محک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ی طراحی و ساخت انواع ترازو های دیجیتالی است. مدل های ترازوی دیجیتالی تولید شده در شرکت محک بیش از 10 نوع است که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود و قابل ارائه به تمامی صاحبان کسب و کارها می باشد.

بررسی انواع ترازوی محک

 ترازوی محک در دو نوع مختلف علمک دار و بدون علمک طراحی و ساخته  می‌ شوند. در طراحی این ترازو ها رنگ بندی های مختلف و طرح های متفاوتی در نظر گرفته می شود تا بتواند سلایق  بسیاری از مصرف کنندگان را پوشش دهد. ترازو های محک کارایی و کیفیت فوق العاده ای دارد. دقت بالای این ترازو ها باعث استقبال بسیاری از خریداران از این ترازو شده است. برای اطلاع از  قیمت انواع ترازوی محک از طریق لینک اقدام نمایید.
بررسی تولیدات مختلف ترازوی محک
شرکت محک از سال 1377 اقدام به تولید ترازو نموده و هر ساله خدمات و امکانات جدیدی به ترازو های خود اضافه می کند و کیفیت محصولات خود را بالاتر می برد. تولیدات مختلف و متنوع ترازو های محک  شامل:

  • ترازوی پرینتر دار محک
  •  ترازوی بدون پرینتر محک
  • ترازوی بارکد پرینتر محک

 ترازوی محک پلاس
ترازوهای محک تولید شده در کارخانه محک از کیفیت و کارایی فوق العاده خوبی برخوردار هستند.
این محصولات به خاطر کیفیت و کارایی بالایی که دارند همواره زبانزد بوده و محصولات ارائه شده در این کارخانه با  دو  سال ضمانت بدون قید و شرط به مشتریان ارائه می‌ شود. ترازو های محک می‌تواند در مواردی همچون سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها، فروشگاه ها،  رستوران،  فروشگاه مواد پروتئینی و  لبنی و ... مورد استفاده قرار بگیرند. این ترازو ها کاربرد های بسیار متنوعی دارد و نیاز تمامی کاربران را به ترازو برطرف می کند. رنگ های ترازو های محک بسیار متنوع بوده و رنگ های مختلفی را شامل می شود.
آشنایی با ترازوی محک و قابلیت های آن 

شرکت  محک یکی از شرکت های موفق در زمینه ی تولید محصولات ترازو و باسکول و ... است. این تولید ملی در حال حاضر با کیفیت بالایی و در کاربرد های متنوعی قابل ارائه در بازار هستند. محصولات مختلف ترازوی محک در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.  رنگ های ارائه شده برای ترازوی محک سفید، مشکی، زرد و قرمز است. این تنوع باعث زیبا تر شدن محیط فروشگاه می شود.
ترازو های تولید شده در شرکت محک نیاز بسیاری  از فروشندگان را  به یک ترازوی با کیفیت و مناسب برطرف نموده است.
شرکت محک از سال 1377 اقدام به تولید ترازو های قدرتمند برای وزن کشی اجسام و کالا ها کرده است و تنوع ترازو های محک بیش از 10 مدل را شامل می شود که صاحبان مشاغل و کسب و کارها با توجه به نیاز های خود ترازوی مناسب را امنتخاب می کنند.
ترازو های محک علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی اقتصادی می‌شوند،  از نظر زمان نیز مقرون به صرفه هستند و این ترازو ها می‌توانند وزن اجسام را با سرعت و دقت بالایی  محاسبه نمایند و کار فروشندگان را تا حد زیادی راحت تر کرده اند. برای خرید ترازوی بارکد زن به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.
نکاتی در زمینه استفاده از ترازوی  محک
این نکات قبل از روشن کردن ترازو های دیجیتالی  باید حتما مورد توجه قرار بگیرد تا وزن کشی با دقت بالایی انجام شود و خسارت و تخریبی به ترازو های دیجیتالی وارد نشود.

  • ترازو ها برای وزن کشی حتما  باید در محلی بدون شیب و کاملاً ثابت قرار گرفته باشند.
  • قبل از اینکه ترازو را روشن کنید، حتما مطمئن شوید که ترازو کاملاً تراز باشد.
  • بهتر است   ترازو های محک در مجاورت حرارت و بخاری یا  باد کولر قرار نگیرد.
  • محل قرارگیری ترازوی محک باید به پریز برق برای اتصال با برق نزدیک باشد.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()