میلگرد استیل یکی از قطعاتی است که در بخش های مختلف صنهت از آن استفاده می شود. استفاده ی بسیار از این قطعه به دلیل مقاومت بالای آن بوده و همین طور به دلیل این که در گرما و سرما استحکام کافی را داسته و تغییر شکل نمی دهد مورد توجه قرار گرفته است. میلگرد استیل همان طور که از نامش مشخص است از استیل ساخته می شود یعنی خصوصیات بسیار خوب استیل مانند ضدزنگ و ضد خوردگی را دارد. بنابراین از این نوع میلگرد می توان در بخش های مختلف استفاده کرد. برای خرید میلگرد استیل به سایت مراجعه کنید. 

انواع میلگرد استیل

میلگرد استیل بگیر، نگیر ، نسوز و آلیاژی از انواع میلگرد های استیل می باشد.

میلگرد های نگیر و بگیر تفاوتشان در آلیاژ های تشکیل دهنده بوده و میلگرد استیل نگیر در مقابل آهنربا واکنشی نشان نمی دهد و با استفاده از آهنربا می توان به راحتی میلگرد استیل نگیر را از بگیر تشخیص داد. میلگرد های نسوز نیز دارای نیکل و کروم بوده و به همین دلیل در گرمای بالا دچار آسیب نمی شود. میلگرد های آج دار معمولی در برابر عواملی مانند خوردگی مقاومت  میلگرد استیل را ندارند بنابراین برخلاف آن میلگرد ها که بر اثر مواد شیمیایی و رطوبت و.... دچار آسیب می شدند، میلگرد استیل توانایی مقاومت را داشته و طول عمر خوبی دارد.

موارد استفاده از میلگرد استیل

برای مقاومت در بتن از میلگرد استیل استفاده می شود. همچنین در صنایعی از قبیل صنایع غذایی ، تجهیزات پزشکی و دارویی،نساجی، دریایی و... از این میلگرد استفاده های بسیاری می شود.

قیمت میلگرد استیل

قیمت میلگرد استیل به نوسانات بازار و هزینه های حمل و نقل و دیگر عوامل موثر بوده و در هر فروشگاهی نیز متفاوت است . برای خرید میلگرد استیل می توان به فروشندگانی که عرضه مستقیم این محصول را دارند مراجعه نمود.

 میلگرد استیل در واقع از پرکاربرد ترین قطعات استنلس استیل می باشد که این قطعات استیلی نقش بزرگی را در تمامی صنایع ایفا می کنند.میلگرد استیل به صورت کلاف یا شاخه ای در بازار به فروش می رسد. این نوع میلگرد ها شبیه به میلگرد های مورد استفاده در ساختمان سازی است با این تفاوت که جنس این میلگرد از استیل بوده و در برابر عوامل محیطی واکنش نشان نمی دهد. این فراورده ی فلزی دارای انواع مختلفی است و با توجه به نوع استفاده می توان نمونه ی مورد نظر را تهیه کرد.

میلگرد استیل کربن چیست

میلگرد استیل کربن نوعی از میلگرد های استیل است که کم کربن بوده و در صنایع بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد مانند پتروشیمی، کشاورزی، نفت و گاز و.....

صنایع غذایی یکی از بخش های مهم بوده که برای این صنعت باید از قطعات ضدزنگ استفاده کرد بنابراین میلگرد استیل نقش مهمی در این صنعت دارد و می توان در بخش تولید و بسته بندی و شستشو و... از ان استفاده نمود. برای اطلاع از فروش نبشی استیل به سایت مراجعه کنید.

میلگرد استیل همان شمش استیل است که برای تولید لوله و سایر قطعات استیل به کار می رود. میلگرد های استیل مشابه نمونه ی استفاده شده در ساختمان ها هستند و در کارگاه های ساختمانی انواع آن به چشم می خورد . از ان جا که در صنایع مختلفی از قبیل نفت و گاز و غذایی و دارویی و... می توان از میلگرد استیل استفاده کرد این قطعه مورد توجه قرار گرفته است.

فروشگاه  استیل الف با سال ها تلاش در زمینه ی قطعات استیل توانسته از بزرگ ترین فروشنده های قطعات استیل در کشورمان باشد. این مرکز فروش محصولات را با تنوع بالا انجام می دهد. برای خرید می توانید از طریق لینک ها به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

ما برای جلب رضایت مشتریان خود همواره در تلاش هستیم تا با خدمات دهی عالی خود و قیمت های مناسب آن را عملی سازیم.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 331
نمایش همه
علاقه مندی ها ()