کشور ما از جمله کشورهای خود کفا در زمینه تولید ایفون محسوب میشود و جالب است بدانید که آیفون های تصویری تولید شده در داخل به دیگر کشورها نیز صادر میشوند. یکی از انواع آیفون های تصویری که در داخل کشور تولید میشود و از امکانات و همچنین کیفیت بسیار خوبی نیز بهره میبرد آیفون تصویری تکنما میباشد که طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص داده و جزو پرفروش ترین ها میباشد. آیفون تصویری تکنما هر آنچه که از یک آیفون تصویری مناسب و استاندارد انتظار داشته باشید را در خود دارد و میتواند نیاز شما را به خوبی بر طرف کند. همچنین کیفیت بالای آیفون تصویری تکنما نیز جزو ویژگی های آن محسوب میگردد که طول عمر و دوامی دو چندان را به آن بخشیده است.برای خرید از نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما به سایت مراجعه کنید. 

نصب آسان آیفون تصویری تکنما

همانطور که میدانید بعد از خرید آیفون های تصویری باید نصب آن نیز انجام شود که البته نصب و اجرای ایفون از مهم ترین مراحل نیز محسوب میشود و  نسبت به نوع آیفونی که خریداری میکنید روش های متفاوتی برای نصب و اجرای آن به کار گرفته میشود. یکی از ویژگی ها و مزیت های آیفون های تصویری تک نما به نصب آسان آنها مربوط میشود و دردسرهایی که برخی آیفون ها ایجاد میکنند در نصب آیفون تک نما وجود ندارد. آیفون های تصویری تکنما به گونه ای طراحی و تولید شده اند که نصاب به راحتی بتواند آنها را نصب و اجرا کند. اجرای آسان آیفون های تک نما زمان نصب و همچنین اجرا را تا حد زیادی کوتاه خواهد کرد و زمان زیادی بدین منظور صرف نخواهد شد.

کاهش هزینه های سیم کشی با خرید آیفون های تصویری تک نما

یکی از عواملی که در هزینه های نصب و اجرای آیفون تصویری تاثیر زیادی دارد سیم کشی میباشد. هر چه نصب و اجرای آیفون تصویری به سیم کشی بیشتری نیاز داشته باشد در نتیجه هزینه ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما ساختار آیفون های تصویری تک نما به گونه ای است که میتواند هزینه سیم کشی را تا حد زیادی کاهش دهد. هزینه های سیم کشی با استفاده و خرید آیفون های تصویری تک نما تا ۸۰ درصد برای شما کاهش خواهد یافت که این به نوبه خود بی نظیر و منحصر بفرد میباشد. تقریبا هیچ یک از آیفون های تصویری که در بازار بفروش میرسند نمیتوانند هزینه های سیم کشی را تا این حد کاهش دهند اما این برند از آیفون تصویری میتواند هزینه سیم کشی را تا حد زیادی و تا ۸۰ درصد کاهش دهد. برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری باکیفیت به سایت مراجعه نمایید. 

گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوب آیفون تصویری تکنما از مهمترین ویژگی های آن

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک آیفون تصویری باید از آن برخوردار باشد گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد و باید از خدمات و گارانتی معتبری برخوردار باشد تا بتوان در مواقعی که آیفون با مشکلی مواجه میشود نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام نمود. آیفون تصویری تکنما از معدود آیفون تصویری تولید داخل است که خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار معتبری را به خود اختصاص داده و میتوانید در مواقع ضرور نسبت به تعمیر و سرویس آن اقدام نموده و بدون هیچ گونه هزینه ای تعمیر و یا سرویس آنرا انجام دهید.

برای خرید آیفون تصویری تکنما میتوانید فروشگاه آکام سازه که یکی از فروشگاه های معتبر و فعال در زمینه فروش انواع آیفون تصویری در کشور میباشد را انتخاب نمایید. این فروشگاه مجموعه ای از با کیفیت ترین برندها را در فروشگاه گرد آوری نموده که همگی نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و میتوانند هزینه های شما برای خرید آیفون را تا حد زیادی بکاهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید میتوانید با کارشناسان  این فروشگاه تماس و خرید خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()