شرکت تولید کننده لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

در کار های عمرانی بزرگ و کوچک از بیل های مکانیکی استفاده می شود. بیل های مکانیکی دارای انواع مختلفی می باشند و همچنین در برند های متفاوت نیز وجود دارند. برای مثال بیل مکانیکی کوماتسو و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو توسط شرکتی در کشور ژاپن و همچنین در شهر توکیو ساخته می‌ شود و در سراسر دنیا عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد ماشین آلات سنگین مانند لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی و غیره توسط شرکت های بزرگ و معروف ساخته می شوند که یکی از این شرکت ها کوماتسو است که از نظر کیفیت و درجه بندی رتبه دوم می باشد و رتبه اول نیز مربوط به شرکتی در آمریکا است از برند های دیگری که می توان برای ماشین آلات سنگین نام برد، برند ولوو می‌باشد که این برند نیز از کیفیت بسیار بالایی در محصولات خود بهره می برد. شرکت ولوو در کشور سوئد واقع شده است. به طور کلی می‌توان گفت بیل مکانیکی کوماتسو در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی به وجود می‌آیند نوع چرخ لاستیکی به دلیل لاستیک بودن چرخ های آن ها و فشار کمی که به زمین وارد می ‌کنند. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه نمایید. 

برای جاده های داخل شهری مناسب تر بوده و می توانند فعالیت‌ های عمرانی مربوطه را در داخل شهر و در سطح جاده ها انجام دهند. ولی نمونه چرخ زنجیری برای فعالیت های عمرانی مانند حفاری راه و جاده سازی و فعالیت هایی که کاملا برون شهری بوده و این فعالیت ‌ها در مسیر هایی که فراز و نشیب بسیار زیادی دارد، استفاده می شود. از بارزترین قسمت های ظاهری یک بیل مکانیکی بازوی آن و کابین آن می‌باشد که هر دو روی یک قسمتی به نام صفحه گردان قرار دارند. صفحه گردان با چرخش در همه جهات می ‌تواند کاربرد این دستگاه را به حداکثر رسانده و بتوان از آن در همه جهت ها استفاده نمود.

انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو:

بیل مکانیکی کوماتسو در انواع و اقسام مدل های گوناگون به تولید رسیده است و شرکت های تولید کننده با ایجاد نمایندگی های مختلفی در سراسر دنیا می توانند محصولات خود را در سراسر دنیا به عرضه برسانند. البته با وجود تحریم هایی که در ایران صورت گرفته است باید گفت قطعات اورجینال تهیه شده این مارک و مارک های معتبر دیگر، دارای قیمت بسیار بالایی است که خریدن آن را با مشکل مواجه خواهد کرد. همانطور که گفته شد، بیل مکانیکی دارای قطعات بسیار زیادی است که از آن‌ ها می‌ توان مواردی را نام برده و به طور مختصر به آن ها پرداخت که در ادامه می خواهیم اسامی مختلف قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را با یکدیگر بررسی نماییم. از این قطعات و لوازم یدکی می توان به فیلتر های هواکش که از نوع درونی و بیرونی وجود دارند اشاره نمود. همچنین صفحه گردان بازو قطعات دیگر از قطعاتی مهم در بیل مکانیکی می باشند. برای خرید از فروشگاه لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت  فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی  مراجعه نمایید. 

بیل مکانیکی دارای صندلی است که برای نشستن فرد هدایت کننده بیل مکانیکی داخل کابین موجود می باشد. از نکات بسیار مهم دیگر وجود بخاری هایی می باشد که در صنعت به وفور از آن ها استفاده می شود. مخزن های آب بیل مکانیکی کوماتسو نیز از قطعات دیگر می باشند. برای خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توان هم به صورت حضوری هم به صورت غیر حضوری نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی مربوط به بیل مکانیکی اقدام نمایید. فقط باید سعی کنید قبل از هر گونه اقدامی نسبت به جنس محصول و همچنین گارانتی آن اطمینان کافی حاصل کنید و سپس به خرید آن بپردازید. زیرا خرید قطعاتی که کیفیت مناسبی ندارند علاوه بر هزینه بر بودن این امر می تواند به دستگاه آسیب رسانده و آن را دچار مشکل خواهد کرد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()