ویژگی های تخت یک نفره:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با تخت یک نفره توضیح دهیم. یکی از اصلی ترین اجزای اتاق خواب تخت می باشد. تخت خواب به طور کلی به دو دسته ی بزرگ یک نفره و دو نفره تقسیم می گردد. اگر چه تخت دو نفره به دو شکل در بازار دیده می شود که یک شکل آن به صورت دو طبقه است، اما رایج ترین نوع تخت های دو نفره به صورت یک طبقه می باشد. تخت یک نفره به تنهایی خود دارای انواع مختلفی از نظر طرح، رنگ، اندازه، تناسب با سن و غیره می باشد. در واقع شما می توانید در بازار تخت های یک نفره مخصوص کودکان، تخت یک نفره مخصوص نوجوانان، تخت های یک نفر مخصوص بزرگسال را مشاهده نمایید. هر کدام از این ها برای اندازه های استاندارد بوده با هم از نظر اندازه متفاوت هستند. رایج ‌ترین اندازه ی استانداردی که در تولید و ساخت تخت های یک نفره به کار می رود. طول یک مترو نیم در عرض ۹۰ سانتی متر است. شما اگر بخواهید از گذشته تاکنون تخت های یک نفره را بررسی نمایید. در ابتدا به تخت های چوبی بدون داشتن تشک و تاج می رسید.

این تخت ها در گذشته برای ثروتمندان و پادشاهان مورد استفاده بودند و با گذشت زمان این نوع تخت یک نفره رایج شد. به طوری که اکثر حیاط ها این گونه تخت ها را داشتند. بعد از آن تخت های یک نفره فلزی وارد بازار شدند. این تخت ها در ابتدا بسیار ساده بوده و از فلز سنگین و محکم ساخته می شدند. با گذشت زمان طرح های متنوعی برای این نوع تخت ها در نظر گرفته شد. از نظر جنس نیز از فلز سبک و توخالی استفاده نمایند. این امر می ‌تواند یک مزیت به همراه خود داشته باشد. اولین مزیت سبک بودن تخت و دومین مزیت ارزان‌ قیمت تر شدن تخت است. طولی نکشید که تخت های فلزی به تدریج پیشرفت کرده و به شکل تخت های ترکیبی از فلز و ام دی اف در آمدند. معمولاً تاج این تخت ها از ام دی اف و چوب می باشد. بدنه ی آن به خاطر محکم تر شدن از جنس فلز است . امروزه بیش تر تخت ها تمام چوب هستند اما این تخت یک نفره با تخت های یک نفره گذشته که چوبی بودن بسیار متفاوت است. از جنس هایی نظیر پارچه و چرم نیز در تولید این تخت ها مورد استفاده واقع می شود. به طوری که بیشتر تاج تخت های یک نفره امروزی از جنس چرم در تولید آن استفاده شده است. رنگ های متفاوت و طرح های بی نظیر تخت یک نفره باعث شده که سلیقه تمام افراد در نظر گرفته شوند. برای خرید تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

معیار مهم برای خرید تخت یک نفره:

 یکی از مهم ترین معیار هایی که برای خرید تخت یک نفره در نظر گرفته می شود، سن و سال فرد است. شما برای یک کودک نمی توانید همان تخت های یک نفره ای را خریداری کنید که یک بزرگسال از آن استفاده می نماید. بلکه برای هر سن تخت های متناسب در بازار وجود دارد. معمولاً تخت یک نفره برای نوزادان دارای لبه هایی از چهار طرف می باشد تا او نتواند خود را از تخت بیرون بیندازد. تخت نوجوانان و کودکان نیز دارای ارتفاع کم تری است زیرا ممکن است در این سن افراد از روی تخت پایین افتاده و در صورت بلند بودن ارتفاع آسیب ببینند. از نظر قیمت نیز تخت یک نفره دارای قیمت های متفاوتی است که این قیمت با توجه به نوع طرح ،جنس و غیره تغییر خواهد کرد. معمولاً گران ترین تخت های یک نفره در بازار امروز از جنس چوب مرغوب و چرم می باشند.  به طور کلی دو نوع تشک برای تخت های یک نفره وجود دارند که به نام های طبی و فنری می باشند. معمولاً تشک های طبی دارای قیمت گران تری نسبت به تشک های فنری می باشند اما از نظر سلامت تشک های طبی مناسب تر هستند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()