در پی افزایش قیمت خودرو و سعی و تلاش مردم برای دسترسی به اتومبیل دلخواهشان، طرح های ویژه و تسهیلات تازه ای از سوی شرکت های خودروسازی و تمامی مراکز فعال در زمینه خرید و فروش خودرو مطرح شد، تا بازار پویایی خود را، حفظ کنندو در روند معاملات خودرو اخلالی به وجود نیاید. خودرو یک وسیله نقلیه است که علاوه بر کمک به سهولت تردد افراد و آسایش و رفاه بیشتر در هنگام مسافرت، می توان از آن به عنوان یک ابزار کاربردی کسب درآمد در مشاغلی چون تاکسیرانی، اسنپ و آژانس استفاده نمود. به همین دلیل است که بازار فروش خودرو در شمار پر رونق ترین بازارهای کشور می باشد، که انواع خودروهای کارکرده و صفر در آن با نرخ های متفاوت، عرضه و به فروش می رسد. افزایش قیمت فروش خودرو که روندآن در سالهای اخیر بسیار قابل توجه می باشد، قدرت خرید خانواده ها و افراد را بسیار کاهش داد، به طوریکه افراد مجبور شدند از خرید خودرو صرف نظر نمایند و یا مجبور به خرید خودرویی متناسب با بودحه اندک خود در مدلهای پایین تر و یا کارکرده شوند. قیمت فروش خودرو معمولا یک نرخ مشخص است که از سوی هلدینگ ها و نمایندگی های رسمی اتومبیل سازی تعیین می شود. و تمامی معاملات بازار نیز مطابق با آن صورت می پذیرد، و می توان به راحتی از طریق سایت های اطلاع رسانی کمپانی های خودرو سازی از لیست قیمت خودرو در مدلها و برندهای مختلف آگاه شد و نسبت به خرید آنها اقدام نمود.

 

شرکت های خودروسازی با ارائه طرح های فروش خودرو اقساطی و پیش فروش خودرو علاوه بر رونق بخشیدن به صنعت خودروسازی شانس دوباره ایبه دیگر اقشار جامعه برای خرید خودرو داده اند، تا بتوانند با حداقل مبلغ، نسبت به خرید خوروی دلخواهشان اقدام نمایند و مابقی قیمت را در طی اقساط مشخص و در بازه ی زمانی تعیین شده بپردازند. این روش فروش اقساطی خودرو ، کمترین فشار مالی را به خریداران وارد می کند و در نهایت ممکن است پس از پرداخت اقساط خودرو، ارزش ریالی آن دو برابر شود که این مسئله کاملا به نفع مشتریان می باشد. و به همین دلیل با استقبال بی سابقه ای رو به رو شده است.

تسهیلات واگذاری خودرو و نقل و انتقال آن در شرکت های مختلف فروش خودرو، لیزینگ ها و نمایندگی های رسمی شرکت های اتومبیل سازی متفاوت است، اما همگی آنها در ارائه برخی تسهیلات همچون تحویل آنی خودرو و تنظیم سند به نام مالک اتفاق نظر دارند، و این تسهیلات رونق دوباره ای به بازار خودرو بخشیده است. بزرگترین کارخانه های اتومبیل سازی کشور مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن، هیوندا و نیسان تمامی محصولات خود را در طرح فروش خودرو اقساطی عرضه کرده اند و علاوه بر بالا بردن تعداد معاملات روزانه خود در بازار، اعتماد و رضایت خریداران و علاقه مندان اتومبیل های مختلف را نیز کسب کرده اند. شرکت های لیزینگ فروش خودرو، معمولا پس از انتخاب خودرو توسط مشتری به سرعت مراحل اداری آن را که شامل بررسی اطلاعات درآمدی و دریافت پیش پرداخت می شود را انجام می دهند و سپس خودروی مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسانند که این مسئله رضایت مشتریان را در پی داشته است، زیرا تمامی مالکان خودرو تمایل دارند در زمان پرداخت اقساط معوقه خودروی خود، از آن استفاده نمایند و هزینه های تردد خود را کاهش دهند.

 

شرکت لیزینگ مبین خودرو یکی از معتبرترین مجموعه های فروش خودرو در برندهای داخلی و خارجی می باشد، که تمامی تسهیلات خرید و فروش خودرو را در سایت اطلاع رسانی خود منتشر کرده است. یکی از مهمترین افتخارات این مرکز تحویل یک ساعته خودرو و سند بنام خریدار و در رهن بانک می باشد که سبب شده مشتریان با اعتماد بیشتری از این مرکز خرید کنند، زیرا طرف قرارداد آنها بانک است و با موسسه و یا شخص حقیقی و حقوقی طرف حساب نیستند. فروش خودرو در این مجموعه معتبر با کمترین مبلغ پیش پرداخت، بدون ضامن و در یک دوره ۲۴ تا ۴۸ ماهه بر حسب قیمت خودرو و توان پرداخت مشتری از سوی کارشناسان مبین خودرو تعیین می شود.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()