پراید از سری خودروهای پرمتقاضی و ارزان قیمت می باشد که به دلیل مصرف پایین سوخت و هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین از محبوبیت بالایی در بین افراد متوسط و ضعیف جامعه برخوردار است. اما نوسان قیمت ها و اثراتی که تحریم ها بر اقتصاد کشور داشته اند سبب بالا رفتن قابل توجه قیمت این خودرو پرمتقاضی شده است و شرایط خرید خودرو را برای متقاضیان دشوار ساخته است. خرید پراید اقساطی یکی از امتیازاتی است که از سوی هلدینگ های مختلف عرضه خودرو برای متقاضیان این محصولات فراهم شده است تا با پرداخت نیمی از قیمت خودرو بتوانند آن را خریداری نمایند و مابقی پول را به صورت اقساط منظم با فاصله زمانی مشخص پرداخت نمایند تا در هنگام خرید متقاضیان به یکباره متحمل پرداخت سنگین این اتومبیل نشوند. انواع پراید اقساطی در شرکت های مختلف عرضه و پخش انواع خودرو با شرایط و تسهیلات خاصی به فروش می رسد که در صورت بررسی این شرکت ها می توان بهترین آنها را انتخاب نمود. فروش پراید اقساطی در مراکز معتبر و نمایندگی های عرضه این خودرو معمولا با تحویل فوری و یک روزه خودرو پس از اولین پیش پرداخت همراه می باشد که در مقایسه با طرح های قبلی پیش فروش خودروها که افراد باید تا مدت ها در صف انتظار خودرو منتظر می ماندند، با استقبال دوچندان مواجه شد زیرا در این صورت افراد می توانند در فاصله زمانی پرداخت اقساط و تسویه کامل آن از خودرو خود نیز استفاده کنند و هزینه های حمل و نقل خود را کاهش دهند.

 تاریخچه تولید پراید در ابتدا به کمپانی مزدا ژاپن باز می گردد، و پس از آن با کمی تغییرات از نظر ظاهری و تقویت مشخصات فنی شرکت های خودروسازی فورد فستیوا در آمریکای شمالی و کره ی جنوبی و ایران چرخه ی تولید آن کامل شد. پراید اقساطی را می توان در انواع پراید 111، 131، 132، 141 و پراید وانت خریداری نمود که هر کدام از آنها در تیپ های SL, SX, EX, LX, LE, TL  و SE  دسته بندی می شوند و قیمت پراید اقساطی با توجه به مدل و تیپ آن تعیین می شود و متقاضیان می توانند متناسب با بودجه خود یک نمونه از آنها را انتخاب نمایند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت و فروش بالای پراید اقساطی می توان به دو کاره بودن آن اشاره کرد و این خودرو به دلیل مصرف پایین سوخت و هزینه های پایین تعمیر برای مشاغلی همچون تاکسی سرویس و اسنپ مناسب می باشد و تا حدودی نیز به اقتصاد خانواده ها کمک می کند. یکی از مهمترین تسهیلاتی که در خرید پراید اقساطی برای متقاضیان وجود دارد، اجاره به شرط تملیک می باشد به این معنی که به تناسب میزان پیش پرداخت و تسهیلات دریافتی بخشی از مالکیت خودرو به خریدار واگذار می شود و در این میان می توان در طول زمان پرداخت اقساط، خودرو را تحویل گرفت و مورد استفاده قرار داد.

شرایط فروش و عرضه پراید اقساطی در مراکز مختلف یکسان نمی باشد و مقدار پیش پرداخت، تعداد اقساط و زمان تعیین شده در آنها متفاوت می باشد. متقاضیان خرید این خودرو باید با ارزیابی نمایندگی های مختلف عرضه پراید، بهترین آن را انتخاب نمایند. شرکت معتبر سایا خودرو از محبوب ترین نمایندگی های واردات و فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت و ساده ترین شرایط ممکن می باشد که با مراجعه به وبسایت آن می توان از شرایط فروش پراید اقساطی و دیگر خودروهای این مرکز آگاه شد و نسبت به ثبت نام و خرید آنها اقدام کرد. تنظیم سند سه دانگ خودرو در هنگام پیش پرداخت اولیه، تحویل فوری و یک روزه اتومبیل و همین طور امکان تعویض خودرو با نمونه ها و مدل های دیگر در زمان پرداخت اقساط آن از دیگر شرایط خرید پراید اقساطی از این مرکز معتبر می باشد.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()