قلب عضوی حیاتی برای هر فردی می باشد. همان طور که می دانیم قلب وظیفه ی خون رسانی به تمام بدن را بر عهده دارد و بروز اختلال و مشکلی در قلب و یا رگ های وابسته به قلب می تواند اختلال در کل بدن به وجود آورد. زمانی که شما به پزشک مراجعه می کنید در ابتدا متخصص قلب شما را معاینه می کند و پس از برررسی در صورت وجود ناراحتی و مشکل در قلب از شما آزمایش هایی را می خواهد که برای بررسی دقیق تر و بهتر می باشد. یکی از آزمایش هایی که در برخی از مواقع ضروری می باشد، آنژیوگرافی و انجام اکوی قلب است.

آنژیوگرافی و اکوی قلب چیست؟

آنژیوگرایف و اکوی قلب یکی از آزمایش هایی است که برای بررسی عملکرد قلب و مشکلات مربوط به آن از بیمار خواسته می شود.

آنژیوگرافی قلب آزمایشی است که به دلیل تشخیص گرفتگی در سرخرگ کرونری انجام می شود. در زمان های خاصی مانند گرفتگی در ناحیه ی قلب، درد های شدید، انسداد عروق قلبی و... متخصص قلب از فرد می خواهد که آنژیوگرافی قلب را انجام دهد. آنژیوگرافی آزمایش سختی نبوده و به این صورت است که ماده ای وارد رگ های اطراف قلب می شود که این ماده توسط اشعه ی ایکس قابل نمایش می باشد و به وسیله ی آن می توان متوجه انسداد در عروق شد.

قبل از انجام آنژیوگرافی ام ار ای و سی تی اسکن توسط پزشک انجام می شود. از شما خواسته می شود قبل از انجام آنژیوگرافی به مدت هشت ساعت چیزی نخورید و ننوشید. همین طور بعد از انجام این آزمایش نیز به مدت یک روز کامل نباید کار های سخت را انجام دهید. برای شروع آزمایش به شما آرام بخش زده می شود تا دچار اذیت نشوید. لوله ای بلند و باریک به یکی از رگ های فرد بیمار وارد ی شود که برخی این آزایش را به نام میل زدن می شناسند. این رگ ها می تواند رگ ران و یا رگ دست باشد. ورود میل در رگ در ابتدا سوزشی دارد اما میل در رگ حس نمی شود ، سپس از مایع مورد نظر برای نمایش داخل رگ ها مقداری وارد رگ می شود. به این صورت گرفتگی و انسداد رگ ها را می توان مشخص کرد. دکتر ریاستی از متخصصین مجرب قلب در کشورمان می باشد. انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب را به دست متخصصی باتجربه بسپارید.

اکوی قلب نیز آزمونی از قلب می باشد. در این روش از امواجی استفاده می شود که با فرستادن این امواج به سمت قلب و با دریافت انعکاس آن می توان تصاویری را از قلب به دست آورد. با استفاده از این تصویر می توان بسیاری از مشکلات قلبی را بررسی نمود. معمولا اکوی قلب به دلایل ضربات نامنظم قلبی و مشکل در پمپ خون توسط قلب می باشد. آنژیوگرافی و  اکوی قلب حتما به منزله ی داشتن مشکل بزرگ در قلب نبوده و برای بررسی های تخصصی و اطمینان می باشد بنابراین بسیار ضروری است که به هنگام انجام این آزمایش ها ، فرد بیمار آرامش خود را حفظ کند.

انتخاب مرکز آنژیوگرافی و اکوی قلب

انتخاب مرکزی معتبر برای آنژیوگرافی و اکوی قلب بسیار مهم است. شما باید برای معاینه و انجام آزمایش های لازم به مرکزی معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید. به دلیل حساس بودن قلب اگر در درمان آن اشتباهی صورت گیرد می تواند مشکلات بسیار زیادی را به بار آورد که در مواقعی جبران ناپذیر خواهد بود پس مرکز قلب را به دقت انتخاب نمایید. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از مراکز معتبر در کشورمان می باشد که در این مرکز بهترین درمان توسط متخصص بسیار باتجربه و ماهر صورت می گیرد.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()