لیفتراک ها ماشین های صنعتی هستند که در بسیاری از صنایع و کارخانه ها و کارگاه ها و سایر پروژه هایی مانند ساخت و ساز ها به کار می روند. با استفاده از لیفتراک ها می توان کالا ها و اشیاء را جابجا نمود. لوازم یدکی لیفتراک طوری طراحی شده اند که می توانند به راحتی لوازم را جابجا نمایند. لیفتراک ها در برند های مختلفی قرار دارند که این شرکت های سازنده لیفتراک ها را در ظرفیت های مختلفی به تولید می رسانند. بنابراین میزان بارگیری با استفاده از لیفتراک ها باید با توجه به میزان تعیین شده توسط شرکت ها باشد. لوازم یدکی لیفتراک سهند از بهترین و باکیفیت ترین لوازم لیفتراک در بازار می باشد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های لوازم یدکی لیفتراک سهند

شرکت لیفتراک سازی سهند در سال 1355 فعالیت خود را در آذربایجان شرقی شروع کرد. امروزه این شرکت انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند را با بهترین طراحی به تولید می رساند و دارای شعب فروش بسیاری در شهر های مختلف کشورمان می باشد. لیفتراک هایی که این شرکت بزرگ اقدام به تولید آن کرده شامل انواع لیفتراک های برقی ، دیزلی، گازی، یدک کش و... می باشد. امروزه نام لوازم یدکی لیفتراک سهند برای افراد آشنا بوده و کیفیت این نوع قطعات شناخته شده است.

نمایندگی های لوازم یدکی لیفتراک سهند

نمایندگی های لوازم یدکی لیفتراک سهند در سراسر کشورمان در حال فعالیت می باشند. نمایندگی های این شرکت انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند را به فروش می رسانند. اگر شما هم از لیفتراک استفاده می کنید و می خواهید لوازم یدکی لیفتراک باکیفیتی را با قیمت مناسب خریداری کنید، به شما پیشنهاد می شود از لوازم یدکی لیفتراک سهند بهره ببرید.

انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند

موتور، چرخ ها، فیلتر روغن، منبع اب رادیاتور، چراغ ها، پمپ گیربکس، بلبرینگ ها، کابین راننده، جک بالابر، جک باکت، سیلندر، اجزای موتوری و..... از لوازم یدکی لیفتراک سهند می باشد که فقط به چند لوازم اشاره شد زیرا لوازم لیفتراک بسیار گسترده بوده اما به صورت کلی شرکت سهند تولید کننده ی تمامی لوازم لیفتراک می باشد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید.

لیفتراک ها را می توان در محیط های سربسته نیز به کار برد، بسیاری از مکان ها قابلیت استفاده از ماشین های بزرگ را نداشته و می توان با استفاده از لیفتراک جابجایی اجسام را به راحتی انجام داد. لیفتراک ها در انواع مختلف از نظر سوخت موجود می باشند. نمونه های دیزلی از این وسیله دارای لوازم یدکی لیفتراک سهند بسیار با دوامی بوده و قدرت بالایی دارند، از ایرادات این نوع لیفتراک ها سر و صدای تولید شده توسط آن ها می باشد. لیفتراک های دیزلی در نوع سوخت گازوئیل می باشند، از این نوع لیفتراک می توان در زمان طولانی استفاده نمود و سرعت بسیار بالایی را از آن مشاهده کرد. برای این که بتوانید نیاز کمتری به لوازم یدکی لیفتراک سهند داشته باشید باید در نگهداری لیفتراک ها بسیار تلاش کنید. در نمونه ی برقی این سر و صدا بسیار جزئی بوده و برای مکان های داخلی می توان از نمونه های برقی بهره برد اما لیفتراک های برقی باید زود به زود شارژ شوند. از مزایای لیفتراک های برقی می توان به تولید نکردن الاینده اشاره کرد همین طور هزینه ی سوخت این لیفتراک ها کم بوده و برای مکان های کوچک بسیار به صرفه است. لیفتراک های برقی دارای باتری قابل شارژ می باشند.

فروشگاه پیشروتراک یکی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند و سایر برند های خوب می باشد. شما می توانید به سایت مراجعه نموده و محصولات را مشاهده و سفارش دهید. این مرکز فروش قطعات را به صورت مستقیم و با قیمت منصفانه ای انجام می دهد.

 

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()