مبل یکی از وسیله های ضروری در منازل و محیط های کاری می باشد که این وسیله به دلیل استفاده ی مکرر دچار صدمه هایی می شود و باید آن را ترمیم نمود . خرید مبل جدید می تواند هزینه های بسیار بالایی داشته باشد بنابراین یکی از کار هایی که می تواند هم تغییر در دکوراسیون ایجاد کند و هم در صورتی قدیمی شدن مبل به کار گرفته شود. تعویض پارچه مبل می باشد.

پارچه مبل یکی از مهم ترین اجزا در مبل ها می باشد که رنگ و جلوه به مبل می بخشد و باید متناسب با دکوراسیون باشد تا بتواند هماهنگی کافی را در دکوراسیون ایجاد نماید.

ویژگی های پارچه مبل

پارچه مبل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در مدت زمان طولانی دچار پارگی و خرابی نگردد. جنس پارچه مبلی که انتخاب می کنید باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد پارچه های نازک بسیار زود دچار پارگی می شوند . با استفاده از تعویض پارچه مبل می توانید به راحتی تغییر را در محیط ایجاد نمایید . پارچه های مبلی به دو دسته ی پارچه مبل با مواد طبیعی و پارچه مبل با مواد مصنوعی تقسیم بندی می شوند. پارچه های طبیعی مانند پارچه های کتان، نخی، ابریشمی و... و پارچه های مصنوعی مانند ویسکوز، نایلون و پلی استر و... برای خرید پارچه مبل به سایت مراجعه کنید. 

هر یک از این پارچه های مبلی دارای مزایا و معایب خودش است که برای خرید بهترین پارچه مبل  باید در نظر گرفت.

پارچه مبل از نظر جنس به صورت های زیر نیز دسته بندی می شود:

پارچه مبلی نخی: پارچه های نخی بسیار بادوام بوده و دارای طرح های بسیار می باشد که می توان در هر سلیقه ای نمونه ای مناسب را یافت. در مبل های راحتی انواع پارچه مبل نخی را می توانیم مشاهده نماییم. یکی از معایب این پارچه ها چروک شدنش است اما از مزایای این نوع پارچه مبل می توان به تمیز شدن فوری آن اشاره نمود.

پارچه مبل پشمی: پارچه مبل پشمی از الیاف طبیعی پشم بز و یا گوسفند به دست می آید. این پارچه مبل بسیار گرم و نرم بوده و دارای دوام بسیار بالایی بوده و در طول زمان تغییر نمی کند. این نوع از پارچه مبل دارای کیفیت بالای دائمی می باشد و برای منطقه های سرد بسیار مناسب است. از معایب این نوع پارچه می کردن سخت لکه از روی آن می باشد.

پارچه مبل چرمی: چرم یکی از پارچه هایی است که دارای طرفداران بسیار می باشد و در مبل بسیار جلوه ی خوبی داشته و شیک می باشد. از این نوع پارچه مبل بیشتر در مکان های اداری استفاده می کنند. این پارچه ها در برابر آب نفوذ ناپذیرند و لک از روی آن ها به راحتی پاک می شود. یکی از معایب این نوع پارچه مبل دوام پایین آن در برابر خراشیدگی می باشد. همین طور حالت چسبندگی که مبل ایجاد می کند شاید برای برخی از افراد خوشایند نباشد.برای اطلاع از فروش پارچه مبل طرح دار به سایت مراجعه کنید. 

پارچه مبل کتان: پارچه مبل کتان از الیاف های گیاهی به دست می آیند و تقریبا شبیه به پارچه نخی می باشد. این نوع پارچه ها چروک می شوند و تمیزی آن سخت است. اما این نوع پارچه یکی از پارچه مبل های پر طرفدار است.

پارچه مبل جیر: پارچه مبلی جیر از پوست طبیعی به دست می آید. نام دیگر این نوع پارچه ها چرم جیر می باشد.

گروه تعمیرات مبل ربکالا یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات مبل در کشورمان می باشد که خدمات تعمیرات تخصصی مبل را با هزینه های بسیار مناسب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و در صورت نیاز با همکاران ما تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246-09022608009

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()