تابلو ها در انواع مختلفی در تابلوسازی ساخته می شوند که بر اساس درخواست مشتری نوع و مدل آن مشخص می گردد . اگر شما هم دارای کسب و کاری برای خود هستید و می خواهید تبلیغاتی دائمی داشته باشید می توانید با استفاده از تابلو این تبلیغات را داشته باشید. در واقع عدم وجود تابلو بسیار تاثیر گذار در کسب و کار ها است مثلا فکر کنید یک مکان اداری یا تجاری بدون تابلو باشد خب مسلما مراجعین جدیدی به صورت بسیار نخواهد داشت و افراد کمتر از وجود آن باخبر می شوند ، با توجه به این که برخی از کسب و کا ها در طبقات فوقانی ساختمان ها بوده و تنها دید افراد از آن مرکز تابلو می باشد. تابلو های روان از جمله تابلوی های جذاب با بازدهی بالا در میان تابلو ها می باشند. برای سفارش تابلو روان به سایت مراجعه کنید. 

ویژگی تابلو های کاربردی

تابلو باید در وحله ی اول از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کیفیت بدنه، لامپ ها، قطعات داخلی و.... بسیار مهم بوده و یک تابلوی خوب باید بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی از قیل باران وباد و..... ماندگاری خوبی داشته باشد.

تابلوی خوب و کاربردی تابلویی است که بتواند جلب توجه کند و در میان تابلو های مختلف به چشم بیاید بنابراین تابلو باید از سایز مناسبی برخوردار باشد ، استفاده از تابلو های خیلی بزرگ  یا کوچک می تواند تاثیر نامناسبی را ایجاد نمایند، همچنین رنگ تابلو باید به درستی انتخاب گردد تا بتواند علاوه بر جذب مخاطب ، خوانایی واضح کلمات را داشته باشد. استفاده از تابلو های زیبا و متفاوت می تواند توجه بیننده را جذب کند. تابلو های روان از جمله تابلو های جذاب به شمار می رود که با داشتن کلمات متحرک و شکل ها و افکت های مختلف مانند چشمک زدن می تواند نگه بیننده را به سمت خود بکشاند.

انواع تابلو ال ای دی

تابلو های ال ای دی در انواع تابلو های ال ای دی ثابت، تابلو ل ای دی روان، تابلو ال ای دی تک رنگ، تابلو ال ای دی تمام رنگ، تابلو ال ای دی نوار پیکسلی، تابلو ال ای دی نواری پیکسلی RGB و..... می باشد که دارای تفاوت های جزئی با هم می باشند.برای اطلاع از هزینه تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه کنید.

فایل به نمایش در آمده بر روی تابلو روان قابل تغییر است

فایلی که قرار است بر روی تابلو روان به نمایش در آید به خوبی و با تنظیماتی که بر روی آن اعمال میگردد توسط تابلوساز قابل تغییر می باشد و این گونه نیست که تنها یک فایل بر روی تابلو به نمایش در خواهد آمد. در صورت تغییر شغل و تغییر کاربری می توان بر همان اساس محتوای فایل را تغییر داده و از محتوای مناسبی بدین منظور استفاده گردد.  دیگر با سفارش تابلو روان نیازی نیست تا تابلوی دیگری طراحی و ساخته شود و همان تابلو از قابلیت تغییر فایل بهره می برد که هزینه های طراحی و ساخت تابلو را نیز تا حد زیادی خواهد کاست و دیگر نیازی نیست تا تابلوی دیگری طراحی و تولید گردد.

تابلو روان دارای سطحی پوشیده شده از ال ای دی های کوچک است که با روشن شدن تعدادی از لامپ ها می توان متن را بر روی تابلو نمایش داد. بنابراین می توان در زمان دلخواه متن را تغییر داد. تابلو روان را می توانید در رنگ بندی های مختلفی داشته باشید. مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز بزرگ تابلوسازی در کشورمان می باشد. این مرکز انواع تابلو ها را با استفاده از تجهیزات مدرن و نیروی کار حرفه ای با بهترین کیفیت به تولید می رساند.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()