ایران خودرو از بزرگترین کمپانی های خودروسازی در کشور است، که بالاترین آمار تولید و فروش اقساطی را در بازار دارد این مرکز معتبر در کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان، سنگال، ونزوئلا، بلاروس، عراق و سوریه شعب تولید محصولات خود را دایر کرده و بازارهای فروش خود را به خارج از مرزهای کشور رسانده است. طرح ها و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو که در پی روند افزایش قیمت خودروهای داخلی به دلایل عمده از قبیل افزایش نرخ ارز، تامین قطعات و تحریم ها به وجود آمده در سالهای اخیر با استقبال گسترده ای از سوی مردم مواجه شده است، زیرا در چنین شرایطی که قیمت تا چند برابر قیمت حقیقی آن بالارفته است. بسیاری از مردم از خرید نقدی خودرو منصرف شده اند و تنها گزینه خرید خودرو برای آنها استفاده از تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت می باشد. انواع محصولات پرمتقاضی ایران خودرو مانند دنا، سمند، پژو۲۰۶، ۴۰۵، پارس، رانا و غیره را می توان با استفاده از تسهیلات طرح فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت خریداری کرد، زیرا زمان پرداخت اقساط بسته به نمایندگی فروش آن متغیر است و ممکن است بین ۲۴ الی ۴۸ ماه مشتریان فرصت پرداخت داشته باشند. این کمپانی بزرگ معتبر سالانه بخشی از محصولات خود را با ارزان ترین قیمت و از طریق طرح های پیش فروش به دست متقاضیان آن می رساند، اما این طرح در مقایسه با فروش اقساطی ایران خودرو که دارای تسهیلاتی از قبیل تحویل آنی خودرو و همین طور شرایط پرداخت اقساطی برای متقاضیان است، محبوبییت چندانی ندارد.

 

خودرو علاوه بر اینکه یک وسیله رفاهی و پشتوانه مالی برای افراد جامعه می باشد، تردد و مسافرت ها را بسیار لذت بخش تر و خاطره انگیز تر می کند. به همین دلیل است که بازار خرید و فروش خودرو همیشه و در همه حال در شمار پر رونق ترین بازارها قرار دارد، البته شرایط اقتصادی به گونه ای است که امروزه فروش اقساطی ایران خودرو در مقایسه با دیگر روش های خرید و فروش خودرو از رونق بیشتری برخوردار است. شرایط نقل و انتقال و واگذاری خودروها از شرکت های لیزینگ مختلف، متفاوت می باشد. و معمولا بر اساس میزان پیش پرداخت، تعداد و سقف پرداخت ها با یکدیگر متفاوت می باشند. از مهمترین اشتراکات در تسهیلات نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو می توان به تحویل آنی خودرو پس از واریز پیش پرداخت و استفاده از آن در زمان پرداخت اقساط معوقه خودرو اشاره کرد، که علاوه بر جلب اعتماد خریداران امکان استفاده از مزایای خودروی ثبت نامی و کاهش هزینه های تردد را نیز برای خریداران به همراه دارد. فروش اقساطی ایران خودرو به دلیل تنوع و محبوبیت محصولات آن در کشور نسبت به دیگر کمپانی ها از درصدبالاتری برخوردار است و روز به روز به شعب نمایندگی این کمپانی در سراسر کشور افزوده می گردد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه نمایید.

 

مبین خودرو یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر کمپانی های مطرح خودروسازی مانند کرمان موتور، سایپا و گروه صنعتی بهمن را با بهترین تسهیلات و شرایط واگذاری دارد. فروش محصولات بدون ضامن، با حداقل پیش پرداخت، زمان بندی اقساط بین ۲۴ الی ۴۸ ماه، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک به همراه تحویل فوری خودرواز مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو از این مرکز می باشد. اینکه سند خودروی خریداری شده در رهن بانک می باشد، و مشتریان با یک موسسه حقوقی و دولتی در زمان پرداخت اقساط معوقه خود طرف قرار داد می باشند، علاوه بر جلب اعتماد و اطمینان آن ها این شرایط را فراهم کرده تا خریداران در صورت تسویه زودهنگام از پرداخت بهره های ماه های آتی معاف شوند و خودروی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمایند. متقاضیان تمامی محصولات شرکت ایران خودرو با مراجعه به سایت رسمی مبین خودرو می توانند از قیمت ها و تسهیلات و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاعات کافی را کسب نمایند و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()