و غیره تولید می شوند. ضمن آنکه انواع پرده زبرا، مکانیزه، کرکره ای، بامبو و غیره نیز به بازار عرضه می شود.

خرید پرده چاپی

خرید پرده چاپی به عنوان نسل جدید طراحی پرده های پارچه ای می باشد که با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن، امکان چاپ تصاویر مختلف را بر روی انواع پارچۀ پرده فراهم نموده است. در همین راستا انواع پرده چاپی مخمل، پرده چاپی حریر، پرده چاپی کتان و غیره را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که به صورت پانچ طراحی شده اند و به راحتی می توان بر روی دیوار نصب نمود. در واقع با طراحی این نوع پرده های مدرن، به نوعی سبک طراحی های دکوراسیون داخلی دچار تغییر و تحول شده است و شاهد خلق تصاویر زیبایی بر روی پرده های چاپی می باشیم. استفاده از این ایده های جذاب در طراحی دکوراسیون اتاق کودک، اتاق خواب، سالن پذیرایی و همچنین شرکت ها و اداره جات منحصربفرد و فوق العاده می باشند. در واقع برخی از شرکت ها می توانند از مزایای این آپشن برای دیزاین دکوراسیون اتاق ها از انواع پرده چاپی طرح لوگو استفاده نمایند و به نوعی طراحی اختصاصی را در دکوراسیون داخلی شرکت ایجاد نمایند.

اگر برای خرید انواع پرده به بازار مراجعه کرده باشید، مشاهده خواهید کرد که انواع پرده چاپی طرح کودکانه، پرده های چاپی طرح کلاسیک و مدرن، انواع پرده چاپی طرح مناظر طبیعی، تصاویر چهره، گل و غیره عرضه می شوند که شامل طرح های زیبا و خاصی می باشند.

فروش انواع پرده چاپی لوکس

فروش انواع پرده چاپی لوکس برای افرادی که تمایل به دکوراسیون داخلی لاکچری و جذاب دارند، فراهم می باشد. در اصل افراد خاص پسند می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و ایده پردازی، از مزایای خرید پرده چاپی طرح سفارشی بهره مند شوند و تصویر مورد دلخواه خود را بر روی پرده مشاهده کنند و به نوعی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و یا ساختمان را مدرن دیزاین کنند.

در این چند سال اخیر نصب این نوع پرده های چاپی رونق پیدا کرده است و این مسئله باعث تنوع بخشیدن به فضاسازی دکوراسیون ساختمان شده است.

قیمت پرده چاپی

قیمت پرده چاپی به جنس، مدل و ابعاد پرده بستگی دارد. با توجه به تنوع طرح هایی که این نوع پرده در بازار دارد، می توان با قیمت ارزان، بهترین طرح و رنگبندی آن را خریداری نمود. این نوع پرده های طرح دار بهترین گزینه برای اتاق کودک و نوجوانان می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر با سابقه در زمینۀ چاپ و فروش انواع پرده چاپی و دیگر محصولات دکوراتیو فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()