کاغذ دیواری یکی از لوازم دکوراسیون داخلی است که تاثیر بسیار بالایی در فضا می گذارد. کاغذ دیواری ها دارای تنوع بوده و با توجه به سلیقه ی افراد انتخاب می گردد و بسیار مهم است که کاغذ دیواری هماهنگ با سایر لوازم باشد و بتواند ترکیب زیبایی را اجرا نماید، شما اگر این دیوار پوش را در قیمت بالا و طرح های زیبا خریداری کنید ولی هماهنگی لازم را با محیط ایجاد نکند، زیبا نخواهد بود .

کاغذ دیواری ها دارای انواع مختلفی می باشند که از نظر جنس در انواع زیر دسته بندی می شود:

کاغذ دیواری های کاغذی

این نوع قدیمی ترین نوع این دیوار پوش بوده که جنسی کاغذی دارد و غیر قابل شستشو می باشد. این نوع از کاغذ دیواری ها در مقابل رطوبت و لکه به سرعت آسیب می بیند. و در قیمت های ارزانی قرار دارد. برای خرید کاغذ دیواری  به سایت مراجعه کنید. 

کاغذ دیواری با روکش وینیل

این نوع از دیوار پوش ها با لایه ای روکش می شود. از مزایای این کاغذ دیواری قابلیت شستشو آن می باشد که به راحتی می توان سطح آن را با دستمال نم دار پاک کرد. این نوع از کاغذ های دیواری دارای روکشی به نام وینیل آکریلیک می باشد.

کاغذ دیواری با بافت الیاف

این نوع کاغذ دیواری ها از الیاف طبیعی تشکیل می شوند که بسیار زیبا بوده و حس طبیعت را ایجاد میکند. از معایب این نوع از دیوار پوش ها ، نداشتن قابلیت شستشو می باشد.

انتخاب رنگ در کاغذ دیواری

رنگ در انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم بوده و می تواند تاثیرات بسیاری را بر روحیه افراد داشته باشد. رنگ های روشن و ملایم معمولا آرامش بخش بوده و رنگ های خیره کننده مانند قرمز و نارنجی ، هیجان بخش می باشند همچنین برخی از رنگ ها مانند سبز و آبی روحیه بخش است و این رنگ ها را در طراحی داخلی بسیار مشاهده می کنیم. رنگ سفید نیز که بیشترین کاربرد را دارد یک رنگ ارامش بخش و مثبت در رنگ ها می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های جدید دارای طرح های سه بعدی می باشند که جذابیت فراوانی دارند . این کاغذ دیواری ها را می توان به تنهایی و یا در ترکیب با انواع دیگر کاغذ دیواری ها به کار برد. کاغذ های دیواری سه بعدی در طرح های مختلف از قبیل گل و .... وجود دارند که طرح هایی زنده بوده و می تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی را داشته باشد. این کاغذ دیواری ه می تواند جلوه ی بسیار زیبایی را به محیط ببخشد.برای خرید از فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای تنوع بالایی می باشند به همین دلیل باید در زمان خرید کاغذ دیواری بسیار دقت داشته باشید. انتخاب جنس و کیفیت کاغذ دیواری امر مهمی است که باید به آن توجه شود. شما اگر می خواهید یک کاغذ دیواری زیبا و بادوام داشته باشید باید کیفیت را اصل خریدتان قرار دهید. برند های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد که تولید کننده ی انواع کاغذ دیواری ها با کیفیت های گوناگون می باشند. همان طور که می دانیم کاغذ دیواری ها در انواع غیر قابل شستشو و قابل شستشو می باشد که با توجه به  انتظار هر فرد انتخاب می گردد. نمونه های جدید کاغذ های دیواری ضد آب بوده که ضدلک است و قابلیت تمیز شدن دارد. این نمونه از کاغذ دیواری ها می تواند مناسب تر از کاغذ دیواری های کاغذی ابتدایی باشند و دوام و ماندگاری بالاتری هم دارند.

فروشگاه تراز دکور یکی از فروشندگان بزرگ در بخش کاغذ دیواری می باشد که با پخش مستقیم کاغذ دیواری های باکیفیت، قیمت بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

تهران سه راه افسریه مسگرآباد پ3/2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()