یکی از پرمصرف ترین وسیله های ورزشی تردمیل می باشد. همان طور که در مقاله پیشین در رابطه با آن نیز صحبت شد. اگر بخواهیم تردمیل ها را تقسیم بندی نماییم. به طور کلی دو نوع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی داریم. همان طور که میدانید خرید انواع تردمیل خانگی در سراسر جهان بسیار زیاد است به طوری که در آخرین تحقیقات انجام شده می‌توان گفت که روزانه ۶۰ میلیون نفر در دنیا از تردمیل ها برای منظور های مختلف استفاده می نمایند. این که بتوانیم یک تردمیل مناسب خریداری نماییم در واقع راهی برای دست یافتن به آرامش و شادی پیدا نموده ایم. خرید تردمیل می تواند باعث سلامت افراد خانواده شود. از مهم ترین فواید استفاده از تردمیل به شرح زیر می باشد:

  •  چربی سوزی و کاهش وزن
  •  افزایش متابولیسم بدن
  •  کاهش بیماری های قلبی
  •  تقویت سیستم قلب و عروق
  •  تقویت ماهیچه ها و عضله ها
  •  بازگشت توانمندی به افراد ناتوان
  •  و غیره

 همان طور که خواندید یکی از فواید استفاده از تردمیل خانگی بازگردانی توان بخشی است. افرادی که در حوادث مختلف دچار آسیب دیدگی در ناحیه تاندون ها، ماهیچه ها، عضلات، استخوان ها و غیر شدند و حرکت آن ها دچار مشکل شده است، می توانند از تردمیل برای دست یافتن به سلامت خود استفاده نمایند. البته استفاده آن ها از تردمیل باید تحت شرایط خاصی باشد. شما می توانید این وسیله را در باشگاه ‌های بدنسازی به وفور مشاهده نمایید. این روزها با وجود بیماری کرونا دیگر باشگاه‌ ها مثل سابق رونق خود را ندارند. استفاده از باشگاه دارای معایب بسیار زیادی است که این معایب به شرح زیر می باشد:

  •  شلوغ بودن
  •  خسته کننده بودن محیط
  •  نداشتن آرامش در محیط
  •  احتمال مبتلا شدن به بیماری های ویروسی و مسری
  • طی کردن مسافت های طولانی
  •  پرداخت هزینه های گزاف
  • نداشتن پتانسیل کافی
  •  و غیره.

دلیل استفاده از تردمیل خانگی:

 از این رو برخی از ورزشکاران ترجیح می‌دهند که به جای رفتن به باشگاه در محیط خانه بمانند. خرید وسیله های ورزشی می تواند بسیار هزینه بار باشد. در واقع وسایل ورزشی زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث کاهش وزن شوند اما ممکن است قیمت آن ها بسیار زیاد باشد. قیمت تردمیل های خانگی بسیار مناسب می باشند. حتی قیمت این تردمیل ها نسبت به تردمیل های دیگر نیز ارزان تر است. در ضمن شما با خرید یک تردمیل خانگی می توانید تمام افراد خانواده را به ورزش کردن و راه یافتن به سلامتی تشویق نمایید. اگر از آن دسته افرادی باشید که ورزش در خانه را به ورزش در باشگاه ترجیح می دهید. بهتر است که یک تردمیل خانگی را خریداری نمایید. تردمیل خانگی تمام عملکرد های یک تردمیل باشگاهی را دارد اما ما با هم دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه مقاله با آن خواهیم پرداخت. معمولاً قیمت تردمیل های باشگاهی بیش از ۱۰ میلیون تومان است اما این در حالی است که این نوع تردمیل دارای قیمت ارزان تری است. از مزیت های استفاده از تردمیل خانگی می توان به کوچک بودن، زیبا بودن، فشرده بودن، ارزان بودن، بادوام بودن، دارای عملکرد بالا و غیره اشاره نمود.

تفاوت تردمیل های باشگاهی با تردمیل خانگی:

 همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد. یکی از پر استفاده ترین وسیله های ورزشی خرید انواع تردمیل می باشد. این روز ها شرکت های زیادی نسبت به ساخت تردمیل در انواع مختلف اقدام نموده اند. اما این که کدام شرکت از همه موفق تر است نیاز به بررسی و تحقیق دارد. تردمیل یک واژه بسیار قدیمی می باشد و معنی آن نوار نقاله در محیط ثابت است. در تعریفی ساده می توان تردمیل را به نواری متحرک در محیطی ثابت که حیوان یا انسان ها می توانند روی آن راه بروند تشبیه نمود.می ‌خواهیم بدانیم که تردمیل های باشگاهی و تردمیل های خانگی چه تفاوتی با هم دارند. از مهم ترین تفاوت های این دو نوع تردمیل اندازه و حجم آن ها است.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()