لیبل یکی از برچسب هایی می باشد که جنس آن به طور معمول از پارچه، فلز، کاغذ و .... است. یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهایی که این محصول دارد این است که یک محصول را به وسیله آن می توانید از محصولات دیگر متمایز سازید. چاپ عدد، بارکد و متن از جمله مهمترین نوشته هایی است که روی آن نوشته می شود. این نوع از برچسب ها هر یک دارای سایزهای متنوعی می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که با محصول تان هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کرده و روی آن بزنید. برای خرید لیبل به سایت مراجعه کنید. 

لیبل خام و معرفی کاربردهای آن :

یکی از انواع لیبل نوع خام آن می باشد که روی آن هیچ اطلاعاتی ثبت نشده است. این نوع از برچسب ها در اندازه های متنوعی تولید می شوند که هر یک دارای ویژگی های مختلفی است. یکی از مهمترین دلایلی که افراد به این نوع از برچسب علاقه زیادی دارند و ترجیح می دهند نسبت به مدل های دیگر آن را خریداری کنند انعطاف پذیری آن می باشد. از آنجایی که هیچ اطلاعاتی روی آن ثبت نشده است، بسیاری از افراد بر این باور هستند که انعطاف پذیری آن بالا می باشد.

شما می توانید این محصول را از فروشگاه ها و مراکز تخصصی که چاپ آنها را انجام می دهند خریداری کنید. هر نوشته و یا اطلاعاتی که در نظر دارید را می توانید روی آن ثبت کنید و بر روی محصولات خود بزنید. دقت داشته باشید که زمان خریداری این نوع از برچسب تعداد زیادی از آن را سفارش دهید تا بتوانید هر زمان از آن استفاده نمایید. البته که باید به اندازه آن هم دقت بسیار زیادی داشته باشید.

معرفی لیبل پشت چسب دار :

لیبل پشت چسب دار یک یاز انواع برچسب هایی می باشد که تا حدودی مسئولیت سنگینی روی دوشش می باشد. در واقع باید بدانید از آنجایی که برچسب های پشت چسب دار کمتر از 7 ثانیه محصول را به مشتری معرفی می کنند مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.  بنابراین باید بدانید جذب کردن مشتری و فروش بیشتر محصولات شما به کیفیت این برچسب بستگی بسیار زیادی دارد. فروش این نوع از لیبل به دو صورت انجام می شود که یکی از آنها شیشه ای می باشد و دیگری گلاسه ای است.برای اطلاع از فروش برچسب متال به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

این محصول را می توانید در اندازه و سایزهای متنوعی انتخاب و خریداری کنید. پشت این برچسب یک لایه چسب قرار داده اند و برای اینکه به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید روی آن یک لایه کاغذ گذاشته اند. کاربردی ک این کاغذ پشت برچسب ها دارد این است که کار کردن با آنها را بسیار آسان تر می سازد. فروش این محصول برای صنایع مختلفی صورت می پذیرد که در صنایع مواد غذایی، خودروسازی، آزمایشگاه ها و ... کاربرد بسیار زیادی دارد.

معرفی لیبل پشت چسب دار متالایز :

بیشتر ویژگی هایی که در انواع لیبل ها وجود دارد را شما در این مدل نمی توانید مشاهده کنید. تولید این محصول بیشتر روی فیلم متالایز و کاغذ متالایز انجام می گردد و رنگ نقره ای آن جذابیت بسیار زیادی دارد.  البته باید بدانید که رنگ نقره ای آن بهترین رنگی می باشد که شما می توانید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از مهمترین مزیت هایی که این نوع از لیبل دارد قابلی شست و شوی آن می باشد، همچنین آینه ای بودن آن هم از دیگر مزیت های آن به شمار می رود. چسبندگی انی نوع از برچسب ها بسیار زیاد است و به همین دلیل شما می توانید آن را روی هر محصولی که مایل هستید بچسبانید و با خیالی راحت از آن استفاده کنید. فروشندگان بسیار زیادی فروش این نوع از برچسب را بر عهده دارند.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()