پژو پارس که در سالهای گذشته با نام های سفیر و پرشیا عرضه می شد، یک خودروی محبوب فرانسوی است که با بیش از دو دهه تولید همچنان پرچم دار فروش محصولات ایران خودرو می باشد. در سالهای اخیر قیمت خرید و فروش خودرو به دلایل اعمال تحریم های متعدد، بالارفتن نرخ ارزو  قیمت بالای قطعات به طور غیر قابل تصوری، بالا رفت بطوریکه تولید کنندگان و مصرف کنندگان را غافلگیر نمود. اما این مسئله با فروش پارس اقساطی و دیگر خودرو های پرطرفدار داخلی و خارجی به بهترین حالت ممکن مدیریت شد، بطوریکه در حال حاضر فروش اقساطی خودرو صفر نسبت به فروش نقدی آن درصد بالاتری را به خود اختصاص داده است، قیمت پارس اقساطی در مراکز فروش معتبر و نمایندگی های این برند محبوب فرانسوی قدری بالاتر از قیمت نقدی آن می باشد، که البته به دلیل زمان طولانی اقساط و طولانی تر شدن دوره بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار، امری  منطقی است و مشتریان به خوبی از آن آگاه هستند. و به دلیل اینکه طیف بسیار زیادی از مردم توانایی پرداخت نقدی خودرو  را ندارند، ترجیح می دهند از روش خرید پژو پارس اقساطی استفاده نمایند تا ضمن خرید خودروی محبوب خود متحمل فشار مالی بالایی نشوند و از روش فروش اقساطی انواع خودرو که از طریق هلدینگ های بزرگ واردات و نمایندگی های رسمی خودرو های داخلی و خارجی صورت می گیرد، استفاده نمایند. تسهیلات فروش پارس اقساطی معمولا در اکثر شعب فروش و نمایندگی های معتبر ایران خودرو یکسان می باشد، اما برخی از این شرکت ها با اعطاء تسهیلات بهتری برای خرید پژو پارس در تلاش هستند آمار فروش خود را بالا ببرند. از سری تعهدات یکسانی که اغلب این شرکت ها در طرح فروش پارس اقساطی با مناسب ترین قیمت به آن پایبند می باشند، می توان به تنظیم سند آنی به میزان تسهیلات دریافتی و تحویل فوری خودرو پس از پرداخت اولین قسط یا همان پیش پرداخت اشاره کرد در این صور ت خریداران این پژو محبوب می توانند در طول بازپرداخت اقساط معوقه خود از این خودرو لوکس فرانسوی استفاده نمایند.

محبوبیت پژو پارس در بین خریداران بسیار بالاست بطوریکه این خودرو به کشور های همجوار همچون عراق و سوریه نیز صادر می شود. شرکت ایران خودرو به دلیل استقبال گسترده مردم از این خودرو اقدام به تولید پژو پارس در تیپ های مختلفی نظیر پژو پارس سال، پارس Lx، پارس Elx  و پارس اتوماتیک زد تا بتواند پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. قیمت فروش پارس اقساطی، شرایط واگذاری و تسهیلات آن در مدل های مختلف، متفاوت است و این مسئله امری بدیهی است؛ به این معنی که با بالا رفتن قیمت خودرو شرایط واگذاری آن تغییر می کند. برای مثال عرضه پارس اقساطی در مدل های اتوماتیک با معمولی تفاوت بسیار زیادی در مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط دارد. این خودروها از نظر ویژگی های ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها به موتور و گیربکس خودرو باز می گردد. از سال 93 شرکت ایران خودرو با تغییر داشبورد این خودرو توانست طراحی داخلی آن را قدری تغییر دهد. فروش پارس اقساطی در این مدل با نام پارس داشبورد جدید یا پارس داشبورد سوناتایی عرضه می شود.

سایا خودرو از معتبر ترین شرکت های واردات و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقدی و اقساطی می باشد. این مرکز فروش با عرضه انواع پارس اقساطی با ارزان ترین قیمت موجود و ارائه بهترین تسهیلات توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. یکی از مزایای خرید خودرو از سایا خودرو این است که متقاضیان پژو پارس اقساطی و  یا سایر خودروهای داخلی و خارجی، در این نمایندگی می توانند در طول بازپرداخت اقساط معوقه خود به تعویض خودروی خود با تیپ ها و یامدل های دیگری که در این نمایندگی موجود است، بپردازند.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()