در این مقاله می‌ خواهیم در مورد تاب ریلکسی توضیح دهیم. قبل از هر چیز باید بدانیم که این وسیله چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ در ادامه مقاله نیز به مزیت های آن خواهیم پرداخت. باید بدانید بسیاری از افراد نمی ‌دانند که این وسیله چگونه کاربردی دارد و یا چگونه ظاهری دارد. این تاب در واقع نوعی تابع بسیار راحت و زیبا می باشد که شما می توانید آن را در هر جایی که می ‌خواهید قرار دهید. معمولاً تاب ‌های معمولی به دیوار یا سقف آویزان هستند، این در حالی است که تاب ریلکسی خود دارای پایه ای می ‌باشد که متصل به آن است. حجم این تاب بسیار کم بوده و شما می توانید آن را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید. معمولا پایه و نگه دارنده ی این تاب از جنس فلز محکم می باشد که بتواند وزن های مختلف را تحمل نمایند. عملکرد اصلی این تاب آرامش بخشیدن به افرادی است که از آن استفاده می‌ کنند. برای اطلاع از قیمت تاب ریلکسی به سایت مراجعه کنید. 

اجزای تاب ریلکسی معمولاً پایه فلزی محکم، نگه دارند های قوی و یک کاناپه نرم و راحت است. معمولاً شکل های مختلفی برای این تاب وجود دارد اما رایج ‌ترین آن ها همان هایی هستند که شما می توانید به وفور در حیاط یا تراس خانه ها مشاهده می کنید. در سال های گذشته معمولاً تاب ریلکسی خانگی را شما نمی توانستید در بازار مشاهده کنید اما با گذشت زمان نوع خانگی آن نیز به وجود آمد.  معمولاً این نوع دارای سایز کوچک تر و ظاهری زیباتر است.  همواره افراد سعی می کنند که مبل ریلکسی خود را با سایر مبل ها هماهنگ سازند. حتی برخی از مبل های راحتی خود دارای یک تاب ریلکسی هستند.

کاربرد تاب ریلکسی:

در ادامه می خواهیم بدانیم که کاربرد تاب ریلکسی چیست؟ همه ی ما تاب خوردن را یکی از تفریحات جذاب و آرامش بخش خود می ‌دانیم. علاقه به تاب خوردن ذاتی است و سن و سال نمی شناسد. شما از کودک چند ماهه تا سالمند چند سال را می توانید مشاهده کنید که از تفریح تاب خوردن نهایت لذت را می برند. اکثر افراد این روز ها دارای مکانی مناسب برای نصب تاب ‌های معمولی نیستند. نصب تاب معمولی به یک تالار فلزی بزرگ، درخت و یا دیوار نیاز دارد. معمولاً باید برای نصب تاب های معمولی یک حیاط نسبتاً بزرگ داشته باشیم تا بتوانیم تاب را به راحتی در آن قرار دهیم. این روزها به آن ها بسیار حیاط ها بسیار کوچک شده و بسیاری از آن ها تبدیل به آپارتمان شده ‌اند. از این رو شما نمی توانید به راحتی تاب های معمولی را در خانه یا تراس خود نصب کنید. به همین جهت تولیدکنندگان با تولید تاب ‌های ریلکسی توانستند این مشکل را حل کنند. تاب های ریلکسی به طور مستقل از درب، دیوار، تراس و یا هر چیز دیگری می توانند وجود داشته باشند. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که تاب خوردن را بسیار دوست دارید می توانید یک تاب ریلکسی خانگی را خریداری کنید. برای اطلاع از فروش محصولات خانگی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت این تاب ها معمولاً زیاد گران نیستند و می ‌تواند برابر با قیمت یک مبل تک نفره باشد. یکی از سوال های مهمی که افراد در مورد تاب ریلکسی می پرسند این است که: آیا این کتاب محدود به باغ و تراس است؟ در جواب سوال شما باید بگویم که خیر، ما می ‌توانیم انواعی از تاب ‌های ریلکسی را در اتاق خواب، پذیرایی و غیره داشته باشیم. جالب است بدانید مکان‌ های عمومی نظیر: آتلیه، رستوران، تالار و غیره نیز از این تاب ها استفاده می کنند. پس باید بدانید که تاب های ریلکسی به خاطر داشتن حجم کم و زیبایی بی نهایت زیاد می توانند در هر محیطی از خانه و یا بیرون از خانه قرار بگیرند.

فروشگاه بهسازان چوب

شماره های تماس:

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()