بررسی انواع دستگاه باسکول:

باسکول در واقع یک ترازوی دیجیتالی می باشد که برای تو‌ازین مواد سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع تفاوت این دستگاه و ترازو در توزین مواد می باشد. در ترازو معمولاً موادی با وزن سبک تر  وزن گیری می‌شوند ولی در این دستگاه مواد حجیم و بزرگ وزن گیری می شوند. با خرید باسکول عملیات وزن گیری مواد توسط لودسل صورت می‌پذیرد. اگر یک لودسل در دستگاه به کار برده شود باید در هنگام وزن کشی کالا را در مرکز صفحه توزین قرار داد اما اگر دستگاه  دارای چهار لودسل باشد کالا را در هر کدام از چهار گوشه دستگاه قرار دهیم عملیات توزین انجام می‌گیرد. از جمله انواع باسکول می‌توان به مدل دیجیتالی و مکانیکی اشاره کرد. در مدل مکانیکی همانطور که از نام آن مشخص است از ابزارهای مکانیکی جهت نمایش وزن استفاده می شود. طبیعتا نمی شود به وزن های بدست آمده با استفاده از این ابزار اعتماد کامل کرد . بنابراین کار با این روش امروزه بسیار کم شده چون حتی در وزن گیری کالاهای سنگین اغلب نیاز به دانستن وزن درست کالا می باشد و هرگونه خطایی ممکن است باعث بروز مشکل شود. البته این جمله به این معنا نمی باشد که این روش منسوخ شده است. در مدل دیجیتالی با دقت بالایی می توان وزن کشی اجسام را انجام داد. یکی از قابلیت های مهم باسکول های دیجیتال قابلیت اتصال های مختلف برای بهبود کاربرد این دستگاه است. از جمله ابزارهای قابل اتصال به این دستگاه پرینتر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه دارا بودن بدنه مقاوم و محکم برای وزن گیری کالاهای سنگین است. جنس بدنه این دستگاه نیز بسیار با کیفیت است تا در برابر صدمات مقاوم باشد .امروزه برند پند دستگاه هایی با عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر شرایط متغیر آب و هوایی تولید کرده است. در واقع کیفیت زیاد از ویژگی های ثابت تولیدات شرکت پند می باشد.

نکات لازم در خرید باسکول:

در هنگام خرید باسکول باید به برخی نکات مهم توجه خاص کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت.

1) اولین نکته در هنگام خرید باسکول فروشگاهی و صنعتی مربوط به مقاومت دستگاه می باشد. دستگاه باید دارای بدنه ای با کیفیت و مقاومت بالا باشد و تحمل حمل وزن زیاد را داشته باشد تا در هنگام وزن کشی کالاهای سنگین دچار مشکل نشود.

2) نکته دوم که در هنگام خرید باید مد نظر قرار داد دقت اندازه گیری بالا می باشد. در واقع دستگاه هایی که دارای دقت اندازه گیری بالا هستند در مقایسه با دستگاه هایی که دقت اندازه گیری کمتری دارند گران تر می باشند.

3) نکته دیگر انتخاب برند و مدل دستگاه است. صاحبان مشاغل با توجه به تنوع زیادی که در برند ها و مدل های مختلف وجود دارد حق انتخاب بیشتری دارند و به راحتی می‌توانند دستگاهی که مورد نیاز برای کار آنها باشد را خریداری کنند.

4) دارای نقشه اجرایی باشد.

5) قبل از نصب مکان آن بازرسی شود و از درست بودن مکان آن اطمینان کامل به دست آید.

6) وسیله خریداری شده باید مطابق با نیاز خریدار باشد. به طور مثال اگر قرار است از این دستگاه در مشاغلی مثل کشاورزی برای وزن کشی محصولات کشاورزی استفاده شود باید دارای ظرفیت چند تنی باشد.

7) از جمله نکات مهم در هنگام خرید مطالعه راهنمای استفاده از باسکول است. در واقع اگر دستگاه خریداری شود و مطابق راهنمای آن از دستگاه استفاده نشود در صورتی که دستگاه  دچار صدمه و آسیب گردد تمام مسئولیت به عهده کاربر می باشد و هیچ مسئولیتی به عهده شرکت تولید کننده نمی باشد.

8) از باسکول ها باید این ویژگی را داشته باشند که بتوان به آسانی آنها را نظافت کرد به طور مثال اگر برای نظافت دستگاه از آب استفاده شد آب داخل دستگاه نفوذ نکند.

فروشگاه لوازم فروشگاهی و اداری تجهیزات

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()