کمپانی بزرگ خودروسازی سایپا از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را با تولید خودروهای آن زمان مانند ژیان و رنو آغاز کرد و در تولید انواع خودروهای سواری، کامیون و مینی بوس همواره پیشگام بوده است و برای جلب اعتماد و رضایت خریداران تمامی محصولات خود را در طرح های فروش اقساطی سایپا و یا پیش فروش محصولات سایپا در بازه های زمانی خاص عرضه می کند تا متقاضیان محصولات این برند داخلی بتوانند با ارزان ترین قیمت خودروهای سایپا را خریداری نمایند. در شرایط اقتصادی کنونی که قیمت ها به صورت لحضه ای بالا می روند و بسیاری از افراد جامعه امکان خرید و یا تعویض خودروی خود را از دست داده اند، فروش اقساطی خودرو های سایپا با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند با استفاده از یکسری تسهیلات، خودروی مورد نظرشان را خریداری نمایند. شرکت صنایع سایپا در طول نیم قرن فعالیت مستمر خود در صنعت خودروسازی و با ارائه بهترین و کم هزینه ترین خودروهای سواری سهم بسیار زیادی از فروش اقساطی را به خود اختصاص داده است. شرکت های بسیار زیادی در زمینه فروش اقساطی سایپا و با مناسب ترین قیمت در حال فعالیت هستند، که نشان دهنده استقبال مشتریان از این طرح می باشد. شرایط واگذاری خودرو، طول دوره اقساط، مبلغ پیش پرداخت و بهره پرداختی در نمایندگی های مختلف، متفاوت است و مشتریان باید در اولین گام خرید خودروی اقساطی، شرایط نمایندگی و تسهیلات آن را بسنجند تا در طول دوره پرداخت اقساط با مشکل مواجه نشوند.

 

پراید یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تولیدات کمپانی سایپا می باشد که به دلیل استقبال بسیار بالای مشتریان در بهترین فیس لیفت های ممکن نظیر سایپا۱۱۱، ۱۳۱، ۱۵۱، تیبا، و تیبا صندوق دار تولید شده و در طرح های فروش اقساطی سایپا و پیش فروش خودرو با ارزان ترین قیمت به دست علاقه مندان می رسد. این محصولات به خوبی نیاز خریداران و بازار را مرتفع کرده اند و بالاترین آمار فروش را در بازار دارند. قیمت فروش اقساطی خودرو های سایپا در مقایسه با فروش نقدی آن درصدی بالاتر است که از مهمترین دلایل آن باید به تغییرات مداوم  قیمت ها و طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار اشاره کرد، که البته مشتریان به خوبی به آن آگاه هستند و در جلسه ای که بین کارشناسان فروش و خریداران برگزار می شود، به توضیح این مسئله نیز پرداخته می شود.تحویل فوری خودرو از مهمترین تسهیلات فروش اقساطی سایپا است که رضایت خریداران را در پی داشته است، این خودروها پس از واریز اولین قسط یا پیش پرداخت آماده تحویل به مشتری هستند، و خریداران می توانند در طول زمان بازپرداخت اقساطشان از خودروی خریداری شده استفاده نمایند و هزینه های رفت و آمد و مسافرت های خود را کاهش دهند. از دیگر کمپانی معتبر که به صورت فروش اقساطی سایپا عرضه می شوند می توان به کوییک، زوتی آریو، ساندرو، سراتو و چانگان اشاره کرد، که قیمت بالاتری دارند و به تناسب آن مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، زمان تسویه و سقف پرداخت ها در فروش اقساطی سایپا تغییر می کند، این خودروها دارای امکانات بسیار زیادی هستند که شرایط رانندگی را بسیار ساده و لذت بخش می کند.

لیزینگ مبین خودرو از معتبر ترین مراکز فروش اقساطی سایپا با کمترین نرخ سود و بهترین تسهیلات پرداخت می باشد، که تمامی محصولات خود را در اقساط ۲۴ الی ۴۸ ماهه و با سودهای مشخص به دست متقاضیان در سراسر کشور می رساند. تمامی تسهیلات و شرایط فروش اقساطی سایپا در وب سایت این مرکز منتشر شده است. برای مثال می توان به حداقل پیش پرداخت بدون نیاز به ضامن، تحویل فوری و سند بنام مشتری و در رهن بانک اشاره کرد. این مزایا سبب افزایش محبوبیت و اعتماد مبین خودرو در مقایسه با دیگر شعب نمایندگی سایپا شده است.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()