اطلاعاتی در مورد دنا اقساطی:

فروش دنا اقساطی از روش هایی است که شرکت ایران خودرو برای سهولت خریداران برای خرید خودرو دنا قرارداده است. این روش دارای شرایطی می باشد که برحسب نمایندگی های مختلف با یکدیگر متفاوت است. همان طور که می دانید خودروی دنا اقساطی از خودرو هایی است که در چند سال اخیر تولید شده و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهد. این خودرو به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار مطلوب و ظاهری زیبا توانسته است جایگاه خود را در بین خودرو های لوکس ساخت کشور قرار دهد. خودروی دنا همان طور که گفته شد چند سال اخیر توسط شرکت ایران خودرو به تولید رسیده است. برای تولید خودروی نام برده شده شرکت ایران خودرو از طراحی مهندسان ایرانی استفاده کرده است و در نتیجه خودروی دنا خودرویی کاملاً بومی و داخلی می باشد. البته اولین خودرویی که جزء ماشین های کاملاً بومی ایرانی محسوب می شود خودروی سمند است که سال ‌های گذشته برای اولین بار تولید و هنوز هم بعد از گذشت سال های زیادی تولید می شود. برای اطلاع از فروش دنا اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

خودروی دنا توسط شرکت ایران خودرو به جای خودروی سمند ساخته شد، ولی به دلیل قیمت بسیار بالای آن، این خودرو در کشور ما امروزه جزء خودرو های گران قیمت محسوب می شود و بسیاری از اقشار قادر به خرید آن نخواهند بود. طراحی کلی دنا مانند خودروی سمند و یا خودروهای ۴۰۵ بوده و برای استفاده خانواده بسیار مناسب می باشد. زیرا قسمت داخلی و طراحی این خودرو به گونه ای است که سرنشینان جلو و عقب به راحتی می‌ توانند در آن نشسته و احساس خستگی نکنند. به غیر از طراحی داخلی خودروی دنا طراحی خارجی آن نیز از ظاهر متنوعی برخوردار بوده است و به همین دلیل این خودرو جزء خودرو های زیبا و لوکس تولید داخل در نظر گرفته شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد که ظاهر خودرو برای آن ها مهم است به خرید این خودرو ها می ‌پردازند.

سایر اطلاعات در مورد دنا اقساطی:

با وجود ویژگی‌ های مثبت خودروی نام برده شده در متن های بالا افراد زیادی هستند که تمایل به خرید خودروی دنا اقساطی دارند. ولی باید گفت بسیاری از افراد نیز وجود دارند که دارای مبلغ کافی برای خرید چنین خودرویی نیستند. به ‌خصوص چند روز اخیر با وضع پیش آمده در داخل کشور ما و تحریم های بیشتری که علیه ایران اعمال شده است، قیمت این خودرو ها به حدی بالا رفته است که هر کسی قادر به خرید آن ها نمی باشد. زیرا وضعیت کشور به گونه ‌ای است که درآمد ها ثابت مانده و همه اجناس و محصولات مختلف حتی محصولاتی که مانند خودروی دنا در داخل کشور تولید می شود، دچار افزایش قیمت شده و به همین دلیل جزء خودرو های گران قیمت محسوب می شوند.  برای اطلاع از مرکز فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

شرکت ایران خودرو برای فروش بیشتر محصولات خود خودروی دنا را مانند خودرو های دیگر خود به صورت اقساطی و با شرایط ویژه ای به فروش می ‌رساند و به همین دلیل اقشار بیشتری از مردم ممکن است به خرید چنین خودرویی بپردازند. آن ها می ‌توانند با پرداخت مبلغ کمتری برای دریافت چنین خودرویی ثبت نام نموده و پس از دریافت این خودرو اقساط آن را به صورت ۲۴ ماهه و یا ۳۶ ماهه بپردازند. البته شرایط دریافت چنین خودرویی در نمایندگی های مختلف متفاوت می باشد. برخی از این نمایندگی ها برای فروش محصولات دنا درآمد و میزان اعتبار بانکی فرد خریدار را در نظر گرفته و اقساط این خودرو را برای این افراد به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت در نظر خواهند گرفت تا فرد بتواند به راحتی به پرداخت اقساط این خودرو بپردازد. دنا اقساطی دارای ۳ مدل مختلف دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ می باشد که هر یک از آن ها جزء شرایط اقساطی خودرو در ایران خودرو در نظر گرفته شدند و فرد می ‌تواند بر حسب بودجه خود به خرید هر یک از آن ها بپردازد و پس از مدتی آن ها را تحویل بگیرد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()