عروسک در دنیای اسباب بازی های کودکانه بالاترین رتبه از نظر محبوبیت و کاربرد را دارد، این اسباب بازی های به ظاهر ساده و معمولی بیشترین تاثیر را در رشد فکری، جسمی و تخیلی کودکان می گذارند و با استفاده از آن ها بچه ها احساس آرامش بیشتری دارند، به نحوی که در بیشتر مهمانی ها و مسافرت های خود با عروسک های محبوبشان حاضر می شوند و یک   رابطه ی دوستانه با این اسباب بازی ها برقرار می کنند، به نوعی که برایشان شخصیت و هویت قائل می شوند. تنوع تولیدات در زمینه ساخت عروسک های زیبا و جذاب کودکانه بسیار بالاست و  به تعداد شخصیت های مختلف انیمیشنی، حیوانات جنگل و هر سبک و سلیقه ای می توان یک عروسک مناسب را انتخاب کرد، و مورد استفاده قرار داد. از محبوبتریناین محصولات در سراسر دنیا می توان به عروسک باربی، عروسک السا و آنا، عروسک انگشتی و غیره اشاره کرد که در تولید آن ها از شخصیت های انیمیشنی محبوب استفاده شده است که در بین کودکان خصوصا دختران محبوبیت بسیار زیادی دارند. کودکان عروسک ها را به راحتی باور می کنند، به همین دلیل است که نمایشنامه های عروسکی در بین آن ها محبوبیت دارد و با استفاده از آن ها می توان به کودکان آموزش های لازم را برای حضور در اجتماعات از قبیل رعایت نظم، احترام به حقوق دیگران، مسئولیت پذیری و غیره را انتقال داد. قیمت عروسک با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، قابلیت های الکترونیکی عروسک، برندسازنده، کیفیت ساخت و بسیاری پارامترهای دیگر محاسبه و تعیین می شود، و می توان آن ها را به ترتیب از ارزان تا گران دسته بندی نمود. برای خرید عروسک به سایت مراجعه کنید. 

معرفی انواع عروسک

عروسک از متنوع ترین اسباب بازی های کودکان است که در تمام دوران خردسالی با آن ها همراه بوده و بعد از آن با توجه به عوض شدن سلایق کودکان بیشتر مورد توجه دختران قرار    می گیرد، در معرفی انواع عروسک موجود در بازار که از جهات مختلف مانند شکل ظاهری، نوع متریال به کار رفته در آن ها و روش تولید با هم تفاوت های بسیاری دارند می توان به انواع عروسک متریوشکا، عروسک سرامیکی چینی بیسکو، عروسک باز متولد شده، عروسک چینی، عروسک کاغذی، عروسک اکشن، عروسک باربی یا مد، عروسک پاپت و غیره اشاره کرد که در بازارهای خرید و فروش عروسک از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند و بیشترین محبوبیت را در بین کودکان دارند. پنبه، پارچه، سرامیک، پولیش، نمد، پلاستیک و چوب از پر استفاده ترین متریالی هستند که در تولید این اسباب بازی محبوب مورد استفاده قرار می گیرند، و در دسته بندی انواع عروسک تاثیر بسیار زیادی دارند، برای مثال قیمت عروسک در نوع پلیشی یا پنبه ای ساده بسیار ارزان تر از عروسک های سرامیکی موزیکال می باشند، و معمولا به علت سبکی، بی خطر بودن و سهولت استفاده در بین کودکان محبوب تر هستند.برای اطلاع از قیمت اسباب بازی به سایت مراجعه کنید.

خرید عروسک ارزان و باکیفیت

خرید عروسک ارزان و باکیفیت برای کودکان از بازارهای بزرگ اسباب بازی فروشی از مهمترین مسائلی است که ذهن والدین را به خود مشغول می کند. فروشگاه های معتبر واردات و عرضه آنلاین عروسک به دلیل فروش بیواسطه کالا در شمار معتبرترین و بهترین مراکزی قرار دارند که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن ها می توان از میان صدها نوع عروسک مختلف محصولات دلخواه خود را انتخاب کرد و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و به صورت آنلاین خریداری کرد، از مهمترین مزایای این روش خرید عروسک ارزان می توان به سهولت خرید و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه های رفت و آمد اشاره کرد.

فروش آنلاین عروسک با مناسب ترین قیمت

فروشگاه بزرگ و معتبر بازی ساز مارکت از محبوبترین و خوشنام ترین مراکز فروش آنلاین عروسک با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با لیست قیمت در سایت فروشگاهی خود قرار داده است، و با مراجعه به آن می توان انواع عروسک را همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفت.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()