انواع خودرو ها در فروش اقساطی خودرو:

شرکت های خودرو سازی مختلفی در داخل کشور وجود دارد که هر کدام از آن ها به فروش اقساطی خودرو می‌ پردازند. فروش اقساطی خودرو شرایطی است که در چند سال گذشته بسیار در نظر مردم با اهمیت جلوه داده شده است. زیرا قیمت خودرو هایی که در داخل کشور تولید می ‌شود بسیار زیاد بوده و هر کسی قادر به خرید خودروی مورد نظر خود نیست. البته نا گفته نماند خودرو هایی که توسط شرکت ‌های داخلی تولید می ‌شوند از کیفیت بالایی نیز برخوردار نیستند ولی به دلیل قیمت بسیار بالای خودرو های خارجی تنها راهی که برای برخی از افراد که دارای درآمد بسیار کم هستند، فروش خودرو های داخلی است، که آن نیز دارای قیمت بسیار بالایی بوده و افراد زیادی هستند که حتی قادر به خرید خودرو های داخلی به صورت نقد نخواهند بود. پس از شرکت‌ های مختلف خودرو سازی در داخل کشور مانند ایران خودرو، کرمان موتور و سایپا اقدام به فروش خودرو های خود به صورت اقساطی کردند تا افشار بیشتری از مردم قابلیت خرید خودروی مورد نظر خود را داشته باشند. همه خودرو هایی که توسط این شرکت تولید می شود به صورت اقساطی نیز به فروش خواهند رسید و هر کسی بنا بر بودجه ای که دارد می‌ تواند به خرید خودرو های مختلفی بپردازد. از خودرو های داخلی که توسط شرکت ایران خودرو تولید می ‌شود می ‌توان به پژو ۴۰۵، ۲۰۶، پرشیا، مدل های سمند، دنا، دنا پلاس و دنا توربو شارژ را نام برد. خودرو های  شرکت سایپا انواع پراید، تیبا، ساینا و رانا می باشند. خودرو های شرکت کرمان موتور نیز اکثراً خارجی بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و حتی این خودرو های خارجی نیز تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار گرفته و این شرکت به فروش این خودرو ها به صورت اقساطی می پردازد.

  فروش اقساطی خودرو و شرایط آن:

قطعاتی که برای تولید این خودرو ها در شرکت های مختلف استفاده می شود اکثراً چینی بوده و دارای درجه های کیفی مختلفی است. زیرا قطعات از کشور های دیگر به هیچ وجه تحت تحریم‌ های اعلام شده وارد نخواهد شد و این شرکت ‌ها مجبور به وارد کردن قطعات از کشور چین می باشند. همان طور که گفته شد خودرو های تولید شده توسط شرکت ‌های داخلی خودرو سازی مانند ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور تحت شرایط فروش اقساطی قرار می ‌گیرند. شاید سوال شما این باشد که فروش اقساطی خودرو در این شرکت‌ ها چه شرایطی دارد؟ باید گفت هر شرکتی که به فروش خودرو های خود می ‌پردازد شرایط خاصی برای فروش این خودرو ها در نظر گرفته است. کیفیت خودرو و در نتیجه آن قیمت خودرو، مهمترین پارامتری است که روی این شرایط تاثیر بسزایی خواهد داشت. هر کدام از خودرو های تولید شده و به فروش رسیده توسط نمایندگی های مختلف دارای مبلغ پیش پرداخت خاصی بوده و خریدار باید به پرداخت این مبلغ خاص بپردازد تا بتواند برای ثبت ‌نام فروش اقساطی خودرو اقدام نماید.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

به همراه پرداخت چنین مبلغی مدارک خاصی نیز توسط فرد خریدار به این نمایندگی ها اعطا خواهد شد. مدت زمان تحویل خودرو در شرکت های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. فرد پس از گذشت این مدت زمان می تواند خودروی مورد نظر خود را تحویل گرفته و شروع به پرداخت اقساط آن کند. این اقساط نامبرده شده نیز توسط شرکت ‌ها با یکدیگر کاملاً متفاوت است که البته قیمت خودروی مورد نظر در میزان پیش پرداخت و همچنین شرکت خودرو سازی مورد نظر در آن دخیل هستند. ولی به طور کلی مدت زمانی که در هر شرکت خودرو سازی در نظر گرفته شده برای فروش اقساطی خودرو بین ۳۶ و ۲۴ ماه می باشد و فرد باید طبق موعد مقرر به پرداخت این اقساط بپردازد. در صورت اتمام این اقساط فرد می ‌تواند انتقال مالکیت را انجام دهد که در این صورت سند خودرو به نام فرد زده خواهد شد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()