مزایای تعویض قطعات لودر کوماتسو:

همان طور که می دانید شرکت کوماتسو انواع ماشین آلات سنگین که در حیطه تسهیل و کمک به فعالیت های عمرانی هستند را تولید می کند. این شرکت علاوه بر تولید انواع ماشین آلات مانند لودر، بیل مکانیکی، گریدر، لیفتراک و... به تولید انواع قطعات لودر کوماتسو و لوازم یدکی های مربوط به هر دستگاه را، جهت پشتیبانی و حمایت از محصولات خود می پردازد. به جرات می توان گفت شرکت کوماتسوی ژاپن، دستگاه هایی تولید می کند که از کیفیت یک دستگاه هیچ کمبودی ندارند. یکی از این دستگاه ها لودر می باشد. لودر های در عملیات های خاک برداری، انتقال و برداشتن نخاله ها، حفاری های بسیار کم عمق و سطحی و عملیات های دیگر فعالیت دارند. با وجود این که لودر ها و انواع ماشین آلات سنگین فعالیت های بسیار زیاد و سنگینی دارند، ممکن است در طول فعالیت خود، نیاز به تعمیر داشته باشد. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

قطعات لودر کوماتسو را اگر نتوان به درستی تعمیر نمود و یا این که قطعه مربوطه فوق العاده بی کیفیت شده باشد نیاز به تعویض قطعات مربوطه می باشد. از مزایای تعویض این قطعات افزایش قدرت و نیروی لودر کوماتسو خواهد بود که این امر باعث می شود ‌لودر مانند اول به خوبی کار کرده و به فعالیت خود بپردازد. وقتی مزیت های تعویض لوازم لودر کوماتسو بیشتر خواهد شد که این لوازم را از مراکز معتبری تهیه نموده و همراه آن ها گارانتی و ضمانت نامه شرکت کوماتسوی ژاپن را مبنی بر اصل بودن قطعات دریافت نمایید. قطعات می توانند همه وسیله هایی باشند که آسیب دیده و قابل تعویض هستند. از دیگر مزایای تعویض قطعه های فرسوده و خراب لودر کوماتسو با قطعات اصلی این شرکت این است که این قطعه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملا با ماشین هماهنگی دارند و می توان گفت با تعویض آن ها به مدت بسیار زیادی از تعمیر و یا تعویض آن جلوگیری خواهد شد و با مراقبت درست از ماشین می توان این عمر مفید دستگاه را بسیار بیشتر نمود.

معایب تعویض قطعات لودر کوماتسو:

لودر کوماتسو با وجود این که ماشین بسیار قوی و با کیفیتی بوده، گاهی اوقات دچار مشکل شده و آسیب های کوچک یا بزرگی به ِآن وارد می شود. این دستگاه ها اگر هنگام استفاده از آن ها، مورد توجه و مراقبت قرار نگیرند حتما بعد از مدتی فرسوده می شوند. به این معنی که باید هنگام کار با آن از ظرفیت وزنی و کارایی قطعات مختلف آن اطلاع داشته و طبق آن ها به فعالیت ها پرداخت. اگر این قطعات دچار مشکل شوند فقط با تعویض آن ها می توان دستگاه را تعمیر نمود. معایب تعویض قطعات لودر کوماتسو هنگامی است که قطعه مورد نظر تقلبی بوده و از کیفیت کاملا پایینی برخوردار باشد. مثلا در لودر کوماتسو که لودری فوق العاده قوی به حساب می آید، با خرید قطعات برند های متفرقه برای آن مطمئنا این قطعه کشش چنین ماشین قوی را نداشته و در این حالت آسیب های جبران ناپذیر تری به ماشین وارد می شود. همچنین گاهی اوقات با خرید قطعاتی برای لودر کوماتسو، به علت گران بودن این قطعات به خرید قطعات استوک می پردازیم که ممکن است با نا آگاهی از کیفیت آن، قطعه مورد نظر بعد از مدتی از کار افتاده و هزینه گزافی را برای ما ایجاد کند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر  به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید.

قطعاتی در بازار با برند کوماتسو وجود دارند که با جای این که محصول ژاپن باشند، چینی بوده و کاملا درجه کیفی پایینی دارند. این قطعات نیز به نوبه خود آسیب های جبران ناپذیری به ماشین وارد خواهند کرد. برای جلوگیری از همه دلایلی که در بالا ذکر شد و همگی از معایب تعویض قطعاتی در لودر کوماتسو بودند، باید این قطعات را فقط از نمایندگی های مربوطه که به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت دارند تهیه نمود.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()