اولین مدل از پژو که در سال 1369 وارد بازارهای داخلی شد، پژو 405 می باشد. این پژو از تولیدات کمپانی فرانسوی سیتروئن بود که در ابتدا به صورت وارداتی به فروش می رسید و پس از آن خطوط مونتاژ این اتومبیل در صنایع ایران خودرو برپا شد و در نهایت این محصول فرانسوی به صورت مونتاژ شده وارد بازار کشور شد. ایران خودرو از معتبرترین و با سابقه ‌ترین مراکز خودروسازی می باشد که به منظور دسترسی بهتر علاقه مندان به محصولاتش آنها را در طرح های پیش فروش و فروش 405 اقساطی عرضه می کند، تا بتواند رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید و سبب حفظ بازار فروش محصولات خود شود. پژو 405 در میان تمام تولیدات ایران خودرو به دلیل قیمت مناسب و طراحی زیبا از محبوبیت بالایی برخوردار است و می توان خرید 405 اقساطی را برای افرادی با سطح درآمد متوسط ، بسیار ایده آل دانست. زیرا شتاب، سرعت و امنیت این خودرو در مقایسه با پراید بسیار بالاتر می باشد. قیمت پژو 405 همانند تمام محصولات تولیدی در هنگام عرضه اقساطی کمی بالاتر از قیمت حقیقی آن در بازار می باشد، که امری کاملا بدیهی است و مهمترین دلیل اختلاف قیمت خرید 405 اقساطی با خرید نقدی آن ، طولانی بودن زمان بازگشت سرمایه به شرکت کارگزار برای انجام دیگر معاملات می باشد. بازار خرید و فروش خودرو اقساطی  در سالهای اخیر بسیار رونق گرفته است که از مهمترین دلایل آن می توان به کاهش توان مالی افراد برای خرید خودرو به صورت نقدی اشاره کرد. در این طرح متقاضیان خرید 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت، می توانند با مراجعه به شعب نمایندگی رسمی ایران خودرو و پرداخت بخشی از مبلغ اتومبیل مورد نظر نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

یکی از مهمترین استراتژی های تولید اتومبیل در کمپانی بزرگ ایران خودرو اعمال برخی تغییرات بر روی ظاهر و قسمت فنی و موتوری خودروها می باشد تا آنها را متناسب با سلیقه خریداران و نیاز بازار طراحی و روانه بازار نماید. این کمپانی با استفاده از بهترین فیس لیفت های ممکن توانسته پژو 405 اقساطی را در تیپ های 405GL،405 GLI، 405 GLXبنزینی، 405 GLX دوگانه سوز، پژو 405 SLX و پژو استیشن  عرضه و به فروش برساند. در حال حاضر این خودرو در دو مدلSLX و GLX طراحی می شود با این تفاوت که پژو GLX در دو تیپ دوگانه سوز و بنزینی نیز عرضه می شود. در میان تمامی تیپ ها و مدل های این برند 405 اقساطی مدل GLX بنزینی به دلیل شتاب و سرعت بالاتر نسبت به سایر مدل ها محبوبیت و فروش بالاتری دارد. همیشه قبل از خرید پژو 405 اقساطی و یا دیگر خودرو های داخلی و خارجی باید از اعتبار نمایندگی عرضه کننده و نحوه ارائه تسهیلات خرید اقساطی خودرو اطلاعات کافی را کسب کرده و از میان صدها شرکت عرضه کننده خودرو بهترین آنها را انتخاب نمود تا مشتریان در هنگام پرداخت اقساط معوقه خود با مشکل مواجه نشوند. زیرا تمامی خریداران پژو 405 اقساطی تمایل دارند نمایندگی های فروش در عمل به تعهدات مندرج در قرارداد و همین طور پیگیری امور مشتریان به بهترین روش ممکن اقدام نمایند و از اعتماد آنها سوءاستفاده نکنند.

نمایندگی رسمی سایا خودرو یکی از مجرب ترین مجموعه های واردات و فروش نقدی و اقساطی انواع خودرو از نوع داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط واگذاری می باشد. تمامی اطلاعات فروش 405 اقساطی و نحوه اعطاء تسهیلات آن در سایت اطلاع رسانی این مرکز منتشر شده و متقاضیان را در رسیدن به اهدافشان هدایت می کند. خرید 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت، تنظیم سند آنی خودرو به میزان تسهیلات دریافتی، تحویل یک روزه پژو 405 و امکان تعویض آن با دیگر مدل ها از مهمترین امتیازاتی می باشد که با خرید خودرو از این مرکز معتبر به دست می آورید.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()