لوازم یدکی لودر کوماتسو و نکات مربوط به آن:

یکی از شرکت های تولید کننده لودر شرکت کوماتسو ژاپن است که با کیفیت بسیار بالایی به تولید انواع ماشین آلات سنگین مانند بولدوزر، لودر، بیل مکانیکی و غیره می پردازد. این شرکت علاوه بر تولید این ماشین آلات به تولید قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو پرداخته و آن را در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد. شرکت کوماتسو به دلیل تولید این ماشین آلات و قطعات بسیار با کیفیت، رتبه دوم را در کل دنیا در تولید این ماشین ‌آلات دارد که البته باید اشاره کرد که رتبه نخست مربوط به یکی از شرکت های آمریکایی است که از درجه بسیار بالایی برخوردار هستند. متریال و دستگاه هایی که شرکت کوماتسو برای تولید قطعات و همچنین ماشین آلات خود استفاده می کند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که باعث می شود محصولات بسیار با کیفیتی را تولید نمایند. برای اطلاع از فروش مستقیم لوازم یدکی لودر کوماتسو از طریق لینک اقدام نمایید. 

قطعاتی که در این شرکت تولید می شود از آلیاژ بسیار مرغوب می باشد که باعث میشود قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو و همچنین قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین دیگری که در این شرکت وجود دارد، دارای مقاومت بسیار بالا و استحکام بسیار زیادی می باشند و استفاده از آن ها می تواند نیروی تازه ‌ای به این ماشین آلات ببخشد و باعث شود هزینه استهلاک آن ها به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند. البته همانطور که این قطعات توسط این شرکت تولید می ‌شود، قطعاتی نیز وجود دارند که با همین برند تولید شده ولی تقلبی می باشند. که اکثر آن ها مربوط به کشور چین هستند. این قطعات کاملا تقلبی بوده و دارای جنس بسیار نامرغوب و نامطلوبی هستند که استفاده از آن ها باعث می شود علاوه بر ناکارآمد بودن قطعات دستگاه به خوبی کار نکرده و یا زودتر دچار مشکل شود که در نتیجه باز هم باید نسبت به تعویض آن قطعات اقدام نمود. البته به صورت کاملاً خوش ‌بینانه قطعات باید تعویض شوند، ولی در واقع ممکن است مشکلات دیگری به قسمت ‌های دیگر دستگاه وارد شود و هزینه بسیار سنگین تری را باعث شود.

انواع قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو:

شرکت کوماتسو همان طور که گفته شد به تولید انواع و اقسام ماشین های سنگین می پردازد که یکی از این ماشین های سنگین لودر می باشد. لودر ها کاربرد بسیار زیادی در صنعت به خصوص صنعت ساختمان سازی و راه و جاده سازی دارند. مثلاً در هنگام بارش برف های بسیار سنگین این لودر ها کارایی بسیار بالای خود را نشان خواهند داد. شرکت کوماتسو همانطور که انواع و اقسام لودر ها را تولید می کند قطعات مربوط به هر یک از آ نها را نیز تولید خواهد کرد، که در ادامه موارد بسیاری از لوازم یدکی لودر کوماتسو و قطعات آن را ارائه خواهیم داد. لودر های مختلفی مانند مدل W600-3، WA600-1، WA470-3، W90، W120، WA400، WA600، W120 و مدل های بسیار زیاد دیگری تولید می شود که شرکت کوماتسو برای هر کدام از آن ها لوازم یدکی لودر کوماتسو مختص به خود را تولید می کند. از لوازم هایی که مربوط به هیدرولیک می باشند می توان به پمپ های هیدرولیکی اشاره کرد. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

همچنین پمپ های دنده ای، پمپ شارژ، پمپ های فرمان، پمپ های حرکتی و غیره جزئی از آن ها می باشند. از لوازم یدکی مربوط به چرخ ها می توان به هاب، رینگر، پلوس بلند و کوتاه و جلو و عقب، صفحه آهنی و گرافیتی و ... اشاره نمود. لوازم یدکی جک شامل لوازم یدکی جک های بالابر  لوازم یدکی جک های باکت، لوازم یدکی لودر کوماتسو خالی کن جک و پایه می توان اشاره نمود. از لوازمی که در حیطه برقی مربوط به لودر کوماتسو می باشد، می توان به کابل ها، سیم کشی، دینام، فشنگی، سوئیچ، استارت، کولر، ترموستات و غیره اشاره نمود. همانطور که گفته شد این لوازم یدکی لودر کوماتسو دارای تنوع بسیار زیادی هستند که در اینجا تعداد بسیار محدودی از آن ها را ذکر کردیم.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()