مبلمان انواع متنوعی دارند که شما می توانید هر یک از آنها را بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود خریداری کنید. یکی از انواع مبلمان، مبل تختخواب شو می باشد که کاربرد آن امروزه در خانه ها بسیار افزایش پیدا کرده است. برای اینکه این نوع از مبلمان را خریداری کنیم باید در ابتدا به خوبی بدانیم که چه چیزی می خواهیم. انتخاب ما تا حد بسیار زیادی به سبک زندگی کردنمان بستگی دارد، البته که تعداد افراد خانواده را هم زمان خرید باید در نظر داشته باشیم.

شما بدون شک برای خرید هر یک از انواع مبلمان به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار می دهید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برای خرید مبل تختخواب شو هم باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید تا یکی را که نیاز دارید خریداری نمایید. برخی از نکات بسیار مهمی که شما زمان خرید باید به آنها دقت داشته باشید را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. برای خرید مبل تختخواب شو به سایت مراجعه نمایید.

نکاتی در مورد خرید مبل تختخواب شو :

 برخی از نکات بسیار مهمی که در مورد خرید مبل تختخواب شو وجود دارد و شما باید به خوبی به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. نوع تشک :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما زمان خرید مبل تختخواب شو باید به آن دقت داشته باشید نوع تشک به کار رفته شده در آن می باشد. در چند سال اخیر استفاده از تشک های فنری و یا کلاسیک رواج زیادی داشته است، اما باید بدانید که امروزه بیشتر از تشک هایی که هوشمند هستند استفاده می شود. ضخیم تر بودن این تشک ها یکی از اصلی ترین ویژگی هایی می باشد که دراد و شما هم زمان خرید باید به خوبی این مورد مهم را در نظر داشته باشید.

  1. جنس بدنه مبل :

 شما هر مبلی که خریداری می کنید باید جنس بدنه آن را مورد بررسی قرار دهید، در واقع باید بدانید جنس آن وزن آن را تعیین می کند. وزن آن تاثیر بسیار زیادی روی میزان باز و بسته کردن آن دارد. به همین دلیل باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. اگر باز و بسته کردن مبل تختخواب شو برای شما دشوار است و نمی توانید به راحتی آن را باز و یا بسته کنید بهتر است جنس چوبی آن را خریداری نکنید. این جنس از آن دسته جنس هایی می باشد که بسیار وزن آن را سنگین تر می کند. برای اطلاع از قیمت محصولات خانگی چوبی به سایت مراجعه کنید. 

  1. سایز :

اگر شما در انتخاب مبل تختخواب شو و سایز آن یک اشتباه کوچک انجام دهید بدون شک تا سال های سال از انتخاب خود پشیمان می شوید. بنابراین به این مورد مهم دقت بسیار زیادی داشته باشید شما باید فضای در اختیار خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بدانید به چه اندازه ای از این مبل نیاز دارید. بیشتر این نوع از مبلمان اندازه های یک الی دو نفره دارند که شما باید بر اساس دکوراسیون خود یکی از آنها را خریداری کنید.

  1. دوخت و کیفیت :

 از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید این نوع از مبلمان باید به آن دقت داشته باشید دوخت و کیفیت کوسن ها و فوم آن می باشد. این مبل یکی از انواع مبلمان ساده راحتی می باشد که در طول روز استفاده کردن از آنها بیشتر است. بنابراین بسیار اهمیت دارد که دوخت آن کیفیت بالایی داشته باشد، در این صورت می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کرده و تا سال های سال از دوام و کیفیت آن لذت ببرید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()