سختی گیر رزینی یا Water Softener از جمله دستگاه های کاربردی در فرآیند تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید آب بر اساس املاح و ناخالصی هایی که همراه خود دارد، شامل سختی آب متفاوتی می باشد. با توجه به میزان ناخالصی های موجود در آّب، میزان سختی آب متغیر است و برای اینکه بتوان میزان درصد استاندارد سختی آب را حفظ کرد، در سیستم های تصفیه آب، نیاز به خرید سختی گیر رزینی است. کم و زیاد بودن یون های لازمی که باید در داخل آب موجود باشد، در میزان کیفیت آب بسیار تأثیرگذار می باشد، به همین دلیل نیاز است که با استفاده از دستگاه سختی گیر، درصد آنها را تحت کنترل نگه داشت. استفاده از تجهیزات و دستگاه های مناسب در فرآیند تصفیه آب، تا حد قابل توجهی می تواند میزان کیفیت آب را بهبود ببخشد. همانطور که می دانید تعدد دستگاه هایی که مرتبط با این فرآیند می باشند، بسیار است و باید نسبت به محل قرار گیری هر کدام از آن ها تمام نکات در نظر گرفته شود. برای اطلاع از  قیمت انواع سختی گیر رزینی از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید مناسب ترین سختی گیر رزینی

خرید مناسب ترین سختی گیر رزینی با هدف کنترل میزان سختی آب است. بیش از 80 درصد آب های موجود در طبیعت شامل سختی هستند. لازم به ذکر است که آشامیدن آب با درصد سختی بالا دارای طمع خاصی می باشد که در صورت نوشیدن آن ممکن است فرد را به مریضی دچار نماید. به همین دلیل پارامترهایی که در طراحی دستگاه سختی گیر رزینی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در واقع با هدف بالانس کردن میزان درصد سختی آب به کار برده می شوند.

سختی گیر رزینی مکانیکی و سختی گیر تبادل یونی از جمله انواع دستگاه سختی گیر رزینی است که در بازار عرضه می شوند و با فرآیند شیمیایی و فیزیکی فرآیند یونی را انجام می دهند. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به میزان سختی که برای آب مد نظر دارید، می توانید مناسب ترین دستگاه سختی گیری رزینی اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک را با قیمت مناسب خریداری نمائید. بدین وسیله سیستم تصفیه آب را به این دستگاه مجهز نمائید تا بدین ترتیب بتوان با از بین بردن مواد معدنی کلسیم و منیزیم که باعث سختی بیشتر آب شده اند، بهترین راه حل برای نرم کردن آب های سخت است. در نتیجه با استفاده از روش های فیلتراسیون اصولی و مهندسی به راحتی می توان این کار را انجام داد.

فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک با هدف کنترل بیشتر ساخته شده است تا نیمی از فرآیند تبادل یونی که توسط دستگاه سختی گیر رزینی انجام می شود تحت نظارت انسان و نیمی دیگر به صورت اتوماتیک انجام شود تا هزینه های مصرفی صرفه جویی شود. رزین کاتیونی ضعیف، رزین کاتیونی قوی، رزین آنیونی ضعیف و رزین آنیونی قوی از جمله طبقه بندی های کلیدی که در رابطه با دستگاه های سختی گیر رزینی حائز اهمیت می باشد و فرآیند سخت گیری آب صورت می گیرد. برای خرید دستگاه سختی گیر FRP به سایت مراجعه کنید. 

خرید دستگاه سختی گیر رزینی ارزان

خرید دستگاه سختی گیر رزینی ارزان را می توانید به واسطۀ شرکت سازندۀ انواع دستگاه سختی گیر و دستگاه های متعلق به فرآیند تصفیه آب به همراه گارانتی خریداری نمائید. در نتیجه بدین وسیله می توانید مشکلات متعددی را که ناشی از سختی داشتن آب بوجود می آیند را برطرف کنید.

از بین بردن رسوبات موجود بر روی مبدل های سرمایشی و گرمایشی،تغییر رنگ در صنعت رنگرزی و نساجی،از بین بردن رسوب موجود در شیرآلات خانگی و صنعتی و... .

شرکت اطلس آب نیز یکی از شرکت های بزرگ در صنعت ساخت انواع دستگاه سختی گیر رزین و دستگاه های تصفیه آب فعالیت حرفه ای دارد.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

          ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()