خودرو از سری ابزارهای ضروری در زندگی افراد می باشد، که رفت و آمد و مسافرت را برای مردم بسیار ساده و لذت بخش می کند، و می توان آن را در شمار نیازهای اساسی و رفاهی افراد جامعه قرار داد، که هر فردی به تناسب بودجه و بضاعت خود، خودرویی را برای بهره مندی خود و خانواده اش انتخاب و خریداری می کند. فروش اقساطی خودرو که چندی است رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، و با استقبال بی سابقه ای از جانب تمامی اقشار جامعه مواجه شده است، یک طرح موفق اجرایی برای دستیابی تمام افراد جامعه به خودروی دلخواه خود مطابق با شرایط و تسهیلاتی ویژه می باشد. همان طور که از نام این تسهیلات پیداست، همان طور که از نام این روش خرید پیداست، افراد بهای خودروی خریداری شده را در اقساط مختلف و به صورت منظم پرداخت می کنند و بدون متحمل شدن فشارهای شدید مالی خودروی مورد نظر خود را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.  نمایندگی فروش اقساطی خودرو یک امکان بسیار مهم و کلیدی در شرایط ویژه اقتصادی عصر حاضر می باشد، تا تمامی اقشار جامعه بتوانند به این وسیله رفاهی دسترسی پیدا نمایند. در طرح فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت می توان تنها با پراداخت بخشی از مبلغ خودرو در ابتدا و پرداخت مابقی آن در اقساط معین و زمان بندی شده خودروی دلخواه خود را خریداری نمود. مبلغ پرداخت اقساط معمولا بر اساس مقدار پیش پرادخت ، قیمت نهایی اتومبیل و توانایی و بضاعت مشتریان از سوی کارشناسان شرکت های لیزینگ خودرو تعیین می شود، و بسته به شرایط فوق زمان پرادخت اقساط ممکن است بین 24 الی 48 ماه به طول بیانجامد.

یک مسئله قابل تامل در روند فروش اقساطی خودرو که توجه مشتریان را به خود معطوف کرده است، اختلاف قیمت فروش اقساطی خودروبا قیمت نقدی آن در معاملات روزانه بازار می باشد، که مقداری بالاتر است، و از مهمترین دلایل آن می توان به زمان طولانی بازگشت سرمایه به شرکت لیزینگ اشاره کرد، که البته با توجه به نوسانات قیمت خودرو  می توان در نهایت این شرایط فروش را به نفع مشتریان تخمین زد. روز به روز به تعداد شرکت های لیزینگ خودرو افزوده می شود، که نشان دهنده استقبال مردم از طرح فروش اقساطی خودرو می باشد، بطوریکه این شرکت ها برای تصاحب سهم بیشتریدر بازار، همواره با ارائه تسهیلات بهتر و شرایط واگذاری ساده تر به رقابت می پردازند، که در نهایت این امر منجر به تشکیل یک بازار فروش اقساطی خودرو به نفع مشتریان شده است. تمامی خودروهای داخلی و خارجی را می توان با استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو خریداری نمود، که البته در وهله ی اول متقاضیان خرید خودرو اقساطی باید از اعتبار و سابقه ی شرکت اطمینان کامل حاصل نمایند. برای اطلاع از شرایط فروش نقد و اقساطی خودرو های سایپا به سایت مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی و معتبر مبین خودرو از باسابقه ترین و محبوب ترین شرکت های لیزینگ خودرو می باشد، که در طول سالها فعالیت خود در زیمنه فروش اقساطی خودرو توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار بهترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار بگیرد. از مهمترین ویژگی های این شرکت می توان به عدم نیاز به ضامن، سند بنام مشتری و در رهن بانک، حداقل پیش پرداخت و باز پراداخت اقساط بین 24 الی 48 ماه اشاره کرد، که شرایط پراداخت را برای مشتریان بسیار ساده کرده است. تمامی اطلاعات واگذاری و فروش اقساطی خودرو در انواع برندهای داخلی و خارجی در سایت مبین خودرو منتشر شده است، این مرکز معتبر نمایندگی رسمی شرکت های بزرگ و مطرح خودروسازی نظیر ایران خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو، سایپا، گروه صنعتی بهمن و غیره را از آن خود کرده است ، و تحویل یکساعته و فوری خودرو پس از دریافت پیش پراداخت از دیگر مزایای خرید از این مجموعه معتبر فروش خودرو اقساطی می باشد.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()