اطلاعاتی در مورد پژو اقساطی ۴۰۵:

خودرو ۴۰۵ که توسط ایران خودرو تولید می ‌شود، یکی از پرفروش ترین خودرو ها بوده و به همین دلیل شرکت ایران خودرو آن را به عنوان خودروی 405 اقساطی و خودروی ۴۰۵ نقدی به فروش می رساند. افرادی که دارای نقدینگی زیادی هستند می توانند به خرید خودرو ۴۰۵ به صورت نقدی بپردازند. این افراد در اسرع وقت خودرو را تحویل خواهند گرفت و به همین دلیل برای خرید این خودرو، اتلاف وقتی به خرج نخواهند داد. ولی این افراد دارای تعداد بسیار کمتری هستند، زیرا در کشور ما افراد مختلف مردم دارای نقدینگی بسیار کمی بوده و درآمد بسیار کمی دارند. به همین دلیل این افراد قادر به خرید 405 اقساطی به صورت نقد نخواهند بود و تنها ممکن است به خرید این خودرو ها به صورت اقساطی بپردازند.

خودروی 405 اقساطی مانند خودرو های پژو دیگری که توسط ایران خودرو به تولید می ‌رسد ابتدا توسط شرکت‌ های فرانسوی در فرانسه طراحی و تولید شدند و یکی از کشور هایی که این شرکت‌ ها خودروی خود را به آن صادر کرده ‌اند ایران می باشد. البته امروزه شرکت ایران خودرو برای تولید چنین خودرو هایی قطعات را از کشور چین وارد کرده و خود به تولید پژو های مختلفی به خصوص ۴۰۵ می پردازند. به همین دلیل خودرو های پژو ۴۰۵ که در گذشته تولید می شد نسبت به خودرو هایی که امروزه تولید می شوند از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند. ولی با وجود کیفیت بسیار پایین بدنه و کیفیت پایین قطعات داخلی خودروی پژو ۴۰۵ باز هم شرکت ایران خودرو پژو ۴۰۵ را به عنوان خودروی میان رده به تولید رسانده و هنوز هم این خودرو دارای فروش بسیار بالایی می باشد، که البته شرکت ایران خودرو به دلیل گران شدن این خودرو، ۴۰۵ را به صورت اقساطی به فروش رسانده است تا بتواند میزان فروش خود را به میزان بالاتری برساند.

نحوه فروش خودروی پژو اقساطی ۴۰۵:

همان طور که گفته شد شرکت ایران خودرو برای بالا بردن میزان فروش خود خودروی پژو اقساطی ۴۰۵ را به صورت اقساطی به فروش می رساند. در این روش شرایطی برقرار شده است که نمایندگی های مختلف طبق این شرایط به فروش خودرو های مختلف ایران خودرو از جمله پژو ۴۰۵ می ‌پردازند. از شرایط نمایندگی ها این است که فرد هنگام ثبت نام کردن به همراه ارائه مدارک مختلفی که توسط نمایندگی تعیین می ‌شود، باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت خرید خودروی مورد نظر خود پرداخت نماید. این مبلغ در نمایندگی های مختلف و برحسب نوع خودرو و مدل آن می‌ تواند متفاوت باشد. پس از پرداخت این هزینه فرد می تواند برای خرید خودروی مورد نظر خود ثبت نام کند. پس از تحویل گرفتن خودروی پژو 405 اقساطی اقساط آن آغاز خواهد شد و اقساط پرداختی این خودرو توسط نمایندگی و شرکت ایران خودرو تعیین می ‌شود و فرد باید طبق موعد مقرر به پرداخت این اقساط بپردازد. در صورت تمام شدن این اقساط انتقال مالکیت انجام شده و فرد می تواند مالکیت تام بر خودروی خود داشته باشد. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

اقساط نام برده شده طبق شرایط فعلی فرد انتخاب خواهد شد. این افراد می ‌توانند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت و به صورت ۲۴ تا ۳۶ ماهه تنظیم شوند، البته به غیر از تعداد اقساط میزان پیش پرداخت نیز متغیر بوده و فرد می تواند با توجه به شرایط زندگی خود یکی از آن ها را انتخاب نماید. خودروی ۴۰۵ نسبت به خودرو های دیگر مدل پژو طراحی بسیار ساده تری داشته و جزء خودرو های بسیار معمولی می باشد. این خودرو دارای کیفیت بالایی نبوده ولی به دلیل گرانی های اخیر قیمت این خودرو به میزان بسیار بالایی رسیده است و هر فردی قادر به خرید چنین خودرویی نخواهد بود.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()