پارکت یکی از محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته می شود. پارکت چوبی و لمینت دو دسته بندی مشهور کفپوش پارکت می باشد که شامل طرح های متنوع می باشند. توجه به دکوراسیون موجب می شود تا افرادی که در یک محیط زندگی می کنند، احساس خوبی داشته باشند و از حضور در محل لذت ببرند. به همین دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و بروز می تواند آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان داشته باشد. خرید و نصب پارکت نیز تداعی کنندۀ همین مورد جمله می باشد و افرادی که برای پوشش کف ساختمان از این نوع کفپوش استفاده می کنند، از هدر رفت انرژی برودتی جلوگیری می کنند. چرا که پارکت های نسل جدید به دلیل داشتن لایۀ محافظی نسبت به رطوبت مقاوم هستند و در عین حال به عنوان عایق حرارتی نیز عمل می کند و در فصول گرم و سرد دمای داخلی ساختمان را متعادل نگه می دارد. برای اطلاع از فروش پارکت باکیفیت و ارزان به سایت مراجعه نمایید. 

خرید پارکت با کیفیت

امروزه با خرید پارکت با کیفیت می توانید برای چندین سال از مزایای منحصربفرد این محصول بهره لازم را ببرید. چرا که نصب پارکت لمینت به دلیل آنکه لایۀ عایق ضد آب دارد با قرار گرفتن در برابر رطوبت تغییر شکل پیدا نمی کند و ماهیت خود را حفظ می کند. ضمن آنکه نظافت و تمیز کردن سطوح کفپوش بسیار ساده می باشد. به همین دلیل به راحتی می توان از مزایای آن برای پوشش کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و اتاق ها استفاده نمود. همچنین در حال حاضر برای پوشش کف گاردن روف نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود و زیبایی باغچه را چندین برابر می کند.

همانطور که می دانید پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته شده است ولی برای ساخت پارکت لمینت از لایه های چوب فرآوری شده چون MDF و یا HDF استفاده می شود که خاصیت ضد آب را دارند و از استحکام بالایی برخوردار می باشند. در نتیجه اگر تمایل به خرید کفپوش شیک و مجلل را دارید، می توانید خرید پارکت لمینت لوکس را تجربه کنید.

فروش پارکت لمینت ایرانی

فروش پارکت ایرانی مورد استقبال علاقه مندان به کفپوش پارکت قرار گرفته است چون به زیبایی طرح و کیفیت ساخت پارکت های ایرانی پی برده اند. در واقع پارکت لمینت آرتا به عنوان یکی از معروف ترین پارکت های لمینت است که در فروشگاه های معتبر فروش پارکت و تجهیزات دکوراسیون داخلی با قیمت ارزان و کیفیت عالی عرضه می شود. این محصول ایرانی از نظر کیفیت و استانداردهای ساخت تحت لیسانس دستورالعمل شرکت های معتبر خارجی انجام می گیرد و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند. بنابراین اگر قصد تغییر کفپوش منزل را دارید، می توانید از راحتی و زیبایی طرح و رنگ بندی کفپوش های پارکت استفاده کنید. در ضمن برای ساخت پارکت های داخلی نیز از تکنولوژی جدید استفاده می شود که در نتیجۀ آن موجب مقاومت پارکت نسبت به ضربه و صدا می شود و ماهیت خود را حفظ می کند.برای خرید اینترنتی پارکت دنیز از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش پارکت ارزان

فروش پارکت ارزان دسترنج تولید داخل کشور است. در واقع با تولید پارکت ایرانی در طرح های متنوع، موجب کاهش قیمت خرید کفپوش های پارکت شده است و این مسئله به علاقه مندان این نوع کفپوش کمک کرده تا بتوانند با قیمت ارزان، این نوع محصول را خریداری نمایند. در نتیجه می توانند محل زندگی و یا کسب و کار خود را به این محصول مجهز کنند و موجب سهولت نظافت و در عین حال زیبایی نمای داخلی فضای ساختمان شوند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه در حوزۀ فروش انواع پارکت ایرانی و با کیفیت در فضای مجازی می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()