این اولین سوالی است که ممکن است هر شخص با رو به رو شدن با این کلمه از خود و یا از اطرافیان بپرسد. برلیانس در واقع شرکتی است که در چین وجود دارد و مرتبط به خودروسازی می باشد. هزینه ها و قیمت های لوازم خودروی برلیانس کاملا مقرون به صرفه و در دسترس عام مردم‌ قرار دارند. هدف شرکت های وابسته به برلیانس که در داخل کشور قرار دارند امنیت، آسایش و راحتی، اعتماد و اطمینان مشتریان است.

این شرکت دارای انواع و اقسامی از خودرو ها‌ است که مدل های گوناگونی از جمله H230,H220, H320, H330 و... می شود. نکته ی مهمی که درباره ی این صنعت در ایران مورد توجه قرار می گیرد، مهم ترین و محبوب ترین سری هایی است که شرکت های نام برده ی سایپا و پارس از آن در ایران تولید میکنند که می توان به سریِ H300 و H200اشاره کرد.  از نظر سیستم موتوری و شتاب آن نیز باید گفت که موتور این خودرو ضعیف بوده و نسبت به ساختار بدنه خودرو، کیفیت و سرعت بسیار پایینی دارد و نمی تواند در سر بالایی ها شتاب گرفته و به خوبی بالا برود. زیرا دارای بدنه بسیار سنگینی است. باید گفت که شتاب این خودرو در زمان ۱۳.۵ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ می رسد که مقدار قابل توجهی نیست. . این قطعات با بالاترین کیفیت ممکن باعث ایجاد خودرویی بسیار با کیفیت شده اند. در صورت وجود هر گونه مشکل قطعات خودروی نامبرده شده بسیار فراوان بوده و به راحتی می توان به آن ها دست یافت. همچنین باید اضافه کرد که این خودرو دارای کامپیوتر سفری در هر دو نوع خود می باشد و صفحه کیلومتر شماری که در این خودرو به کار گرفته شده است، دارای سیستم تنظیم نور بوده و می توان آن را متناسب با نوع دید خود و در صورت نیاز تغییر داد. صندلی عقب این خودرو می تواند جایگاه صندلی کودک را پذیرا بوده و آن را پشتیبانی خواهد نمود. برای خرید انواع قطعات خودرو به سایت مراجعه کنید.

لوازم یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس به شکل تکی به افراد عرضه می شود. به این منظور که در انبارهای شرکت هایی که نمایندگی این محصولات را دارند، لوازم و قطعات وجود دارد که مربوط به موتور خودرو، بدنه ی آن، لوازم جلو بندی و لوازم گیربکس و اتاق برلیانس موجود است. با توجه به فروش بالای این خودرو در داخل کشور قطعات آن به صورت مستقیم وارد شده و توسط مراکز متعددی به فروش می رسند. انواع قطعه اصلی برلیانس شامل قطعات اصلی بدنه و موتور ماشین می ‌باشد و لوازم یدکی آن نیز دارای موارد بسیار زیادی است که اکثر آن ها توسط چین تولید شده و به ایران صادر می شود.

با توجه به فروش بالای این خودرو در داخل کشور قطعات آن به صورت مستقیم وارد شده و توسط مراکز متعددی به فروش می رسند. انواع قطعه اصلی برلیانس شامل قطعات اصلی بدنه و موتور ماشین می ‌باشد و لوازم یدکی آن نیز دارای موارد بسیار زیادی است که اکثر آن ها توسط چین تولید شده و به ایران صادر می شود.

چراغ ها برلیانس

چراغ جلو و عقب برلیانس کیفیت و شفافیت بالایی دارد و به شکل اختصاصی عمل می کند.‌ یعنی چراغ های آن تنها قابل استفاده برای تنها یک‌ مدل ماشین از برلیانس است برای تمامی مدل ها قابل استفاده نمی باشد.

سپر خودرو برلیانس

سپر جلو و عقب خودرو تنها شامل یک جز و یا یک قطعه نمی شود بلکه شامل جزئیاتی می شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می پردازیم. قطعات استفاده شده در سپر جلو و عقب برلیانس شامل: دیاق سپر، چراغ پرژکتور سپر، قاب درپوش سپر، شبرنگ‌ سپر، قاب پلاک، سنسور سپر عقب و... می شود.

هر کدام از قطعه های فوق کاربرد و کارآیی خاصی دارند که هر کدام از آن ها را عنوان می کنیم.

ارتباط با ما

خیابان انقلاب ، ابتدای خیابان سعدی شمالی ،شماره 652 (ساختمان پاشا)، طبقه 2، واحد 8

ایمیل : info@azinpart.com

خط ویژه پنج رقمی : 67917-021 داخلی 116

فکس :  66343948-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()