توضیحاتی اجمالی درباره لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو باید به چند مورد توجه فراوانی کرد. که در ادامه این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. اما قبل از پرداختن به قطعات و خرید آن ها، توضیحاتی خیلی مختصر درباره ی بیل مکانیکی بیان می کنیم.‌ بیل مکانیکی چیست؟ یکی از ماشین آلاتی است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. که از یک‌ بازو و یک کابین، چرخ های قطور و بزرگ که شامل چرخ های زنجیری یا چرخ لاستیکی هستند ساخته شده است. این ماشین سنگین و بزرگ قابلیت های بسیار زیادی دارد که می توان به نصب چکش های بزرگ به آن اشاره کرد. کاربرد چکشی که به بیل مکانیکی متصل می کنند خراب کردن سنگ های بزرگ و ساختمان ها‌ است. کوماتسو نام شرکتی است که در چین تاسیس شده است و از ابر قدرت ترین شرکت های سازنده ی ماشین آلات سنگین مثل، بولدوزر، لودر و بیل مکانیکی است. این کمپانی بزرگ در سال ۱۹۱۷ میلادی در کشور ژاپن، شهر توکیو تاسیس شده است. برای اطلاع از فروش مستقیم لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت نام برده علاوه بر ماشین آلات خود قطعات مربوط به آن را به شکل جداگانه تولید و توزیع می کند. به عنوان مثال پس از تولید و عرضه ماشین بیل مکانیکی کوماتسو این شرکت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را هم به شکل جداگانه وارد بازار می کند. چون ممکن است لوازم و قطعاتی از این وسیله صدمه ببینند که ملزم به تعویض باشند. پس باید قطعاتی را جایگزین قطعات قبل کرد که علاوه بر کیفیت بالا عمر طولانی داشته باشند و مدت زمان طولانی تری از آن ها استفاده شود. یکی از‌ شاهکارهای این شرکت بیل مکانیکی کوماتسوPC220 است. علاوه بر تولید این ماشین لوازم‌ یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را ساخته و به بازار عرضه کرده است. در ادامه به اسامی و کاربرد جداگانه ی هر کدام از قطعات این ماشین پرداخته و اطلاعات کافی و لازم را در اختیار شما قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و کاربرد آن ها:

با تهیه ی بیل مکانیکی کوماتسو شما هر آنچه که درباره ی یک بیل مکانیکی مورد تصور و انتظارتان است را خواهید داشت. یعنی بیل مکانیکی کوماتسو تمامی توقعات و تقاضاهای شما را به جا می آورد. به همین علت است که شرکت نام برده سال های سال است که در این زمینه فعالیت می کند‌ و مورد تایید تمامی مصرف کنندگان است و اعتبار بالایی دارد. چرا که محصول با کیفیتی را در اختیار عموم مردم قرار می دهد. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  که تهیه و تولید می شوند عبارتند از:

رادیاتور بیل مکانیکی کوماتسو، شلنگ آب در رادیاتور بیل مکانیکی کوماتسو، منبع آب بیل مکانیکی کوماتسو، مخزن آب در بیل مکانیکی کوماتسو، فیلتر های هوا کش بیرونی، فیلتر های هوا کش درونی، فیلتر روغن، پمپ ‌گیربکس، پوسته گیربکس، صفحه گرافیک، سوئیچ استارت، چراغ راهنما، جک‌ بالا بر، جک خالی کن، کاسه نمد مربوط به چرخ عقب، کیت کامل جک بالا بر، سنسور، سیلندر، سوپاپ دود موتور، میلنگ، صندلی، کاندیشن، پمپ باد در بیل مکانیکی کوماتسو و هرآنچه که به ماشین بیل مکانیکی کوماتسو مربوط است این شرکت آن را تولید می کند و به شکل مستقیم هم به بازار داخلی خود و هم به بازار کشور های دیگر وارد می کند. خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی را از سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انجام دهید. 

توصیه ی ما این است که در صورت صدمه رسیدن به هر یک از لوازم این ماشین، از لوازم یدکی ای که خود شرکت ساخته و در اختیار بازار قرار داده است استفاده کنید. چرا که بسیار کاربردی تر هستند، بسیار مقرون به صرفه بوده و دسترسی به این قطعات به لطف شرکت های داخلی وابسته به آن بسیار راحت بوده و برای تهیه ی آن ها نیازی به رفت و آمد ها و تردد نیست. تنها با سفارش دادن قطعات مربوطه می توانید خریدی آسان، مطمئن و راحت را برای خود رقم بزنید. از مهم ترین عوامل برای تهیه این لوازم می توان به داشتن گارانتی برای هر قطعه اشاره کرد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()