ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 جزء دستگاه های ویدئو پروژکتور نسل جدید می باشد که مجهز به فناوری روز می باشد. کاربرد اصلی دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش می باشد. در واقع این دستگاه یک تجربه کامل از سینمای خانگی می باشد که دارای قیمت ارزان است و به فناوری روز مجهز هستند. با استفاده از این ویدئو پروجکشن می توان تصاویر بزرگترین تلوزیون ها را نیز با کیفیت بالا به مخاطبان نشان داد و با حداقل هزینه از مزایای یک تلویزیون بزرگ برخوردار شد. امروزه خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته، مورد استقبال متقاضیان دستگاه دیتا پروژکتور قرار گرفته است. در نتیجه افرادی که برای محیط کاری و یا موارد شخصی خود، نیاز به صفحه نمایشگر سیار دارند، می توانند از قابلیت های پیشرفتۀ این دستگاه ها استفاده نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45

دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T45 مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد که به عنوان نسل جدید سیستم عامل دستگاه های دیجیتالی در جهان شناخته شده است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان تصاویر و فیلم های با کیفیت فول اچ دی را با وضوح تصاویر 1920*1080 بر روی پرده نمایش مشاهده نمود. با خرید ویدئو پروژکتور مدل تی 45 به راحتی می توان با حداقل هزینه سینمای سه بعدی در فضای منزل ایجاد نمود و فضای فوق العاده ای برای همراهان و میهمانان بوجود آورید که لذت بخش باشد. این نوع ویدئو پروژکتور به دلیل داشتن فناوری پیشرفته و مدرن، دارای قابلیت اتصال به دستگاه های دیجیتالی چون کامپیوتر، دوربین های فیلمبرداری، لپ تاپ و گوشی های موبایل را به واسطۀ WiFi و بدون اتصالات کابلی را دارد. بنابراین با استفاده از این قابلیت دستگاه های دیتا پروژکتور، می توان فضای اطراف دستگاه را خلوت تر نمائید.

امروزه خیلی از افراد خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45 را به منظور بازی های پلی استیشن و ایکس باکس انجام می دهند. بدین وسیله می توانند در فضاهای دوستانه و میهمانی ها به صورت جداگانه علاوه بر تلویزیون، از مزایای دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر استفاده نمود و به صورت دسته جمعی بازی گروهی انجام داد. لازم به ذکر است که نسل جدید مدیا پروژکتور از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد و عموم مردم توان خرید این دستگاه را برای خود و یا محیط کار دارند.

ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل مدل T45 مجهز به پورت های دستگاه های دیجیتال قدیمی و جدید چون خروجی  S-Video، پورت های  HDMI :، VGA ، USB  و آدیو می باشند. علاوه بر آنها دارای ورودی میکروفن و همچنین بلندگو هستند. ابعاد ویدئو پروژکتور مدل T45 عبارتند از 230*170*65 میلی متر به وزن 1.03 کیلوگرم می باشد. این نوع دستگاه دیتا پروژکتور را می توان بر روی زمین، دیوار و سقف متصل نمود.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

از جمله مشخصات لنز این نوع ویدئو پروجکشن می توان به لنز LED و قابلیت زوم آن اشاره نمود. علاوه بر آن طول عمر لامپ ال ای دی این دستگاه برابر با 50000 ساعت فعالیت می باشد. مشخصات تصویری و نمایشگری دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار و اندرویدی مدل T45عبارتند از کنتراست بالای 1:10000، شدت روشنایی پنج هزار لموسن انسل با نسبت تصویر 4:3 / 19:9 اکسپکت ریتو می باشد. این دستگاه امکان نمایش تصاویر را به فاصلۀ 2 الی 7 متر از پرده نمایش، نشان می دهد.

با توجه به قابلیت های پیشرفتۀ این نوع ویدئو پروژکتور، می توانید به صورت خرید آنلاین، از طریق فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با قیمت ارزان و تضمین کیفیت به همراه گارانتی سفارش دهید.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()