کپسول های آتشنشانی از بهترین تجهیزاتی هستند که میتوانید برای مهار آتش استفاده کنید و تا کنون هیچ تجهیزاتی ابداع نشده است که تا این حد بتواند در مهار آتش موفق عمل کند.  کپسول های آتش نشانی از قدرت بالایی برخوردار هستند که البته همه چیز به موادی باز میگردد که درون کپسول به کار رفته است و در واقع این مواد درون کپسول هستند که میتوانند به راحتی آتش را مهار کرده و خاموش کنند. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از کپسول و بهره مندی از قدرت بالای ان در خاموش کردن آتش باید شارژ کپسول آتشنشانی را بصورت دوره ای انجام دهید تا مواد درون کپسول شارژ شده و  کپسول قابل استفاده باشد. شارژ کپسول آتشنشانی بر اساس نوع کپسول با مواد مختلفی انجام میشود و باید موادی در شارژ مورد استفاده قرار گیرد که با نوع کپسول و همچنین نوع آتشی که قصد خاموش کردن آنرا دارید سازگاری و تناسب داشته باشد. برای اطلاع از مرکز شارژ کپسول آتشنشانی به سایت مراجعه کنید . 

شارژ کپسول آتشنشانی باید در زمان مشخص انجام شود

موادی که درون کپسول های آتش نشانی پر میشوند باید بعد از مدتی و بصورت دوره ای تعویض شوند و نمیتوان از همان موادی که برای یک بار در شارژ استفاده شده است تا مدت زمان طولانی استفاده نمود. با هر بار شارژ کپسول آتشنشانی یک کاغذ و یا برچسب بر روی کپسول قرار میگیرد که بر روی آن تاریخ شارژ درج شده است. با توجه به تاریخ ذکر شده بر روی این کارت یا برچسب باید شارژ را در زمان مشخص انجام دهید و نباید این زمان به تعویق بیفتد. درهر زمانی که بر روی کارت  کپسول درج شده است و زمان انقضا را نشان میدهد باید شارژ صورت گیرد و این شارژ به هیچ وجه نباید به تعویق بیفتد.س

آیا هر مرکزی صلاحیت شارژ کپسول آتشنشانی را دارد؟

برای شارژ کپسول آتشنشانی باید توجه داشته باشید که تنها مراکز مجاز و معتبر را انتخاب کنید و هر مرکزی برای شارژ کپسول شما مناسب نخواهد بود. اما منظور از مراکز مجاز برای شارژ کپسول آتشنشانی چیست؟ منظور از مراکز مجاز شارژ کپسول آتشنشانی در واقع همان مراکزی هستند که مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت نموده اند و میتوانید با اطمینان خاطر کامل شارژ کپسول های خود را به این مجموعه واگذار کنید. مراکزی که صلاحیت و مجوزهای کافی برای شارژ کپسول آتشنشانی را دارند از پرسنلی در کادر خود بهره میبرند که این پرسنل هر یک تخصص های کافی و لازم را در این زمینه دارند و  میتوانند شارژ را به روش های کاملا اصولی انجام دهند. اصولی انجام شدن شارژ بسیار مهم است و میتواند تضمین کننده کیفیت و عملکرد کپسول باشد. بهتر است ابتدا و قبل از هر چیز از صلاحیت و مجوزهای مرکزی که قصد شارژ را دارد اطمینان حاصل کرده و مراکز بدون مجوز و بدون صلاحیت را انتخاب نکنید. برای خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در کرج به سایت مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه کنید. 

بهتر است قبل از شارژ کپسول آتشنشانی تعرفه ها را بررسی کنید

مراکز زیادی وجود دارند که امکان شارژ کپسول آتشنشانی را فراهم آورده اند اما باید توجه داشته باشید که هر یک از این مراکز تعرفه های گوناگونی را برای شارژ کپسول های خود در نظر گرفته اند که بهتر است ابتدا استعلامی را دریافت نموده و بر اساس استعلام قیمتی که بدست می آورید شارژ را با مناسب ترین قیمت به مرکز واگذار نمایید. با یک استعلام قیمت میتوانید مرکزی را انتخاب کنید که خدمات شارژ را با بهترین و مناسب ترین قیمت به شما ارائه میدهد و هزینه های شما برای شارژ را تا حد زیادی میکاهد. این موضوع یعنی تعرفه های مناسب برای مراکز و سازمان هایی که تعداد زیادی کپسول را در اختیار دارند بسیار مهم است و در صورتیکه با تعرفه مناسب انجام شود ن میتواند از هزینه ها تا حد زیادی بکاهد.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()