سیم خاردار تبری نوعی از انواع سیم خاردار است. معمولاً سیم خاردار را از فولاد نرم تولید می کنند که جزء محصولات مفتولی محسوب می شوند. کاربرد عمدۀ انواع سیم خاردار در کنار تیر حصار و یا پایه فنس و توری حصار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع استفاده از  سیم خاردار تبری به منظور محافظت از منازل و محیطه های حساس در نظر گرفته می شود. همانطور که می دانید انواع سیم خاردار در بازار عرضه می شوند که می توان به سیم خاردار تیغه ای، سیم خاردار حلقه ای مسطح و سیم خاردار حلقه ای حلزونی اشاره نمود. در نتیجه متناسب با مکان های مختلف می توان مناسب ترین نوع سیم خاردار را انتخاب نمود که سطح امنیت بیشتری را برای افراد در پی داشته باشد. از گذشته تا به امروز خرید سیم خاردار تبری حلقه ای و یا ساده به عنوان یکی از راهکارهای کم هزینه برای افزایش سطح امنیت مزارع و ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. لذا این نوع حصارهای سیمی به دلیل داشتن هزینۀ پایین مورد استفاده قرار گرفته می شود و تا حال حاضر ساختمان های متعددی از جمله نظامی، مسکونی، تجاری و غیره را می توان مشاهده نمود که بخش بالای دیوارچین محوطه را به فنس یا انواع سیم خاردار تبری مجهز نموده اند. برای خرید سیم خاردار تبری به سایت مراجعه کنید. 

خرید سیم خاردار تبری

خرید سیم خاردار تبری به دلیل طراحی حلقوی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. همانطور که می دانید کاربرد سیم خاردار بیشتر در جهت افزایش سطح امنیت محیط های مختلف به کار برده می شود و به نوعی حالت دیوار را برای ساختمان ایجاد می کند. همچنین برای آنکه بتوان ارتفاع دیوار را افزایش داد، می توان از انواع سیم خاردار تبری حلقوی استفاده نمود. در نتیجه در اکثر نقاط مرزی و ساختمان های حساس امنیتی از این نوع سیم خاردارها استفاده می کنند. تمام افراد نیاز به امنیت دارند و برای آنکه بتوانند سطح امنیت زندگی خود را بهبود ببخشند، نیاز به لوازم و سایل امنیتی دارند که می توان به انواع سیم خاردار، دزدگیر، سیستم برق الکتریکی، دوربین و غیره اشاره نمود. از این رو افراد مختلف می توانند متناسب با بودجه و توان مالی خود، مناسب ترین ابزارآلات امنیتی را خریداری کنند. خرید و فروش سیم خاردار تبری به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر محصولات امنیتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شود.

فروش سیم خاردار تبری

در دنیای امروز فروش سیم خاردار تبری همانند هر نوع سیم خارداری دیگری برای حفاظت ساختمان های مختلف به کار برده می شود. معمولاً متریال تشکیل دهند، این نوع سیم خاردار از ورق های گالوانیزه است که توسط دستگاه های مخصوص پرس می شوند و به صورت نوارهای تیغی تولید می شوند که حالت تیغ و خار مانند دارد. لذا فنس ها به دلیل داشتن حالت تیز و برنده بودن برآمدگی آنها در مرز مناطق خروجی به کار برده می شوند. در نتیجه افرادی که مایل هستند که با کمترین هزینه بتوانند سطح امنیت و حفاظتی محل زندگی خود را ارتقاء ببخشند، می توانند از تجربۀ خرید سیم خاردار تبری بهره مند شوند.برای اطلاع از فروش سیم خاردار به سایت مراجعه کنید.

قیمت سیم خاردار تبری

قیمت سیم خاردار تبری به ضخامت مفتول و ابعاد سیم خاردار بستگی دارد. در نتیجه برای آگاهی از قیمت خرید انواع سیم خاردار با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. سپس بر اساس ابعاد ساختمان و محلی که قرار است محافظت شود، مناسب ترین نوع فنس را با قیمت مناسب خریداری نمائید. لازم به ذکر است که این نوع وسیلۀ حفاظتی نسبت به سایر لوازم امنیتی بسیار مقرون به صرفه می باشد و به راحتی نصب می شود.

حصار سیم یکی از مجموعه هایی است که از ابتدای فعالیت خود در زمینۀ تولید و پخش انواع سیم خاردار فعالیت می کند.

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()