موکت از کفپوش های محبوب در کشور ما می باشد. این کفپوش طرفداران بسیاری دارد و از زمان های دور تا الان استفاده از موکت همچنان باقیمانده و به دلیل تنوع آن افراد بسیاری این وسیله را در خانه و یا مکان های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. موکت ها دارای انواع مختلفی می باشند که برای هر سلیقه ای می توان نمونه ای مناسب را یافت. موکت کفپوشی است که به خانه زیبایی خاصی می بخشد و همین طور راه رفتن بر روی این کفپوش بسیار لذت بخش است . در بازار انواع مختلفی از موکت ها به چشم می خورد که هر یک دارای ویژگی های خاص خودش است و برای خرید یک موکت باکیفیت باید بسیار دقت کنیم زیرا موکت های بی کیفیت در بازار زیاد شده و این موکت ها در کوتاه مدت دچار خرابی می شوند. بنابراین در زمان خرید به جنس و کیفیت موکت که مهم ترین فاکتور خرید است دقت کنید.برای اطلاع از قیمت موکت های بادوام  به سایت مراجعه کنید. 

انواع موکت از نظر جنس و کیفیت

موکت ها دارای انواع مختلفی از نظر جنس و کیفیت می باشند که هر یک دوام و ماندگاری و قیمت های متفاوتی دارند. موکت ها دارای انواع مختلفی از نظر الیاف می باشند :

موکت الیاف طبیعی: بهترین نوع جنس برای موکت ها ، الیاف طبیعی می باشد. موکتها با الیاف طبیعی عمر طولانی دارند و جلوه ای زیبا به محیط می دهند. قیمت موکت با الیاف طبیعی بالاتر از موکت ها با الیاف مصنوعی می باشند. انواع الیاف طبیعی را در این کفپوش می توانیم داشته باشیم از جمله پشم که بسیار بادوام است و جنس نرم و گرمی دارد و در طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی دهد و همینطور راه رفتن بر روی آن لذت بخش بوده و ظاهر زیبایی هم دارد ، ابریشم و پشم به صورت ترکیبی که گران قیمت بوده اما دارای زیبایی بسیار بالایی می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد و بسیار مقاوم و ماندگار می باشد ، سیزال که نوعی از الیاف جذاب بوده و بی نظمی طبیعی داشته و فقط تمیز کردن آن مقداری سخت می باشد و برای محیط های خلوت بهتر است که استفاده شود.

الیاف مصنوعی:این الیاف دوام کمتری نسبت به الیاف طبیعی دارد اما در طولانی مدت نیز می توان از آن ها استفاده کرد. ظاهر این موکت ها نقریبا شبیه به الیاف طبیعی بوده و در بازار گستردگی بیشتری دارد. انواع مختلفی از موکت ها با الیاف مصنوعی وجود دارد از جمله نایلون که دارای گستردگی بالایی می باشد و می توان انواع طرح و رنگ ها را ازاین الیاف داشت و این موکت ها دارای شستشوی راحتی می باشند و قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارند، پلی استر که الیافی نرم بوده و در مقابل آلودگی از خود مقاومت نشان می دهد همینطور با هزینه ی مناسب می توان آن را خریداری کرد. برای اطلاع از فروش موکت پارس به سایت مراجعه کنید. 

طرح و نقش موکت

موکت ها از نظر طرح و رنگ دارای انواع گوناگونی می باشند. تنوع و گستردگی در طرح و رنگ یکی از مهم ترین مزیت های این کفپوش به شمار می رود. رنگ بندی موکت را می توانیم به طور کامل داشته باشیم و امروزه رنگ های ترکیبی زیبایی را می توانیم از آن داشته باشیم. طرح های موکت نیز در سبک های مختلفی قرار دارد که با توجه به دکوراسیون می توانیم انواع مناسب آن را انتخاب نماییم.

بنابراین شما با توجه به نوع الیاف و زیبایی آن می توانید مناسب ترین نوع موکت را تهیه نمایید . فروشگاه های مختلفی موکت را به فروش می رسانند که بهتر است به یک مرکز معتبر برای خرید این کفپوش مراجعه نماییم. فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش موکت های با کیفیت با قیمت بسیار مناسب می باشد.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()