برش لیزر از جمله مشاغلی ست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه فلزات که در گذشته به صورت دستی برش داده می شدند به وسیله ی لیزر برش داده می شوند. مراکز برش لیزر فعالیت گسترده ای در این صنعت دارند و انواع فلزات را با استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته برش می دهند. فلز های مختلفی مانند مس و برنج و استیل و.... با استفاده از برش لیزر برش داده می شوند و تبدیل به لوازم صنعت های مختلف می گردند.  خدمات برش لیزر مس  یکی از پر کاربرد ترین برش ها در این صنعت می باشد.

برش لیزر فلزات

همانطور که می دانید تعدد فلزاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متعدد است. در نتیجه دستگاه های برش لیزر که برای برش قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید توانایی برش قطعات فلزات مختلف را در حداقل زمان داشته باشند. از این رو امکان برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر مس، برش لیزر برنج، برش لیزر استیل، برش لیزر فولاد آلیاژی و غیره با بهره گیری از دستگاه های پیشرفتۀ لیزر امکان پذیر می باشد.

هزینۀ خدمات برش لیزر متناسب با نوع فلزات، پیچیدگی طرح برش و همچنین تعداد قطعات مشخص می گردد. از این رو برای آگاهی از چگونگی دریافت خدمات برش لیزر و همچنین هزینۀ انواع برش لیزر می توانید با کارشناسان فنی مجموعه تماس داشته باشید.

کاربرد برش لیزر مس

از برش لیزر می توان برای ساخت انواع ظروف مسی، قطعات مسی ، لوازم تزئینی و... استفاده کرد. مس به دلیل رنگی که دارد می تواند باعث تولید محصولاتی زیبا باشد.

ارائه خدمات برش لزر مس

مراکز برش لیزر خدمات برش لیزر مس را به شما ارائه می دهند. مرکز مورد نظر برای برش لیزر باید از دستگاه های باکیفیت و پرسنل متخصص بهره مند باشد تا بتواند بهترین کیفیت را در برش لیزر مس به ما ارائه دهد. بنابراین انتخاب مرکز برش لیزر بسیار مهم می باشد. این مراکز کار هایی از قبیل برش مس، ایجاد شیار یا بریدگی در آن و یا ایجاد سوراخ و حکاکی در مس را انجام می دهند.

دستگاه های برش لیزر مس باید قابلیت های مختلف برش را داشته باشند و پیشرفته و جدید باشند تا بتوانند برش های مورد نظر را به خوبی ایجاد نمایند.

برش لیزر مس با استفاده از الگو های برش انجام می گیرد. الگو های برش هر یک متفاوت بوده و به همین دلیل شاهد وجود چندین دستگاه مختلف در بازار می باشیم.برای  سفارش برش لیزر مس ارزان به سایت مراجعه کنید. 

نکات مهم در برش لیزر مس

برش با سرعت بالا:  به دلیل حساسیت فلز مس و امکان قطعی در روند کار باید سرعت برش فلزات براق کم باشد. زمانی که وسعت برش کم شود فلز به نقطه ی ذوب می رسد تا بتوان برش بهتر و باکیفیتی را در آن ایجاد نمود.

تمرکز اشعه لیزر: برای برش لیزر مس زمانی که می خواهیم بر روی مس سوراخی را ایجاد کنیم نقطه تمرکز لیزر را تا حد ممکن باید به فلز نزدیک نماییم ، این کار باعث می شود سطح کمتری با اشعه برخورد کند و مس زودتر ذوب شود.

قدرت اشعه لیزر: قدرت اشعه برای برش لیزر مس باید بالا باشد تا توانایی ذوب کردن فلز را به هنگام برش داشته باشد.

به دلایل گفته شده برخی از مراکز برش لیزر ، برش فلزاتی از قبیل مس و آلومینیوم را انجام نمی دهند زیرا این برش بسیار سخت و پیچیده بوده و همین طور باعث آسیب رساندن به دستگاه هایشان می شود. برای انجام برش لیزر مس باید به مراکز معتبر تخصصی برش لیزر مراجعه نمایید. مرکز برش لیزر نیک در خدمت شماست تا بهترین خدمات برش لیزر انواع فلزت را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()