انتخاب پرده مناسب از مهم ترین قسمت های طراحی داخلی ساختمان ها به حساب می آید، و هویت و زیبایی ساختمان تا حدودی به انتخاب درست این محصولات بستگی دارد. از مهمترین کاربردهای استفاده از انواع پرده چاپی و ساده می توان به تنظیم نور محیط، محافظت در برابر تابش آفتاب و سرمای شدید در زمستان اشاره کرد. پرده چاپی از جدیدترین محصولات دکوراتیو می باشد، که با استفاده از آن ها به راحتی می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را به صورت حرفه ای و اصولی انجام داد، این پرده ها بر خلاف پرده های اصیل گذشته، در اصل پارچه هایی سفید رنگ و عموما از جنس کتان و نخ می باشند، که با استفاده از روش های چاپی مختلف و باکیفیت در سبک ها و طراحی های مختلف و متنوع مطابق با سلیقه های مشتریان چاپ می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. صنعت چاپ در سالهای اخیر با پیشرفت بسیار زیادی همراه بوده است و  امروزه می توان بر روی تمامی سطوح از جمله چوب، پارچه، شیشه، چوب و غیره انواع طرح های دلخواه را با کیفیت بسیار بالا اجرا کرد، و  ایده تولید انواع پرده چاپی هم به این شکل به وقوع پیوست. قیمت خرید پرده چاپی  در شرکت های مختلف تولید کننده این محصولات بر اساس کیفیت و نوع پارچه، نوع روش چاپ، ابعاد و اندازه پرده، کیفیت جوهر و بسیاری موارد دیگر محاسبه می شود، و معمولا از نرخ قابل قبول و مناسبی برخوردار است، و می توان گقت انواع پرده چاپی قیمت ارزان تری نسبت به دیگر پرده ها دارند.

انواع پرده چاپی

پرده چاپی را می توان با توجه به سبک طراحی و نوع پارچه در گروه های مختلفی دسته بندی کرد، اما در ابتدا می توان این محصولات را در طرح های آماده و دلخواه موجود در بازار مانند انواع پرده چاپی طرح سنتی، خط و نستعلیق، مدرن، پرتره، انتزائی، طبیعت، داماسک، تصاویر کودکانه و بسیاری طرح های کلاسیک دیگر هماهنگ با دکوراسیون محیط تهیه و خریداری نمود، برای مثال می توان برای اتاق خواب کودک از پرده چاپی با تصویر کودک و یا طرح های دلخواه و دوست داشتنی او متناسب با دکور اتاق خواب استفاده کرد. انواع پرده چاپی در طرح های آماده معمولا در ابعاد و سایزهای مشخص و استاندارد تولید می شوند و به صورت پانچی می توان از آن ها را نصب نمود. از مهمترین مزایای استفاده از این پرده ها می توان به قیمت بسیار مناسب، قابلیت شست و شو، طراحی زیبا و مفهومی، سازگاری بسیار بالا با محیط و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. قیمت پرده چاپی در طرح های آماده و سفارشی متفاوت است و معمولا در طرح های آماده قدری پایین تر و ارزان تر می باشد. پرده چاپی هازان، پرده چاپی کتان و غیره از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات در این گروه می باشند، که به دلیل کیفیت بسیار بالای چاپ و مقاومت در برابر شست و شو و پارگی مورد پذیرش عموم مردم قرار گرفته اند.

خرید پرده چاپی ارزان

قیمت پرده چاپی در مقایسه با دیگر پرده های موجود در بازار  برای مشتریان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، اما  برای سفارش و خرید پرده چاپی ارزان و باکیفیت می توان به سراغ مراکز معتبر عرضه کننده محصولات تزئینی و دکوراتیو ساختمان مراجعه کرد، و محصولات مورد نظر و دلخواه خود را در میان تنوع بسیار بالایی از رنگ و نقشه به صورت بی واسطه سفارش داد و خریداری کرد. برای اطلاع از فروش پرده چاپی سنتی و اسلیمی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پرده چاپی با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین و محبوب ترین مراکز فروش پرده چاپی با مناسب ترین قیمت در تهران می باشد، که کیفیت محصولات خود را تضمین می کند، و متقاضیان خرید آنلاین پرده چاپی با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به تکمیل فرایند خرید آن ها اقدام کنند. فروش بی واسطه کالا، تضمین کیفیت و ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور از مهمترین مزایای خرید از این مرکز می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()