تعمیر و مرمت ساختمان های فرسوده و بازسازی بافت های قدیمی معماری به همراه طراحی نمای داخلی و دکوراسیون منازل و ساختمان های اداری و تجاری از جمله مهمترین وظایف انواع شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان می باشد، که مشتریان بسیار زیادی دارد. از آنجایی که هزینه های بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از جابجایی و خرید ساختمان های نوساز می باشد، می توان بازار بسیار خوبی را برای چنین فعالیت هایی متصور شد. شرکت معماری و دکوراسیون که متشکل از  مهندسین مجرب معماری و کارشناسان حاذق در طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد، در سه فاز کلی که شامل تخریب، بازسازی و طراحی می شود، هنر خود را به نمایش مشتریان می گذارند، و زیباترین و محبوب ترین طرح های هنری را با در نظر گرفتن نظرات مشتریان و الهام گرفتن از سبک های مختلف طراحی داخلی به مرحله ی اجرا و پیاده سازی می رسانند.  سبک های لوکس و لاکچری، مدرن، مینیمال، روستیک، سنتی، اسلامی، هندی، اروپایی و غیره از جمله سبک های مطرح در این زمینه می باشند، که توسط طراحان در خدمات شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان مورد بازبینی و تغییر قرار می گیرند، تا متناسب با فضای در دسترس بتوانند، بهترین و ایده آل ترین دکوراسیون داخلی را به نمایش بگذارند.

قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون

قیمت خدمات شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان ها بر اساس موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود. این شرکت های معتبر معماری معمولا در جلسه های ابتدایی برآورد تمامی  هزینه های بازسازی و طراحی داخلی ساختمان را از قبیل تخریب، ساخت، طراحی شومینه، آشپزخانه، سالن پذیرایی، تعویض کفپوش ها و دیوار پوش ها را به صورت جزء به جزء در فاکتور خود ذکر می کنند، و  به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می نمایند، زیرا مهمترین مسئله در هنگام شروع هر فعالیت اقتصادی و زیربنایی اعم از بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی مشخص کردن بوجه و توان عملیاتی مشتریان می باشد، تا متناسب با امکانات در اختیار بتوانند بهترین طراحی های داخلی را پیاده سازی و اجرا نمایند. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان تاثیر دارد، وسعت طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد، برای مثال هزینه های طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی و آشپزخانه در مقایسه با کل منزل یا محل کار بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، و کارشناسان شرکت طراحی و دکوراسیون ساختمان همواره در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه بتوانند اعتماد و اطمینان مشتریان خود را کسب نمایند. برای استفاده از خدمات طراحی نما ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

انواع سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی

شرکت معماری و دکوراسیون با مطالعه و بررسی تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون، در نظر گرفتن مساحت و متراژ ساختمان، توجه به نظرات و سلایق مشتریان و در نهایت با افزودن قدری خلاقیت و نوآوری در زمینه معماری، به روزترین طرح ها را به مرحله ی اجرا می گذارند. هنر معماران و طراحان داخلی شرکت معماری و دکوراسیون اداری و مسکونی را می توان به خوبی در ساختمان های کوچک با فضای محدود مشاهده کرد، این افراد با توانایی و تخصص خود می توانند با بهینه سازی فضای ساختمان ها با استفاده از سبک های مینیمال و استفاده از اشیاء و وسایل متناسب با این سبک، فضای داخلی ساختمان را بسیار کاربردی تر و بزرگ تر از مقدار واقعی خود به نمایش بگذارند، سبک مینیمال یکی از پر استفاده ترین انواع سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد، که اغلب برای ساختمان هایی با فضای محدود مورد استفاده قرار میگیرد.

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا

شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بازسازی، تعمیرات، نوسازی و طراحی و دکوراسیون ساختمان با ارزان ترین قیمت می باشد، که می توان لیست ها و نمونه کارهای آن را از طریق سایت این مجموعه مشاهده کرد و در صورت تمایل پروژه های معماری و دکوراسیون مورد نظر خود را به این مرکز معتبر سپرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()