در گذشته با ترکیب سنگ هایی مانند سنگ آهک و خاک رس نوعی مصالح تولید می شد که بسیار سخت و محکم بود و در ساختمان سازی ها از این نوع مصالح استفاده می شد . رفته رفته این ترکیب با پخته شدن و استفاده از میزان مناسب از خاک رس و آهک باعث شد یک مواد جاذبی به دست بیاید و امروزه کاربرد فراوانی از این ترکیب را شاهدیم. این مواد که سیمان پرتلند نامید شد امروزه دارای تنوع بوده و در هر ساخت و سازی خرید سیمان انجام می گیرد.برای خرید انواع سیمان به سایت مراجعه کنید. 

انواع سیمان

سیمان زود سخت شونده، تندگیر، تولید با حرارت کم، با مقاومت سولفاتی بالا، سیمان سفید، رنگس، هوازا، پوزولانی، هیدروگرافیک، منبسط شونده و....

سیمان زود سخت شونده

سیمان سخت شونده نوعی از سیمان است که در زمان ترکیب کردن آن با آب در تعداد روز بسیار کم خشک می شود بنابراین این سیمان همان طور که از نامش مشخص است زود سفت می شود و برای پروژه هایی که باید با سرعت ساخته شوند خرید سیمان در این نوع انجام می گیرد و بسیار خوب و کاربردی می باشد ، در واقع زمان خشک شدن این سیمان نصف زماند سیمان پرتلند می باشد.

سیمان تندگیر

این نمونه سیمانی است که گیرش آن بیشتر از سایر انواع سیمان می باشد. این سیمان مقاومتش مانند سیمان معمولی به دست می آید اما سیمان سخت گیرنده مقاومت را زود به دست می آورد. برای بتن ریزی در آب های ساکن از این نوع سیمان استفاده می گردد. برای اطلاع از قیمت سیمان فله ای به سایت مراجعه نمایید. 

سیمان با تولید حرارت کم

ترکیب این نوع سیمان طوری است که آلومینات کاهش پیدا می کند و سیمان به صورت حرارت کم تولید می شود . برای برخی از پروژه ها که دارای تولید حرارت بالا می باشند مانند سد سازی ها از این سیمان کمک می گیرند.

سیمان سفید

سیمان سفید از اکسید آهن به دست می آید و فقط از نظر رنگ با سیمان معمولی تفاوت دارد و سایر ویژگی ها همانند سیمان پرتلند است. این نوع به دلیل زیبایی و سفید بودنش برای روی کار استفاده می شود و به دلیل رنگش جنبه ی زیبایی دارد. نوع سفید از این ماده دارای قیمت بالاتری می باشد.

سیمان رنگی

سیمان را می توان به صورت رنگی نیز تولید نمود و این کار با اضافه کردن رنگ دانه های معدنی امکان پذیر است. ویژگی این نوع همانند نوع معمولی بوده و فقط تفاوت در رنگی بودنش است. این نوع نیز به منظور زیبایی و جلوه ی روی سازه ها به کار می رود.

سیمان پوزولانی

در تولید این نوع سیمان ها پوزولان به کار می رود. همین طور از دیگر ترکیبات در این نوع سیمان گچ و کلسیم سولفات می باشد. این نوع از سیمان دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل شیمیایی می باشد. به همین دلیل می توان در موارد مورد نیاز از این نوع استفاده کرد. خرید سیمان در این نوع در ساخت سد و یا سازه های مربوط به فاضلاب به کار می رود.

سیمان هوازا

با استفاده از اضافه کردن موادی به سیمان می توان آن را به سیمان هوازا تبدیل کرد. افزودنی های سیمان مانند چسب یا رزین و ..... باعث تولید هوا در این ماده می شود. هوازا بودن می تواند به کارایی بتن کمک کند. همین طور این ماده در برابر یخ زدگی ها می تواند مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان دهد. پس می تواند در مواقع بسیاری از این ماده به جهت مقاومت آن استفاده کرد.

سیمان منبسط شونده

با گذشت زمان این سیمان منبسط می شود و به همین دلیل در این نوع خاصیت جمع شدن سیمان وجود نخواهد داشت.

مرکز آرین سازه از مراکز معتبر فروش مستقیم انواع سیمان می باشد.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()