یکی از دستگاه های هوازی و پرکاربردی که امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود اسکی فضایی می باشد. شما می توانید ودویدن، راه رفتن و یا بالا رفتن از پله ها را با استفاده از این وسیله ورزشی شبیه سازی کنید. استفاده کردن از این وسیله ورزشی نه تنها روی پایین تنه شما بلکه روی بالا تنه تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که روز به روز افراد از این دستگاه ورزشی بیشتر از گذشته استفاده می کنند. با اینکه فعالیت زیادی را از افراد نمی گیرد باید بدانید که مزیت های زیادی جهت کاهش وزن دارد.

بر همین اساس می توان بیان نمود که اسکی فضایی یکی از وسیله های ورزشی می باشد که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخی از افراد زمان خرید این وسیله ورزشی قیمت برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل زمان خرید به این مورد توجه زیادی نشان می دهند. شما برای اینکه این دستگاه ورزشی را خریداری کنید و از قیمت آن اطلاع داشته باشید بهتر است با عوامل تاثیر گذاری که روی قیمت آن نقش دارد آشنایی داشته باشید. برای خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید. 

عوامل تاثیرگذار روی قیمت اسکی فضایی :

برخی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که روی قیمت اسکی فضایی تاثیر دارد عبارت می باشد از :

  1. برند :

یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که تاثیر زیادی روی قیمت اسکی فضایی دارد برند تولیدی آن می باشد. برخی از برندهای تولیدی شناخته شده می باشند از بهترین متریال ها و مواد اولیه برای تولید انواع این دستگاه ورزشی استفاده می کنند. به همین دلیل شما باید آن دسته از انواع اسکی فضایی که می خواهید خریداری کنید اگر از بین برندهای معتبر باشند بدون شک هزینه بالاتری نیز دارند. برخی از برندها شناخته شده نیستند و کیفیت مناسبی هم ندارند شما هرگز نباید آنها را خریداری کنید. چرا که از کیفیت لازم برخوردار نمی باشند و تنها تا مدت کوتاه کار می کنند.

  1. ویژگی ها و مشخصات :

از دیگی عواملی که روی قیمت اسکی فضایی تاثیر دارد ویژگی ها و مشخصات آن می باشد. برخی از آنها مشخصات و ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارند. شما برای خرید هر یک از انواع این وسیله ورزشی باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید تا با نیازهای شما و بودجه ای که دارید مطابقت لازم را داشته باشد. اگر شما به عنوان یک ورزشکار حرفه ای می خواهید این وسیله ورزشی را خریداری کنید باید یکی از آنها را که ویژگی های بیشتری دارد تهیه کنید. برخی از آنها هم که مشخصات کمتری دارند برای خرید گزینه مناسبی به شمار می رود و بیشتر افراد مبتدی آنها را خریداری می کنند. برای اطلاع از  فروش الپتیکال باشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

  1. مدل :

 از دیگر عوامل تاثیر گذاری که روی قیمت این دستگاه ورزشی تاثیر دارد، مدل آن می باشد. برخی از آنها مدل های پیشرفته ای هستند که شما بدون شک برای خرید آنها باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. برخی از آنها هم ساده تر هستند که شما برای خرید آنها نیازی نیست هزینه بالایی را پرداخت کنید. اگر شما می خواهید این وسیله ورزشی را برای باشگاه ها تهیه کنید بهتر است پیشرفته ترین نمونه های آن را خریداری نمایید. اما اگر برای خانه و تمرین های خانگی خود می خواهید آن را تهیه نمایید بهتر است از بین مدل های ساده تر آن را تهیه کنید.

  1. کیفیت :

 بدون شک هر چه که شما کالاهای با کیفیت تری را خریداری کنید باید قیمت بیشتری هم برای خرید آن پرداخت نمایید. برخی از آنها چندان با کیفیت نیستند که قیمت پایین تری هم دارند. ولی باید بدانید که کیفیت یکی از مهمترین نکاتی است که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید.

 

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()