جاروبرقی ها در دو دسته ی جاروبرقی کیسه دار و جارو برقی بدون کیسه تقسیم می شوند. جارو برقی های کیسه دار دارای انواع مختلفی کیسه می باشد که در انواع کیسه جارو برقی یکبار مصرف ، کیسه جاروبرقی دائمی می باشد که از جنس های مختلفی تشکیل می شوند.

انواع کیسه جارو برقی

همان طور که گفته شد کیسه جارو برقی در انواع کیسه جارو برقی دائمی و کیسه جارو برقی یکبار مصرف وجود دارد.

کیسه های جارو برقی دائمی همان طور که از نامش مشخص است دائمی می باشند . این نوع از کیسه جارو برقی دارای جنس مقاوم پارچه ای می باشد که در اثر استفاده ی دائم دوام بالایی داشته باشد. زمانی که کیسه جارو برقی دائمی پر می شود باید آن را خالی کرد و سپس در جای خود قرار داد  این کیسه ها تا زمانی که سالم هستند دور انداخته نمی شوند و باید هر دفعه داخل آن را تمیز کرد. اما استفاده از کیسه جارو برقی یکبار مصرف به صورت موقتی و یکبار بوده و در زمان پر شدن آن باید اقدام به خرید کیسه ی مجدد نماییم و کیسه ی قبلی را دور بیندازیم.

چرا از کیسه جارو برقی یکبار مصرف استفاده کنیم؟

کیسه های قدیمی که دائمی هستند همواره مشکل تمیز کردن دارند و بهداشتی نیستند زیرا برای خالی کردن آن گرد و غبار در منزل ایجاد می شود و تمیز کردن آن سخت می باشد اما کیسه جارو برقی یکبار مصرف این سختی را ندارد و تنها کاری که لازم است انجام دهیم برداشتن آن و استفاده از کیسه ی مجدد است که بسیار بهداشتی بوده و به دلیل این که این کیسه ها قیمت مناسبی دارند به صرفه می باشد. این کیسه ها به دلیل اینکه از ورود گرد و خاک به درون قطعات جارو برقی جلوگیری می کنند ، دستگاه شما سالم تر می ماند.

میکروفیلتر چیست؟

میکروفیلتر وسیله ای ضروری در جاروبرقی می باشد. این وسیله در کیسه جارو برقی قرار دارد و مانع از ورود گرد و خاک به داخل موتور جاروبرقی می شود. بنابراین با استفاده از میکروفیلتر دستگاه ما سالم تر می ماند. در هر بار خرید کیسه جارو برقی لازم نیست که یک میکروفیلتر تهیه نماییم و در هر سه یا چهار بار خرید کیسه باید این وسیله را تعویض نمود. برای اطلاع از قیمت کیسه جاروبرقی ناسیونال به سایت مراجعه کنید. 

فروش کیسه جارو برقی

با توجه به این که تعداد بسیاری از جاروبرقی ها در بازار وجود دارد کیسه جاروبرقی نیز مخصوص هر یک از جارو برقی ها در بازار یافت می شود و شما باید کیسه جارو برقی مخصوص به جارو برقی خود را تهیه کنید زیرا اغلب دارای تفاوت هایی می باشند که از نظر شکل و اندازه می توانند متفاوت باشند. فروش کیسه جارو برقی توسط فروشگاه های مخصوص لوازم جارو برقی انجام می گیرد که دراین میان برخی از فروشگاه ها فروش مستقیم این محصول را دارند که به دلیل فروش بی واسطه، قیمت بسیار پایینی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. برای خرید این وسیله حتما به مرکزی معتبر مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت را تهیه کنید. به دلیل وجود انواع کیسه جارو برقی تقلبی و بی کیفیت در بازار برخی از فروشندکان این محصولات را به جای محصولات اصلی به شما می فروشند بنابراین باید در خریدتان دقت بالایی داشته باشید.

فروشگاه همتاشاپینگ از مراکز فروش پاکت جارو برقی با کیفیت بسیار عالی می باشد که با توجه به عرضه ی مستقیم محصولاتش قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()