دستگاه خشک کن خانگی از جمله دستگاه های صنعتی است که در این چند سال اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. در حال حاضر فروش انواع دستگاه خشک کن خانگی را در اندازه و ظرفیت های مختلف می توان مشاهده نمود که با هدف مصارف صنعتی و خانگی تولید شده اند. مصرف میوه های خشک و محصولات سبزیجات خشک همانند گذشته مصارف خاص خود را در رژیم غذایی عموم مردم دارد. به همین دلیل برخی از افراد به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش محصولات ارگانیک فعالیت می کنند که فروش میوه های خشک و سبزی خشک نیز از این دسته محصولات به حساب می آیند. امروزه کارگاه های کوچک و بزرگ در این حوزه فعالیت می کنند که برای تحقق یافتن به اهداف خود، نیاز به خرید دستگاه های خشک کن خانگی در ابعاد کوچک و یا دستگاه های خشک کن صنعتی در ابعاد بزرگ دارند. معمولاً این دستگاه ها از نظر ظاهری در دو دسته بندی ریلی و یا کابینی ساخته می شوند که مزایای خاص خود را شامل می شوند. در ضمن برخی از افراد به صورت شخصی تمایل دارند که در فصول مختلف چیپس میوۀ خانگی برای خانواده تهیه کنند، به همین دلیل می توانند پس از مشورت با کارشناسان مجرب فروش دستگاه های خشک کن میوه جات را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید دستگاه خشک کن خانگی

خرید دستگاه خشک کن خانگی کابینی به عنوان یکی از رایج ترین دستگاه های خشک کن موجود در بازار می باشد. این دستگاه در ظرفیت های اندک، ساخته شده اند که در نتیجۀ آن می توان متناسب با نیاز مصرف خانگی، چیپس میوه تولید نمود و نیاز خود را برآورده سازید. امروزه مصرف میوه های خشک و سبزیجات خشک نسبت به گذشته حفظ شده است و مصرف کنندگان خاص خود را شامل می شود. از این رو افرادی که تمایل به درست کردن چیپس میوۀ خانگی دارند، می توانند با خرید دستگاه های خشک کن خانگی ارزان، نیاز خود را مرتفع سازند. در حال حاضر دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی مینی کابین، دستگاه های خشک کن صنعتی تک کابین، دو کابین، سه کابین و دستگاه های خشک کن خانگی مینور در بازار عرضه می شوند که از نظر مشخصات فنی نسبت به یکدیگر متمایز می باشند.برای اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن میوه و لواشک به سایت مراجعه کنید. 

فروش دستگاه خشک کن خانگی مینور

فروش دستگاه های خشک کن خانگی مینور یکی از پرفروش ترین دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات می باشد که در دسته بندی محصولات نیمه اتوماتیک می باشند. در ضمن این دستگاه ها از نظر عملکرد به دو شیوۀ حرارتی و سیل القایی ساخته شده اند که بدین وسیله امکان خشک کردن میوه جات و سبزیجات را فراهم می کند. هر کدام از این روش ها یک هدف کلی را در بر می گیرد. در نتیجه بر اساس شاخص های اصلی خود، می توانید مناسب ترین دستگاه خشک کن خانگی ارزان را در ابعاد متوسط خریداری نمائید. دستگاه های خشک کن خانگی تونلی و کابینی دو دستۀ اصلی این دستگاه محسوب می شود. هر کدام از این دسته بندی ها شامل یک سری ویژگی های ساختاری منحصربفرد می باشند.

دستگاه خشک کن خانگی با قیمت ارزان

دستگاه خشک کن خانگی با قیمت ارزان بهترین راهکار برای متقاضیانی است که نیاز به کسب درآمد خانگی دارند. چرا که این دستگاه ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی می توانند حجم زیادی از میوه را در مدت زمان کوتاهی خشک کنند و محصولات اورگانیک طبیعی را به شما عرضه کنند.

شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده در حوزۀ ماشین آلات صنعتی هستند که در تهران فعالیت خود را گسترش داده اند و در حال حاضر شاهد فروش انواع دستگاه خشک کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی می باشیم.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()