دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل قسمت های مختلفی می باشد که امکان تصفیه آب را به صورت مکانیزه فراهم می کند. یکی از ارکان اصلی تولید در صنایع مختلف، استفاده از آب می باشد. لذا میزان درصد خلوص آب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چون میزان املاح و مواد ناخالص موجود در آب باعث ایجاد رسوب در سیستم لوله کشی و تأسیسات می شود. علاوه بر آن کاربرد دستگاه های تصفیه آب صنعتی با هدف از بین بردن املاح اضافی آب مورد استفاده می شود و صنایع مختلف برای آنکه بتوانند در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنند و در عین حال بتوانند از پساب های خروجی مجدداً استفاده نمایند، خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را ترجیح می دهند.

تعدد دستگاه های تصفیه آب برای مصارف صنعتی مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. آب هایی که برای مصارف صنعتی به کار برده می شود نیاز به داشتن درصد خلوص استاندارد دارد تا از نظر آزمایشگاهی برای تولید محصولات مواد غذایی و یا سایر مواد مشکلاتی در پی نداشته باشد. همانطور که به آن اشاره نمودیم، معمولاً پارامترهای متعددی نسبت به سختی آب ورودی و یا خروجی که هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب استفاده می شود، مورد سنجش قرار گرفته می شود. به طور کلی دو دسته بندی اصلی برای دستگاه های تصفیه آب وجود دارد که می توان به دستگاه های تصفیه آب صنعتی و دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی اشاره نمود. لذا شرکت های مختلف می توانند متناسب با بازدهی تولید مجموعه و حجم آب مصرفی، خرید مناسب ترین دستگاه تصفیه آب صنعتی را انجام دهند.

خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

در حال حاضر انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و غیر صنعتی در مدل های متنوع عرضه می شوند تا کاربری لازم را داشته باشد. دستگاه تصفیه آب فیلتر ذغالی، دستگاه تصفیه آب سختی گیر، دستگاه تصفیه آب صافی فشاری و میکروفیلتر، نانوفیلتراسیون، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، دستگاه های کلرزن مایع و گازی، سیستم های UV و ژنراتور ازن نیز از دیگر دستگاه های کاربردی در جهت از بین بردن میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

معمولاً ظرفیتی که برای دستگاه های تصفیه آب صنعتی در نظر می گیرند، از 5 متر مکعب به بالا در شبانه روز استفاده می شود تا قابلیت تصفیه سازی حجم بالایی از آب را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند. کاربرد عمدۀ انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مصارف متعددی چون سیستم های آبکاری، صنایع مواد غذایی، صنایع داروسازی، صنایع خودروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی، برج های خنک کننده و دیگ بخار و غیره دارد. در نتیجه از این

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه های تصفیه آب صنعتی به پارامترهای حساسی چون آنالیز آب خام ورودی، میزان استاندارد آب تولیدی، میزان غلظت و تعداد عناصر مهمی که باید از آب حذف گردد و میزان مصرف روزانه بستگی دارد. به همین دلیل امکان خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی ارزان و همچنین گران قیمت وجود دارد. برای اطلاع از فروش دستگاه تصفیه آب به سایت مراجعه کنید. 

شرکت های صنعتی متعددی می توانند برای آنکه استانداردهای لازم در خصوص راه اندازی بخش تولید کارخانجات را انجام دهند، نیاز به استفاده از دستگاه های تصفیه آب برای استانداردسازی درصد خلوص آب دارند. صنایع آب و فاضلاب شهری و روستایی برای آنکه بتوانند آب مصرفی سالم برای مصرف کنندگان تأمین کنند، از دستگاه های تصفیه آب رد حجم های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای صنایع آبکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود چون درصد خلوص آبی که در ترکیبات شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته می شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش یکی از مجموعه های صنعتی در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع پکیج تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی در تهران فعالیت خود را توسعه می دهد.

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

          ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()