اطلاعاتی در مورد سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران:

اطلاعاتی کلی در مورد سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران:

سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران یکی از مدل های ساخته شده از سبزی خرد کن در شرکت سبز ایران می باشد. این شرکت سال های طولانی است که در تولید این دستگاه فعالیت کرده و در کشور فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. این دستگاه دارای ظرفیت دو کیلوگرم ‌می باشد که می تواند به اندازه دو کیلو سبزی را در خود جای داده و آن ها را خرد نماید. این دستگاه همچنین می تواند به واسطه قدرت موتور خود هر سبزیجاتی را با هر استحکام ساقه ای خرد نماید. زیرا سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران با دارا بودن تیغه استیل خود، بسیار تیز بوده و قادر است هر گونه ساقه ای را به قطعات مختلف تقسیم کند. نکته مهم دیگر این است که این دستگاه ها حجم کوچکی داشته و می توانند در هر مکانی جای گذاری شوند. به این دلیل این دستگاه برای آپارتمان هایی که کوچک هستند و دارای آشپزخانه های کوچکی می باشند مناسب استفاده می باشد. باید گفت دستگاه های سبزی خرد کن غیر از سبزیجات می توانند انواع حبوبات و سبزیجات مختلف را خرد کنند. نکته مهم در خرید سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران این است که سبزی خرد کن نام برده قادر است بعد از خرد کردن هر سبزی، به صورت کامل شستشو داده شود. زیرا قطعاتی که با سبزی در تماس هستند می توانند کاملا از بدنه اصلی دستگاه جدا شده و شسته شوند.

این قطعات بعد از خشک شدن نصب شده و به راحتی نیز قابل جمع آوری می باشند. البته هنگام شستشو باید از رسیدن هر گونه رطوبتی به قسمت الکتریکی دستگاه جلوگیری شود. بدنه دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران از جنس استیل بوده و به همراه تیغه استیل خود هیچ گونه بوی نامطبوع و رنگ مربوط به سبزیجات را نگه نداشته و با یک بار شستشو دستگاه تمیز خواهد شد.

کاربرد ها و مزایای دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران:

دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران دارای مزایای بسیاری است که یکی از آن ها سایز کوچک این دستگاه می باشد. این دستگاه با موتور قدرتمندی که دارد قادر است در هر محیطی جای گرفته مانند هر سبزی خرد کن بزرگ دیگری توانایی خرد کردن را دارد. سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی همچنین می تواند برای خرد کردن سبزیجاتی مانند آش، کوکو، سوپ و قرمه مورد استفاده قرار گیرد. نکته دیگر این است که با این دستگاه می توان کاملا به خود کفایی رسیده و از خرید هر گونه دستگاه دیگری برای خرد کردن و یا آسیاب کردن دستگاه ها بی نیاز شد. برای تولید رب گوجه فرنگی نیز گاهی اوقات این دستگاه ها کاربرد بسزایی دارند. از مزیت های مهم دیگر این دستگاه دارا بودن قاشق پلاستیکی و یا جنس های نارسانای دیگری است که دارای دسته بلندی بوده باعث می شود دست با تیغه و قسمت های خطرناک دستگاه برخوردی نداشته باشد. می توان گفت این دستگاه از پرکاربردترین دستگاه های آشپزخانه بوده و اکثر خانواده های ایرانی در آشپزخانه های خود این دستگاه را خواهند داشت. برای اطلاع از فروش سبزی خردکن سبز ایران به سایت مراجعه کنید. 

بدنه استیل دستگاه در قسمتی دارای دریچه بوده و می توان سبزی های خرد شده را از این دریچه بیرون فرستاد. در قسمت دریچه نیز محفظه ای برای بیرون نریختن سبزی های خرد شده وجود دارد که به راحتی می توان همه سبزیجاتی که خرد شده است را به بیرون فرستاد. جنس بدنه دستگاه به گونه ای است که اثر انگشت روی آن نمانده و ظاهر زشتی به دستگاه نخواهد داد. درب شیشه ای دستگاه نیز دارای مزایایی است که کاملا دستگاه را ایزوله کرده می توان از روی درب میزان خرد شدگی سبزیجات را نگاه کرد، بدون این که سبزی های خرد شده به اطراف پرتاب شوند. این دستگاه به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد در همه مراکز فروش حضوری و غیر حضوری وجود دارد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()