کمد یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در منازل به حساب می آید، که برای آویزان کردن و نگهداری لباس، کفش، مدارک و سایر وسایل از آن استفاده می شود. دو دسته مدرن و کلاسیک، از طرح هایی هستند که امروزه متقاضیان کمد لباس با توجه به دکوراسیون داخلی منازل از آنها بهره می برند. از مهمترین مزایای کمد لباس می توان به نظم دهی به وسایل و اتاق خواب، جلوه زیبا و بهینه سازی فضای اتاق اشاره کرد. کمدهای چوبی، فلزی، دیواری، ویترینی و اداری از انواع کمدهای موجود در بازار هستندکه از این میان، کمدهای چوبی متقاضیان بیشتری دارند. قیمت کمدهای چوبی با توجه به جنس و نوع چوب به کار رفته، تعداد کشو و طول و پهنای آنها متفاوت است و می توان آنها را با توجه به دکوراتیو منزل سفارش داد. کمد های لباس از نوع درب لولایی و کمد لباس درب ریلی از سری کمدهای چوبی هستند که بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. از ویژگی های برجسته کمد درب لباس ریلی می توان به بهینه سازی فضای اتاق اشاره کرد به طوریکه، برای باز کردن درب آنها نیازی به فضای اضافه نیست و این ویژگی برای افراد با اتاق خواب های کوچک که با قرار دادن وسایل مختلف اتاق کنار همدیگر به مشکل برمی خورند، بسیار مناسب است و به دلیل ریل به کار رفته در این کمد، عمر مفید درب آنها بیشتر است. از دیگر مزایای استفاده از کمد لباس به جای کمد دیواری می توان به سهولت حمل و نصب آسان و همچنین قرارگیری در قسمت های مختلف اتاق اشاره کرد و البته برخی از این کمدها قابلیت پیچ شدن به دیوار را دارند که این قابلیت باعث ثابت ماندن و تکان نخوردن آنها در برابر ضربه و لرزش ها می شود. تنوع تولیدات در رنگ ها، طرح ها و متریال مختلف سببب تغییر قیمت کمد لباس در فروشگاه های مختلف شده است، این کمد ها ذرا می توان در طرح های کودکان، بزرگ سال و سبک های طراحی مختلف متناسب با دکوراسیون منزل خریداری کرد.

تولید انواع کمد لباس با کیفیت

امروزه شرکت های بسیار زیادی در این زمینه به رقابت با یکدیگر پرداخته اند و در تلاش هستند که با طرح های متنوع و کیفیت خوب، نیازهای مشتریان را رفع و نظرشان را جلب نمایند. در میان تمام شرکت هایی که در این صنعت در حال فعالیت هستند، شرکت بهسازان چوب تمام محصولات چوبی خانگی و اداری نظیر مبلمان، میز، کتابخانه، کمدلباس، ساعت ایستاده، میز LCD و غیره را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین متناسب با هر سلیقه ای تولید و عرضه می نماید.  این وسیله پر کاربرد و مهم در شمار مهمترین ملزومات هر اتاق خوابی قرار دارد، که علاوه بر نظم بخشیدن به اتاق ها در زیبایی اتاق خواب هم تاثیر بسیار زیادی دارد. قیمت خرید کمد لباس بر حسب نوع متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است، تغییر می کند، برای مثال کمدهایی که دارای نقش های منبت کاری شده هستند، و برای دکوراسیون سلطنتی و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند، گران تر از دیگر کمدهای MDF و غیره می باشند.

فروشگاه مجازی بهسازان چوب، یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز فروش انواع کمد لباس درب ریلی و لولایی با ارزان ترین قیمت و دیگر محصولات چوبی می باشد که توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را با هر سلیقه ای مرتفع نماید. این فروشگاه با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و کار کردن با برترین طراحان کشور و همچنین سرلوحه قرار دادن بالاترین کیفیت و تنوع، محصولات خود را با تنوع زیاد در رنگها و طرح های مختلف تولید و عرضه نموده است. متقاضیان خرید انواع کمد لباس، مبلمان و دیگر محصولات چوبی خانگی و اداری با بهترین قیمت و کیفیت می توانند با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، تمامی محصولات این مرکز تولیدی را بامشخصات فنی آنها و لیست قیمتشان مشاهده نمایند و محصول مد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

02166220084

02166139572

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ :

(کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید)

09127996155

بدلیل نوسانات شدید قیمت ها، ممکن است قیمت بعضی از اجناس بروز نباشد، جهت اطلاع دقیق از قیمت ها، قبل از ثبت سفارش حتما" تماس بگیرید.

فروش مستقیم بدون واسطه

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()