خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و خرید آن:

شرکت کوماتسو به تولید انواع ماشین آلاتی مانند بیل مکانیکی، لوازم و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر ماشین آلات سنگین مانند لودر، گریدر، بولدوزر، غلطک، لیفتراک و بسیاری از ماشین‌ آلات دیگر می پردازد. شرکت کوماتسو را می توان جزء برترین شرکت های تولید ماشین آلات و قطعات و لوازم یدکی های این ماشین آلات دانست. شرکت دیگری که در این امر می تواند هم رده و یا دارای بالاترین رده در تولید ماشین آلات سنگین باشد شرکت کاترپیلار است که در کشور آمریکا قرار دارد. این شرکت نیز مانند شرکت کوماتسو سال های بسیار زیادی است که به فعالیت می پردازد و توانسته است در راستای تولید این ماشین ‌آلات فعالیت زیادی داشته و موفقیت های زیادی را از آن خود کند. شرکت کوماتسو به دلیل استفاده از بهترین قطعات در محصولات خود و همچنین استفاده از بهترین متد روز دنیا در تولید این ماشین آلات و قطعات آن، خریداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و به همین علت شرکت کوماتسو برای سهولت در خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو خریداران خود، نمایندگی‌ های متعددی در کشور های مختلفی قرار داده است و هر یک از این نمایندگی ها و مراکز فروش محصولات به فروش محصولات با کیفیت و اورجینال این دستگاه که به صورت استوک و یا به صورت نو می باشد می پردازند. محصولات تقلبی نیز توسط افراد سود جو و شرکت های متفرقه و بسیاری از مراکز به فروش خواهند رسید که مسلماً این قطعات قادر نیستند نیاز های بیل مکانیکی کوماتسو را برآورده کنند و پس از مدتی نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهند داشت. بهتر است از همان ابتدا که قطعات بیل مکانیکی کوماتسو دارای مشکلاتی می ‌شود به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال پرداخته شود تا دستگاه بتواند مانند قبل به فعالیت های خود ادامه دهد.

انواع لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو:

همان طور که می دانید بیل مکانیکی توسط شرکت ‌های متعددی ساخته می ‌شود ولی شرکت کوماتسو جزء بهترین شرکت هایی است که به تولید این دستگاه بسیار مهم و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در حوزه صنعت می ‌پردازد. بیل مکانیکی را احتمالاً در جاده‌ ها در حال خاک برداری و گود برداری، برف روبی و یک سری از عملیات ‌های عمرانی دیده باشید. حتی گاهی اوقات از این دستگاه برای تخریب کردن ساختمان ها و یا محل هایی که امکان منفجر کردن آن ها وجود ندارد استفاده می شود. زیرا این دستگاه دارای قدرت بسیار زیادی است و می ‌تواند با چند حرکت خود مقدار بسیار زیادی از خاک، سنگ و برف را تخریب کرده و آن ها را از جای خود بلند کند. این دستگاه در قسمت بیل خود دارای شباهتی مانند دست انسان است و کاملا به صورت مفصل دست انسان است و به گونه ای طراحی شده است که قابلیت چرخش به همه جهات برای بیل فراهم شده است. این دستگاه به جز بیل دارای قسمت کابین است که راننده در آن قرار گرفته و می تواند حرکات بیل را راهنمایی و به نوعی اپراتور دستگاه باشد. برای اطلاع از قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو pc800 به سایت مراجعه کنید. 

این کابین نسبت به انواع نقاط دیگر دستگاه بالاتر قرار گرفته است تا بتواند بر همه دستگاه و نقاط اطراف آن احاطه داشته باشد. به جای بیل در این دستگاه می تواند چکش قرار بگیرد که بیشتر از آن برای عملیات عمرانی و تخریبی ساختمان ها و یا کوه و تپه استفاده خواهد شد. در قسمتی که باید چرخ دستگاه قرار بگیرد در انواع بیل ها نوع متفاوتی از چرخ ها را می توانیم مشاهده کنیم. برخی از این چرخ ها از جنس زنجیری بوده و برخی دیگر نیز در نوع لاستیکی می باشند. هر کدام از این چرخ ها برای عملیات خاصی مورد نیاز بوده و باید بر حسب استفاده ای که قرار است این دستگاه داشته باشد به خرید نوع خاصی از این دستگاه با چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی پرداخت.

شرکت کوماتسو پارت

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()