کیفیت و تکنولوژی بالای محصولات ژاپنی را نمی توان انکار کرد، این کشور در زمینه تولید و فناوری دارای تکنولوژی های انحصاری مختص به خود می باشد، و دارای صنایع و کمپانی های بزرگ صنعتی و تولیدی است که از محبوبترین آن ها می توان به شرکت اپتکس اشاره کرد، که در زمینه تولید انواع سنسورهای باکیفیت نوری فعالیت می کند و شعب نمایندگی اپتکس به دلیل محبوبیت و تقاضای بالای محصولات آن در سراسر دنیا برپا شده اند، تا انتظارات مشتریان را برآورده کرده، و اعتبار این کمپانی معروف ژاپنی را حفظ نمایند. سنسورهای نوری یکی از دقیق ترین و مهمترین ابزارهای مورد نیاز در زمینه اتوماسیون و تولید دستگاه های هوشمند می باشند، به همین دلیل است که تولید این ابزارها را یک گام بلند و یا یک پرش در زمینه تولید محصولات هوشمند می دانند.

مرکز نمایندگی اپتکس به سایت مراجعه کنید.  یک مرکز بسیار معتبر برای خرید انواع تجهیزات و سنسورهای نوری این برند ژاپنی می باشد، که در تمامی جغرافیای جهان متمرکز شده اند، و  تعداد آن ها بسیار زیادی است، و این امر نشان دهنده خدمات رسانی بی نظیر این برند ژاپنی به مشتریانش می باشد.  اساس کار سنسورهای نوری بر ارسال و دریافت نور مدوله شده می باشد، اینقطعات دیجیتالی قابل برنامه نویسی در ابعاد متفاوت تولید می شوند، و به راحتی می توان آن ها را درون مدارها و سیستم های هوشمند مختلف تعبیه کرد.  از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی اپتکس می توان به ضمانت اصالات کالا اشاره کرد، زیرا وجود محصولات تقلبی و بی کیفیت خرید را برای مشتریان بسیار دشوار کرده است، این اجناس معمولا دارای ارزش ریالی کمتری نسبت به محصولات تضمین شده در نمایندگی ها می باشند، و  علاوه بر دوام و عمر کوتاه، ممکن است به مرور به دیگر قطعات سیستم نیز آسیب وارد نمایند یا سیستم را دچار اختلال کنند، و هزینه های تعمیر و نگهداری را برای مصرف کنندگان بیشتر از قبل نمایند. قیمت محصولات در نمایندگی اپتکس بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر فروشگاه های متفرقه در سطح کشور می باشد، ضمن اینکه با خرید از این مرکز می توان از بابت کیفیت قطعات آسودن خاطر بود، و در صورت خرابی آن ها بتوان به سادگی از خدمات گارانتی محصول استفاده کرد.

 نمایندگی اپتکس تمامی محصولات این کمپانی ژاپنی را  نظیر سنسورهای پردازشگر تصویر، سنسور تشخیص رنگ، سنسور لیزری اندازه گیری فاصله، سنسور فیبر نوری، سنسور لیزری تشخیص اجسام ریز، سنسور نوری مکعبی کوچک، سنسور تشخیص شیشه و اجسام شفاف و سنسور نوری سیلندری شکل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند. شعب نمایندگی فروش اپتکس در تهران معمولا به صورت تمام وقت به مشتریان این محصولات خدمات فروش و پشتیبانی اعطاء می کنند، اما قبل از مراجعه و خرید از نمایندگی اپتکس باید در رابطه با اعتبار و نحوه ی خدمات رسانی آن اطلاعات لازم را کسب نمایید، تا در استفاده از این محصولات با مشکل مواجه نشوید، البته امروزه شعب آنلاین نمایندگی اپتکس نیز برای خدمت رسانی بهتر به متقاضیان امکان خرید و فروش آنلاین تمامی محصولات خود را به سراسر کشور فراهم کرده اند. شرکت های دانش بنیان، تولید کنندگان سیستم های هوشمند، مراکز تحقیقاتی هوش مصنوعی،کارخانه های صنعتی دارای سیستم های اتوماسیون از اصلی ترین مشتریان نمایندگی اپتکس در تهران می باشند، که ادامه فعالیت آن ها به تهییه این تجهیزات بستگی دارد.

فروشگاه معتبر تهران اتوماسیون از بزرگترین و محبوبترین شعب فروش نمایندگی اپتکس می باشد، که تمامی محصولات این کمپانی قدرتمند ژاپنی را همراه با گارانتی و گواهینامه اصالت کالا به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت ارسال می کند. متقاضیان خرید انواع سسنسورهای نوری اپتکس با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند لیست محصولات را به همراه قیمتشان مشاهده کرده، و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()