آرایشگری یکی از شغل های محبوب و پر درامد می باشد که در امروزه طرفداران بسیاری را دارد. با توجه به این که این شغل برگرفته شده از هنر است علاقه مندان بسیاری را دارد و افراد بسیاری تمایل به یادگیری آن دارند. پس از یادگیری در دوره های آموزش آرایشگری ، می توانید مشغول به کار شوید و برای خود درامدزایی داشته باشید. هر یک از شاخه های آرایشگری دارای دوره های مخصوص به خود بوده و با توجه به علاقه ی توان در هر یک از این کلاس ها شرکت کرد.

اصلاح صورت

اصلاح صورت از دوره هایی است که بسیار پر طرفدار می باشد زیرا این دوره ها گستردگی و پیچیدگی کمتری نسبت به دیگر دوره ها دارد. با استفاده از اصلاح صورت شما می توانید در شغل آرایشگری به فعالیت مشغول شوید زیرا مهارت در هر یک از دوره های آموزش آرایشگری می تواند برای شما شغل ایجاد نماید.برای شرکت در  کلاس های آموزش آرایشگری به سایت مراجعه کنید.

اصلاح مو ها

این بخش شامل کوتاهی مو ها می باشد . در آموزش آرایشگری کوتاهی مو ، شما انواع اصلاح مو را آموزش می بینید و با تلاش و فعالیت می توانید مدل های متنوعی را بیاموزید. هر ساله چندین مدل جدید از کوتاهی مو روی کار می آید که زمانی که شما در این هنر مهارت کافی به دست بیاورید یادگیری مدل های جدید برای شما آسان خواهد بود.

مدل دادن به مو

مدل سازی مو شامل صاف کردن و فر کردن مو و سشوار کشیدن و شینیون مو و... می باشد. با استفاده از این آموزش ها شما مهارت بر روی زیباسازی مو ها پیدا کرده و می توانید در این بخش فعالیت داشته باشید. این بخش از آموزش آرایشگری بسیار متنوع می باشد و شما می توانید انواع حالت های مو و طرح های آن را آموزش ببینید.

رنگ مو

امروزه با توجه به تنوع پذیری افراد، انواع رنگ مو های جدید روی کار آمده اند که بسیار گسترده می باشد. رنگ کردن مو ها از پر طرفدارترین رشته های آموزش آرایشگری می باشد که نیاز به تلاش بسیار بالایی دارد و اگر شما در آموزشگاه معتبر آموزش آرایشگری را فرا گرفته باشید می توانید انواع رنگ مو ها را به زیبایی اجرا کنید و مشتریان بسیاری پس از آموزش داشته باشید.برای شرکت در کلاس آموزش تخصصی خدمات اکستنشن به سایت مراجعه کنید. 

تتو و میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

هر یک از این ها دوره ها دارای کلاس های جدا گانه ای می باشد که به صورت حرفه ای باید آن ها را آموخت. این دوره ها به دلیل این که بسیار حساس و تخصصی هستند باید به درستی آموزش داده شوند و امروزه می بینیم که تتو و انواع مختلف آن تا چه حد دارای طرفدار بوده و با آموزش این دوره ها می توان کسب و کاری بسیار خوبی را برای خود ایجاد نمود.

آرایشگری بدون شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری تخصصی ممکن نبوده و نمی توان آن را آموخت زیرا آرایشگری به توانایی استفاده از لوازم آرایشی گفته نمی شود. آرایشگری به عنوان یک شغل پر تکنیک و هنری نیاز به آموختن مهارت بسیاری دارد و شما باید در هر یک از بخش های آن به صورت اصولی آموزش ببینید پس با توجه به گستردگی شاخه های آرایشگری شما بر اساس استعداد و علاقه ی خود می توانید شاخه ای را برای آموزش دیدن انتخاب نمایید و یا در دوره های کامل آموزش آرایشگری برای فراگرفتن تمامی دوره ها شرکت نمایید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما از آموزشگاه های بسیار فعال و با سابقه در کشورمان می باشد. این آموزشگاه تمامی بخش های آرایشگری را با بهترین متد و با کمترین هزینه به شما آموزش خواهد داد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهران : بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران : مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران ) : ۴۴۰۱۷۷۱۵  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()